úterý 6. června 2017

Vychází v červnu



Všechno, úplně všechno - Nicola Yoon - Jota
Víš, že tě miluju (Dimily #1) - Estelle Maskame - Fragment
Možná jednou - Colleen Hoover - YOLI
Láska a gelato - Jenna Welch - CooBoo
 
 
Plíseň (Havraní kruhy #2) - Siri Pettersen - Host
Kód horečky (Labyrint) - James Dashner - YOLI
Alenka v říši zombií - Gena Showalter - Fragment
Do vody - Paula Hawkins - Ikar
 
Spící obři - Sylvain Neuvel - Knižní klub
Zmizelý - C.L. Taylor - Domino
Beta (Alfa #2) - Jasinda Wilder- Ikar
Všichni jsme nějak vadní - Matthew Norman - Jota

20 komentářů:

  1. Jo, Plíseň. Řadím se do tábora, kterému přišel první díl průměrný, takže jsem vlastně trochu zvědavá, jak si autorka poradí s dílem druhým, a na stranu druhou se až tak netěším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom úplně stejně :) První díl mi přišel v první polovině jako průměr, konec knihy už byl mnohem lepší, ale dojem z té první poloviny to nespravilo :) Ale i tak jsem hodně zvědavá, jak bude příběh Hirky pokračovat :) Necháme se překvapit :)

      Vymazat
  2. Najviac sa teším jednoznačne na Alenku :) a Láska a gelato ma už čaka na poličke. A, samozrejme, sa teším na Everything,everything ale film, kedže knižku som už čítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Alenku jsem také hodně zvědavá a jelikož jsem ještě nečetla Všechno,úplně všechno, tak i na ni :) Hezké čtení Lásky a gelato :)

      Vymazat
  3. Plisen uz mam na ceste :-D moc se na to tesim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím a hlavně přeji krásné čtení :) Těším se na tvůj názor na Plíseň :)

      Vymazat
  4. Kupodivu tentokrát nechci všechny knihy ale pouze jednu nebo dvě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červen je trochu chudší. Vyhlédla jsem si také jen dvě, které musím mít nutně :) Zbytek si ráda přečtu, ale asi ho nebudu zařazovat do své kniho-sbírky :D

      Vymazat
  5. Zaujímavý prehľad, osobne ma najviac zaujala kniha o Alici, mám rada Alicu in Wonderland a tento príbeh na štýl zombie by mohol byť dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že mě hodně láká "Víš, že tě miluju?", "Alenka v říši zombie" a "Do vody". První dvě zmíněné mám určitě v plánu si pořídit a podle recenzí pak uvidím jestli si pořídím i "Do vody" :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lásku a Gelato už mám doma, tak se k ní chci brzy dostat :) Plíseň... vidím to podobně jako Bára. Jinak mě zaujali Spící obři, tak snad se dostanu já k nim, nebo oni ke mně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoznačně Do vody! Zaujalo mě i Možná jednou a ti Spící obři taky vypadají zajímavě. Mimo tvůj výběr mám vyhlédnutou novou Třeštíkovou a Dívky z trajektu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hned mě zaujala Alenka v Říši zombií :D Takže děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já Plíseň už mám doma nachystanou, jednička se mi líbila moc, ale dvojka prý je slabší, tak uvidíme. Jako další mě láká Do vody.

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě Plíseň a Alenka. ;-) Všechno, úplně všechno jsem už naštěstí četla. :D

    OdpovědětVymazat
  12. No, abych byla upřímná, všechny knihy bych si strašně ráda přečetla :D

    OdpovědětVymazat
  13. Všchno, úplně všechno + Víš, že tě miluji + Spící obři + Možná jednou + Kód horečky... Nejspíš i Alenku. Agr, toho je moc :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já půjdu po knize Do vody. Dívka ve vlaku se mi neuvěřitelně líbila, takže je to jasná volba!!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí obálka Všechno úplně všechno, je mnohem lepší než ta dřívější :) Určitě si nenechám ujít Možná jednou!

    OdpovědětVymazat