neděle 8. října 2017

Vychází v říjnu


YA fantasy
Diabolik (Diabolik #1) - S. J. Kincaid - Fragment
Tisíc kousků tebe (Ohnivák #1) - Claudia Gray - CooBoo
Magonie - Maria Headley - CooBoo
Má lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton - Fragment


A zrodí se píseň (Kostičas #3) - Samantha Shannon - Host
Síla (Havraní kruhy #3) - Siri Pettersen - Host
Faja (Naslouchač #2) - Petra Stehlíková - Host
Ritmatik - Brandon Sanderson - Talpress


Talon: Proti všem (Talon #2) - Julie Kagawa - Fragment
Ledová jako sníh - Danielle Paige - Fragment
Griša: Bouře a vzdor (Griša #2) - Leigh Bardugo - Fragment
Z kostí a inkoustu (Velká knihovna #1) - Rachel Caine - Fragment


Jeden z nás lže - Karen M. McManus - YOLI
Mořeplavec (Cizinka #3) - Diana Gabaldon - Omega
Inferno (Krev za krev #2) - Catherine Doyle - Baronet
Polibek v New Yorku - Catherine Richer - CooBoo

krimi, thrillery
DNA - Yrsa Sigurdardóttir - Metafora
Ztroskotání - Emily Bleeker - Motto
Žena v okně - A.J. Finn - Motto
Všechno, co máme - Kerry Lonsdale - Ikar

21 komentářů:

  1. Tak tento měsíc je toho opravdu hodně. Diabolik a Má lady Jane už mám objednáno. Chci si ještě určitě koupit Magonii a taky koncem října vychází druhý díl Temnější tváře magie s názvem Setkání stínů a tu musím mít :-) Díky za inspiraci. Tento podzim je to nářez :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho opravdu hodně :) Diabolika také budu brzy objednávat, nejspíše na něj použiju slevu z Humbooku :) Jé, já myslela, že druhý díl Temnější tváře magie už dávno vyšel. Myslím, že byl snad plánovaný na jaro :) No tak to bude tento měsíc ještě o jednu skvělou knihu bohatší :)

      Vymazat
  2. Jak se tak na to dívám, moje peněženka asi zapláče. :)) Dost mě láká Má lady Jane, i když to vypadá, že je určená spíše mladším čtenářům. Jenže vypadá tak zábavně, že si ji asi nenechám ujít. :) Vlastně si asi nenechám ujít žádnou knihu z prvních čtyř. :D A Grišu už nedočkavě vyhlížím v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V říjnu se asi vyprázdní peněženky skoro všem knihomolům :) Do Lady Jane jsem nakukovala včera na Humbooku a vážně vypadá moc zábavně :) A Grišu také doporučuji :)

      Vymazat
  3. Tak není překvapením, že se mi zas min. polovina zalíbila. Hlavně ale Mořeplavec, Magonie a Má lady Jane. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Také mám spadeno téměř na polovinu knih :)

      Vymazat
  4. Ja zbankrotujem! Jaj, prečo naraz v jednom mesiaci musí vychádzať toľko dobrý kníh?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se trochu obávám, že mě čeká bankrot :) Nebo se mi minimálně propadnou poličky v knihovničce pod tím návalem novinek :D

      Vymazat
  5. Tak já rozhodně musím mít Magonii, Mou lady Jane a Sílu (je super, že vyjde dřív). :) A zrodí se píseň nezmiňuji, protože ji už mám (i přečtenou :D ).
    Na Faju si bohužel ještě počkáme, na stránkách Hostu je vydání plánované až na prosinec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Na tyto knihy se také těším :) Škoda, že Faju odsunuli, já našla právě datum vydání na konci října. :) Nejradši bych ho měla už teď :)

      Vymazat
  6. Jsem docela zvědavá na Jeden z nás lže. Připomíná mi to trošku film Snídaňový klub, jen v temnější verzi.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tuto knihu jsem zvědavá taky :) Ale z nějakého důvodu mi to připomíná spíše Ostrov lhářů :) Nevím proč, asi kvůli podobnému názvu :)

      Vymazat
  7. Já se těším na Grišu a pokračování Kostičasu 😊 čekám ale spíš ještě na pozdější knihy 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Grišu se těším také :) A později nás jistě čeká hromada skvělých knih :)

      Vymazat
  8. Má lady Jane mě neskutečně láká, anotace zní skvěle a ta obálka mi přijde prostě geniální a krásná. Taková, jakou bych chtěla ve své knihovničce. Velmi se ale těším na Sílu a Faju. Naslouchač byl úžasný, ale uvažuji o tom, že si obě knihy dopřeji až k Vánocům, protože se obávám, že tolik peněz má peněženka ani karta neobsahují (a to nepočítám, že dobrých sedm stovek minimálně utratím za své první Funko Pop figurky - tedy, pro sebe jen jednu, druhou kamarádce k narozeninám :D).

    OdpovědětVymazat
  9. Moji favorite jsou rozhodne A zrodi se pisen, Sila, Faja, Moreplavec a Talon :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Diabolika jsem přečetla včera, bohužel, opět jsem se přesvědčila, že sci-fi žánr není pro mě. Přišlo mi to jako děsná slátanina :-(. Jinak z novinek by mi měly přijít tyto knihy: Ledová jako sníh, Inferno, Žena v okně, Polibek v NY. Musím říct, že i další kniha od Motta mě hodně láká a mám pocit, že mají vyjít ještě dvě, které jsou hodně zajímavé svojí anotací. No zkrátka, je toho moc :-D. Chtěla bych všechno, ale to nejde :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Achjo, tolik skvělých knih! Kde na ti mám brát čas a peníze? :p

    OdpovědětVymazat
  12. Nový Sanderson! Tak to musím mít!
    Obecně bych ale řekla, že se říjen tváří dost slibně. Určitě mám zálusk na Diabolik, Má Lady Jane a jsem zvědavá, jak bude vypadat další díl Griši, stejně jako bych rána dočetla Havraní kruhy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Má Lady Jane už je na wishlistu k Vánocům :) A docela přemýšlím nad Polibkem v New Yorku. Mohla by to být fajn předvánoční četba...:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou to super tipy. Vždycky vyjde hrozná nálož knih, mám hrozně moc favoritů a to aby člověk utrácel majlant za ty knížky :D Z říjnových novinek mě nejvíce zaujal Polibek v New Yorku a Žena v okně, o které se mluví už dlouho.

    OdpovědětVymazat