sobota 13. května 2017

Soutěž o Nové Pompeje a Knihu zrcadel

Veletrh Svět knihy je v plném proudu, sály holešovického Výstaviště se valí davy čtenářů a všichni touží ulovit nové knížky. Největším lákadlem jsou samozřejmě čerstvé knižní novinky a veletržní slevy. Ovšem soutěže a akce vás nečekají jen na Světě knihy, ale tak trochu se rozdává i u mě na blogu. Máme tu soutěž o dvě čerstvé knižní novinky - knihy Nové Pompeje a Knihu zrcadel.

Kniha zrcadel, dubnová novinka od Hostu je detektivní vražedný hlavolam pravdy a lží, jehož skládání vás bude bavit. Nové Pompeje vydané nakladatelstvím Omega jsou o cestování časem. Aneb co se stane, když se rozhodnete přenést v čase celé Pompeje do současnosti? Více o nich již brzy v chystané recenzi.


A co udělat pro výhru?

Soutěž probíhá týden - od 13.5 do 21.5 2017. Výherci budou dva, každý získá jednu knihu. Výherce náhodně vyberu losováním. Výhercům po vyhlášení napíši email, na odpověď mají 48 hodin. Poté proběhne další losování. Zúčasnit se mohou všichni s doručovací adresou v ČR. Jeden vstup navíc můžete získat za sledování mého blogu. Napište k tomuto článku komentář a v něm uveďte: 
 
1. Vaše jméno/přezdívka
2. Váš e-mail
3. O jakou knihu by jste měli zájem?
4. Sledujete blog na Facebooku nebo Google+? Pokud ano, uveďte pod jakým jménem. (nepovinné, 1 vstup navíc)
5. Pokud by jste mohli cestovat časem, co by jste chtěli vidět, zažít, jaké období a místo by jste si vybrali a proč? 
6.  Jaká knižní novinka vás v poslední době nejvíce zaujala? :) Nebo co vás nejvíce zaujalo na letošním veletrhu Svět knihy? 

Za recenzní výtisky knih Nové Pompeje a Kniha zrcadel děkuji nakladatelství Omega a Host.


17 komentářů:

  1. 1. Pinky v knihách
    2. blaufik@seznam.cz
    3. Kniha zrcadel
    4. na google+ jako Pinky v knihách
    5. já bych se chtěla podívat do středověku. Líbí se mi hlavně architektura.
    6. Za sebe můžu doporučit naprostou pecku - Ví o tobě,. skvělá, dechberoucí a báječná :-)

    Děkuji za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 1 - Zdenka Medvědí, Medvědářka
    2 - teky.s@seznam.cz
    3 - Kniha zrcadel
    4 - na fb
    5 - Když jsem dělala před lety šerm, bavila mě doba středověku. Velice ráda ale čtu o době z knih Jane Austenové a staré dobré Anglii a romantické Franci.
    6 - Na veletrh se nechystám. Od nového roku mě nejvíce zaujala kniha Sběratel ztracených věcí, kterou jsem i recenzovala. Určitě si jí přečtu ještě jednou, protože je to neskutečné pohlazení pro duši.

    Hezký den ti přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Marcela Pudichová
    2. zrzavy.macicek@seznam.cz
    3. Nové Pompeje
    4. Sleduji tě na Google+ jako Marcela Pudichová
    5. Podívala bych se na dinosaury,celkově se zajímám o plazy, tak bych je pozorovala a studovala jejich chování.
    6. Zaujala mě Temná hmota, sice jsem ji ještě nečetla, ale určitě to mám v plánu. Na Svět knihy se bohužel nechystám, možná příští rok.

    Děkuji za možnost zúčastnit se této soutěže :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kateřina Miklíková
    nikolaoss.trojtecka@seznam.cz
    Kniha zrcadel
    sleduji tě na FCB i na G+ pod stejným jménem
    Jedno jediné období bych si nedokázala vybrat, když už můžu cestovat, tak si to užiju a podívám se všude - na dvůr Jindřicha VIII., užiju si lesku Krále slunce, mrknu do Skotska, jeslti přece jen nežili Jamie a Claire, seznámím se s Karlem IV., mrknu se do viktoriánské Anglie a chci být u objevování Nového světa, chci zažít americký jih tak, jak ho znala Scarlett a pak poznat i Lincolna, chci vyzkoušet carské Rusko jako v Lazebníkovi Sibiřském, chci si jít poslechnou na živo Edith Piaff a Jacquesa Brela, seznámit se s Freddiem Mercurym a taky jít s první výpravou na Everest a poznat jaká byla Lucretia Borgia, podívat se do doby největšího rozkvětu Římské říše a taky zjistit, jestli byla Kleopatra opravdu taková kráska, chci zažít renesanci a poznat všechny tehdejší umělce a taky být u národního obrození, když se formovala čeština... je toho hodně, skromná rozhodně nejsem :) už toho raději nechám, ať není odpověď moc dlouhá :D
    Na Svět knihy jsem nejela, čtení je pro mě klidnou a oddechovou činností a ty davy a ruch na výstavišti k tomu moc nepasují, raději si vybírám knihy v klidu :) Novinek mě zaujalo hodně, z těch posledních například Ví o tobě nebo Dvůr mlhy a hněvu

