pátek 7. dubna 2017

Vychází v dubnu


YA, fantasy :
  Dvůr mlhy a hněvu (Dvůr trnů a růží #2) - Sarah J. Maas - CooBoo
  Ledová krev (Ledová krev #1) - Elly Blake - CooBoo
   Třetí stříbrná kniha snů (Stříbrná kniha snů #3) - Kerstin Gier - CooBoo
   Caraval (Caraval #1) - Stephanie Garber - Egmo

YA, fantasy, historické : 
 Po zemi bloudím dál (Po zemi bloudím dál #1) - Rae Carson - CooBoo
   Dračí proroctví (Panův tajemný odkaz #2) - Sandra Regnier -Fragment
   Posvátné lži Minnow Blyové - Stephanie Gakes -Host
Všichni ptáci na nebi - Charlie Jane Anders - Host



YA, romantika, historické : 
   Tady končí světAmy Zhang -CooBoo
   Láska v prachu hvězd- Krystal Sutherland - YOLI
Dcera čarodějnice- Paula Brackston - Omega
Temný Říman (Temná Raven #3) - Sylvain Reynard - XYZ

Klasická fantasy, historické, zvířata : 
 Prozřetelnost ohně (Kroniky Netesaného trůnu #2) - Brian Staveley -Fantom Print
   Panicové - Diana Gabaldon - Omega
 Úkryt v zoo - Diane Ackerman - Triton
Můj život v jeho tlapkách - Wendy Hilling -Mladá fronta

Romance, historická, krimi: 
 Plán (Campus #3) - Elle Kenedy - Baronet
   Jdi za štěstím  - Tracy Rees -Knižní klub
 Tajemství hřbitova - Kate Rhodes -Omega
Zkus zadržet dech - Holly Seddon - Omega

19 komentářů:

  1. No...Páni, to je nadělení :D Dvůr mlhy a hněvu mám určitě v plánu, ráda bych se vrhla i do Knih snů a i ten Caraval bych ráda přelouskala. A samozřejmě nesmí chybět Panicové :D Skvělý výběr! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni to je nadělení - to jsem si přesně také říkala, když jsem ten přehled dávala do kupy :D To je nějak moc skvělých knih najednou :)

      Vymazat
  2. Hodně mě zaujalo Zkus zadržet dech, té nejspíše neodolám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vypadá skutečně zajímavě :) Rozhodně neodolávej :D

      Vymazat
  3. Tolik knih :D nevím, kde na to vezmu peníze, ale rozhodně si knihy nemůžu nechat ujít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duben, měsíc kdy přijdeme na buben :D Tohle tento měsíc pěkně vystihuje :) Hádám, že na konci měsíce bude moje peněženka hodně lehká :)

      Vymazat
  4. Jé, toho zas bude :D Dvůr mlhy a hněvu, protože věřím, že jednička se mi bude líbit, Po zemi bloudím dál, Posvátné lži Minnow Blyové, Dřív než ji najde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pestrý seznam :) Ale všechny tyto knihy jsou prostě must have :)

      Vymazat
  5. Duben je na knihy opravdu silny... taky mam spoustu knih na seznamu... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to vidím na Dceru čarodějnice a Tajemství hřbitova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Dcera čarodějnice mě také hodně zaujala :)

      Vymazat
  7. Jakto , že neustále vychází takové množství dobrých knih, které bych chtěla??? :)) Z tvého výběru se mi jich líbí min. polovina... to bude zase složité vybírání co koupit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) Je tu tolik zajímavých knih, že nevím kterou shánět dříve :)

      Vymazat
  8. No tak to je zase pořádná nadílka.:D Rozhodně chci Caraval, Dvůr mlhy a hněvu, Všichni ptáci na nebi, Ledovou krev, Dceru čarodějnice a Lásku v prachu hvězd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vynikající volba, jedna kniha lákavější než druhá :)

      Vymazat
  9. Velmi mě zaujala kniha Caraval, nebo také novinka od Hostu Všichni ptáci na nebi :)

    OdpovědětVymazat
  10. To už vyjde Temný Říman?? Myslela jsem, že vyjde později! To mám, co dělat... :D Dubnové knihy vypadají prostě skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny vypadají úžasně, ale nejvíc se těším na Dvůr mlhy a hněvu a Panice. Tyhle dvě musím mít! :)

    OdpovědětVymazat