sobota 6. května 2017

Vychází v květnu

YA, fantasy :
  Bez srdce - Marissa Meyer - Egmont
  Paní půlnoci  (Temné lsti #1) - Cassandra Clare -Slovart
  Plíseň  (Havraní kruhy #2) - Siri Pettersen -Host
   Políbená ledem (Kroniky Kaninu #2) - Amanda Hocking -CooBoo
  
Poušť v plamenech (Rebelové pouště #1) - Alwyn Hamilton - CooBoo
Koruna  (Selekce #5) - Kiera Cass - CooBoo
   Falešný polibek (Kroniky pozůstalých #1) - MaryPearson -CooBoo
Poslední začátek (První konec #2) - Lauren James - CooBoo

YA romantika :
Papírová princezna  (Royalové #1) - Erin Watt - Baronet
  Tíha vesmíru - Jennifer Niven -YOLI
   Růže pro Charlotte - Elizabeth Craft - YOLI
Plamen v nás - Jennifer L. Armentrout - Baronet
romantika, fantasy, psycho-thriller
Božský - Christina Lauren - Jota
 Mé jméno je nikdo - Kristen Orlando -Mystery Press
   Řád zlomených křídel (Řád zlomených křídel #1) - Aliette de Bodard - Host
Běsi, co mě sužují - Patrick Declerck -Host
 krimi: 
 Smrtící DNA - Franck Thilliez - XYZ
 Ví o tobě - Sarah Pinborough - Metafora
  Metoda15/33- Shannon Kirk - Omega
Bestie v rudém lese - Sam Eastland - XYZ

Taky máte tušení, že vás tahle nálož novinek zruinuje? :) Na které se nejvíce se těšíte? :)

19 komentářů:

  1. Na Bez srdce se moc těším :) Pak jsem zvědavá na Plíseň, neunikne mi ani Poušť v plamenech a Koruna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý výběr :) Bez srdce bude moje první kniha od této autorky :)

      Vymazat
    2. Vážně? Jsem zvědavá, co na ni budeš říkat :)

      Vymazat
  2. Chystám se na Paní půlnoci a Korunu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koruna, to je jasná volba :) A Paní půlnoci zkusím také, ale Nástroje smrti mi od Cassandry Clare moc nesedly, tak uvidíme :)

      Vymazat
  3. Ten květen, to se nedá. Vycházejí samé lepší kousky.;-) Nutně potřebuji celou první a druhou řadu, půlku třetí + Řád zlomených křídel. :D Doma už na mě čeká kniha Ví o tobě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to na konci května budeme obě o pořádnou kupu knih bohatší a peněženky budou o dost lehčí :) Ale to je prostě život knihomola :) Hezké čtení knihy Ví o tobě :)

      Vymazat
  4. Zase spousta zajímavých knih. Minimálně půlka z nich potřebuju. Teď ještě jak to udělat... :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi krásně vystihla :) Když těmto knihám se nedá odolat :)

      Vymazat
  5. Panebože, v květnu vychází samé super knihy! :D Nejvíc jsem zvědavá na Řád zlomených křídel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to parádní nadílka :) A Řád zlomených křídel má krásnou obálku, snad bude stejně povedený i příběh :)

      Vymazat
  6. Ví o tobě už mám za sebou a byla to pecka ! Určitě si nenechám ujít Bez srdce a chystám se i na Metodu 15/33.

    OdpovědětVymazat
  7. krasne jsi to nachystala, prvni radek je cely muj :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na Falešný polibek a Korunu si taky přečtu abych celou sérii Selekce uzavřela :)

    OdpovědětVymazat
  9. To zase bude prázdná peněženka, je toho opravdu spousta, co chci :)

    OdpovědětVymazat
  10. Korunu si určitě koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá na novou knihu od Cassandry Clare. Host také vydává lákavé novinky! Nevím, jak to všechno stihnu! No, nejspíš nestihnu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Květen je velmi úrodný, co tak koukám!! <3 <3

    OdpovědětVymazat
  13. No tak tohle je velkej průser. Myslela jsem že z výplaty si ušetřím na svět knihy ale tohle domů všechno prostě autobusem neodtáhnu 😀😀😀😀

    OdpovědětVymazat