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Lucy Lillianne
    2. luculi@seznam.cz
    3. Nové Pompeje
    4. Lucie Val nebo Luciina zašívárna
    5. mám ráda historii, takže v podstatě kamkoli, ale nejlépe do doby, kdy zrovna nebyla nějaká válka a tak, abych si to mohla v klidu užít :-)
    6. to nejlepší teprve očekávám, pro mě je to Paní půlnoci, Plíseň, Faja, druhý díl Jiskry v popelu a mnoho dalších...

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. Nové Pompeje
    4. Marky/Marky Knihomolka
    5. Moc ráda bych se podívala do antického Řecka, zvláště pak do Athén jako centra umění a filozofie. Protože jsem zvědavý Havraspár :D
    6. To je moc těžká otázka, odnesla jsem si odtamtud patnáct knih! :D Možná poušť v plamenech?

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Eliša Lenulka
    2. elisalenulka@gmail.com
    3. Kniha zrcadel
    4. GFC - Eliša Lenulka, FB - Lenka Oliverak Bandurová
    5. Miluju 19. století a viktoriánský Londýn, takže tam. A taky středověk by se mi líbil. :D
    6. Čekám na knihu Falešný polibek, a jinak to nejlepší teprve taky očekávám - Faja, Druhý díl Jiskry v popelu, závěrečný díl Královny Tearlingu.

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Eliz
    2. majda.fiedlerova@gmail.com
    3. Knha zrcadel
    4. Magdaléna Fiedlerová
    5. Já bych zkusila starověk - Řím nebo Řecko, ta doba se mi líbí, protože lidé tehdy byli poměrně vyspělí a na vysoké úrovni, zároveň je to však epocha natolik vzdálená, že skrývá různá tajemství, které bych ráda poodhalila.
    6. Dnes na Světě knihy jsem zjistila, že si určitě musím přečíst Caraval! :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Abych pravdu řekla, lákají mě obě dvě knihy, takže v případě výhry by mi bylo nejspíš jedno, kterou bych dostala... i když Pompeje mě zaujaly možná o trošku víc :)
    4. Přes Google+ i GFC jako Lory Humble
    5. Páni, tak tohle je hodně těžké rozhodování. Určitě bych uvažovala nad starověkem a státy jako je Egypt, Persie a další. Určitě by byl ale taky zajímavý středověk. Chtěla bych zjistit, jestli tři mušketýři od Dumase skutečně existovali, a pokud ano, jací byli :)
    6. Na Svět knihy jsem se letos opět nedostala, i když jsme to s kamarádkou už od minulého roku plánovaly. Doufám, že příště to vyjde. Co se knižních novinek týče, momentálně určitě Dvůr mlhy a hněvu, který mám rozečtený. Zatím bohužel nemůžu říct, že by mě do sebe příběh vtáhl tak jako Skleněný trůn a tak, jak jsem to očekávala. První díl byla milá kusovka a bylo by nefér říct, že jsem nebyla spokojená, nicméně doufám, že z Mlhy a hněvu se vyklube něco... gigantičtějšího, něco, kde mi autorka opět vezme dech :)

