úterý 4. července 2017

Vychází v červenci 2017



Prokletý princ (Royalové #2) - Erin Watt - Baronet
Tragická historie nás dvou - Rachel Harris - Fragment
Tisíc polibků - Tillie Cole - YOLI
Tisíc východů slunce - Sabina Zelená - Fragment
 
 
Letní dny a noci - kolektiv autorů - CooBoo 
Dokonalá partie - Kristan Higgins - Ikar 
Jde svou cestou (Girl Online #3) - Zoe Sugg - Jota
Rogue One - Alexander Freed - Egmont
 
 
Dlouhé ticho (Mercedes Thompson #10) - Patricia Briggs- Fantom Print
Poslední anglická královna (Stopy v krvi #3) - Steve Robinson - Mystery Press  
Náměsíčná - Chris Bohjalin - Ikar
Osmý hřích - Philipp Vandenberg - Knižní klub

21 komentářů:

  1. Já mám červenec odpočinkový. Mě nevychází žádná kniha :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že červenec je na novinky trochu chudší :) Ale aspoň ušetříme na tu zářijovou smršť novinek, co bude následovat :)

      Vymazat
    2. ja mam do konce roku slusnou hromadu :-D

      Vymazat
  2. Zase hned několik knih, které by se mi líbily... :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase je na co se těšit :) Hezké prázdninové čtení :)

      Vymazat
  3. Na Poslední anglickou královnu se hrozně těším :) Jinak mě zaujal Slon pro Karla Velikého od Dirka Husemanna, Černé lekníny od Michela Bussiho (autorovy předchozí dvě knihy mi doma leží stále nepřečtené, tak jsem zvědavá, kdy na ně dojde :D)
    Vandenberga doporučuji, Osmý hřích je výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení :) Mám ráda knihy ve stylu Dana Browna a Osmý hřích mi je podle anotace trochu připomíná :) Tak snad bude výborný :)

      Vymazat
  4. První díl Girl Online se mi líbil, s druhým už to u mě bylo horší, ne, že by byl úplně strašný, ale nějak mi nesedl, ale doufám, že třetí díl mi to vynahradí. Tak uvidíme:-)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z této série jsem četla jen první díl a ten byl pěkné odpočinkové čtení, ale nic převratného :) Do dalších dílů se plánuji pustit, snad na to brzy přijde :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  5. Některé knížky vypadají opravdu zajímavě, ale než se k nim dostanu tak to bude pár měsíců asi trvat. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom hodně podobně, také se vždy ke všem knihám dostanu ze zpožděním :)

      Vymazat
  6. Jé, to zase bude přerovnávání knihovny, aby se mi tam vešlo všechno, co chci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přesně znám :) Přerovnat knihovničku, aby se do ní vše vešlo je skoro nadlidský úkol :)

      Vymazat
  7. Těším se hlavně na "Letní dny a noci".. :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný výběr, tahle kniha vypadá opravdu letně :) Takové sluníčkové čtení :)

      Vymazat
  8. Z tvého výběru mám na seznamu Tisíc polibků a Poslední anglickou královnu. Druhou zmíněnou bych si chtěla pořídit a ještě pak i Tichou modlitbu od Angely Marsons. Jinak velké nákupy v červenci neplánuji :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední anglická královna vypadá dobře :)

    Irith - my magical world

    OdpovědětVymazat
  10. Kupodivu nechci každou knihu, kterou zde vidím, ale jen většinu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak v červenci vyloženě po žádné novince netoužím. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Joo, pár favoritů mezi tvými zmíněnými bych našla. Třeba Tisíc polibků a i Tisíc východů slunce - mám ve svých červencových upoutávkách také! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nemůžu se dočkat knihy Tisíc polibků, Prokletý princ dostan zelenou podle Papírové princezny a stejně tomu tak je i Girl online, kdy mám doma dva díly a pořád jsem je nečetla. Pro mě zas na druhou stranu je lepší, když čtu sérii pěkně za sebou, víc si to potom užiju. Osmý hřích vypadá hodně dobře a Dokonalá partie by mohla být správná oddechovka :-) Jak je možné, že pořád vychází tolik skvělých knih? :D

    OdpovědětVymazat