    Díky za krásnou soutěž, budu všem - samozřejmě i sobě, že jo - držet palce :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Mary-berry
    2. marie.hoangova@seznam.cz
    3. Osobně mě víc zaujaly Pompeje, ale Zrcadly bych mohla podplatit profesorku u maturit :D Asi bych se rozhodla podle tvých recenzí. Na pohled jsou obě velmi lákavé :D
    4. Sledujete blog na Facebooku nebo Google+? Pokud ano, uveďte pod jakým jménem. (nepovinné, 1 vstup navíc)
    5. fb: Maruška Hoangová
    6. Svět knihy mě opět mine, ale rozhodně je na mém bucket listu! Jinak z novinek se těším na Fallen Crest Forever, které vyjde co nevidět. Sice jsem přečetla první díl z celé série, ale nadšení jiných čtenářů je fakt nakažlivé. :D Letos se každopádně nemůžu dočkat Maybe Someday. Z novinek, co už vyšly, by to bylo něco z nakladatelství CooBoo. Zdržuju se myslet na konrétní knihu, jinak bych byla zase ponořená v knihách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava: trochu jsem si posunula a vymazala odpovědi (to mám za to, že si po sobě nic nečtu)
      5. Právě si dávám re-reading Pýchy a předsudeku. Proto bych ráda navštívila období, ve kterém žil pan Darcy. :D Navštívit Pemberly, zakusit to venkovské nezkažené ovzduší, eventuálně se zúčastnit plesu nebo jen posedět v knihovně, obklopená těmi starými knihami. Až dočtu Pýchu, zase to bude místo jiné. nedokážu vydržet na jednom místě, nejraději cestuju s hrdiny :)

      Vymazat
  11. 1. Tee knihomolka
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. Kniha zrcadel
    4. pravidelná čtenářka: Tee knihomolka, fb: Terina Nová
    5. Chtěla bych se podívat do pravěku. Odmalička mě fascinují dinosauři. ;-)
    6. Každou chvíli mě zaujme nějaká novinka, vycházejí totiž samé lepší knihy. Momentálně se nejvíc těším, až si přečtu Dvůr mlhy a hněvu. Maasová píše skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. lenkaknel
    2. lovkyne.pribehu@gmail.com
    3. Kniha zrcadel
    4. fb: Lenka Skutilová
    5. Ráda bych se podívala do starověku, protože mě tohle období zajímá a fascinuje :)
    6. Těch je... :D Velice mě zaujala Koruna, Poušť v plamenech, Bez srdce, Projekt Kronos, Mé jméno je nikdo (úlovky z veletrhu), pak taky v blízkých dnech netrpělivě vyhlížím Plíseň, ačkoliv Ódinovo dítě mě tolik neoslnilo, chci v sérii pokračovat. Jinak pro mě osobně ty největší pecky přijdou na podzim :) Jiskra 2, Naslouchač 2, Kostičas 3, a už jsem dvakrát narazila na informaci, že by CooBoo mohlo do konce roku stihnout vydat Dvůr křídel a zkázy, tak snad... :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1) Mirka Škampová
    2) miuka12@seznam.cz
    3) Kniha zrcadel
    4) Ani ne tak daleko - zajímám se o prvorepublikové herce a filmy, čili tam. Do filmových ateliérů na natáčení a honem zpět, kdepak pobývat někde dlouho za války.
    5) Já bych chtěla zkusit knihu Do vody, jelikož z Dívky ve vlaku nevím, zda se mi autorčin styl líbí, či ne :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1. rady
    2. radana12@seznam.cz
    3. Nové Pompeje
    4. mám blog v oblíbených a klikám na odkazy ve skupině Knižní blogeři na FB
    5. asi do starověkého Egypta - pro nás velmi vzdálená a zajímavá civilizace
    6. je jich samozřejmě hodně, ale moc jsem zvědavá na knihu Amerikána

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Knižní Sen
    2. kniznisen@seznam.cz
    3. Tak nechám to na tobě :) Lákají mě obě a já jsem nerozhodný člověk :( Pro jednoho mně blízkého cloveka Zrcadla, pro me spise Pompeje...Kdo se ma rozhodnout?!? Zapocitej mě k te, u které bude méně zájemců. Na ferovku-bude větší šance vyhrát :) Bud udělám radost sobě nebo již zmíněné blízké osobě :)
    4. Sleduji tam i tam,budou tedy +2 vstupy? ( :D :D :D ) -vše pod moji prezdivkou
    5. Ufff,těžká otázka. V každé době bylo něco krásného,ale i špatného-nemoci,chudoba... No,možná by nebylo od věci, nakouknout do praveku-ke stvoření člověka. Vidět,jak jsme vypadali dřív a tak
    6. Knižní novinka? Asi druhy díl Mrazivého ohne,protože ten se mi líbil fakt hodně! Zmineny druhy díl jsem ještě necetla, nechavam si ho na léto,abych na závěrečný třetí díl nemusela čekat tak dlouho (vyjde někdy zari-listopad,ted si nejsem jista)

    Měj se pěkně a děkujeme ha soutěž,
    Knižní Sen

    OdpovědětVymazat