neděle 9. dubna 2017

Březnová chvástačka

Hezký den všem,
další měsíc je za námi a tak přišel čas na přehlídku nových přírůstků. V březnu opět začal semestr, takže jsem ve čtení trochu polevila. Dokonce jsem omezila i nákupy a mlsné pokukování na nové knihy v knihkupectví. Za tento měsíc mi do knihovničky přibyli tři nové kousky. Schválně jsem dělala takovou časovou rekapitulaci toho, jak se mi zaplňuje knihovna a vypadá to, že číslo tři nebo čtyři je obvyklý počet mých nových knih.Tři knihy za měsíc je pěkné, ne moc malé, ne moc velké číslo a má tu jednu velkou výhodu - všechny nové knihy obvykle stihnu přečíst. A to je jedině dobře, protože tu na mě čeká ještě hromádka těch nepřečtených a vůbec netuším, jestli se k nim někdy dostanu. Taky máte takovou nepřečtenou hromádku knih? :)

A teď už se pojďme podívat na nové přírůstky. Griše rozhodně nehrozilo, že bych ji odsunula do hromádky nepřečtených knih. Jakmile mi přišla pod ruku, musela jsem se pustit do čtení. Je to příběh plný magie, připomínající carské Rusko, ve kterém má hlavní roli Světlonoška Alina a tajemný, hrozivý Temnyj. Bylo to hodně zajímavé a návykové čtení, které rozhodně doporučuji. Recenze zde.

Dalším novým kouskem je Siréna, od mé oblíbené autorky Kiery Cass. Na knihu jsem četla převážně negativní recenze a bála se tak zklamání. Možná právě proto, že jsem nečekala druhou Selekci, se mi kniha nakonec líbila. Je to skvělá oddechová romantika, plná šumění Oceánu. Recenze zde.

Posledním přírůstkem je Kniha zrcadel, recenzní výtisk od nakladatelství Host. Literární agent Peter Katz obdrží nedokončený rukopis, který se točí kolem vraždy slavného profesora psychologie. Autor rukopisu je do nevyřešené vraždy zapletený a po letech se rozhodl odkrýt pravdu. Jenže ta se skrývá hluboko pod pavučinou lží. A kniha je navíc nedokončená a zbývající část není nikde k nalezení. Peter se rozhodne zjistit, jak se vše odehrálo a složit mozaiku střípků lží a pravdy...

Kniha zrcadel je celkem zajímavá detektivka, ale k dokonalosti ji chybí trochu rychlejší tempo a spád. Více už brzy v recenzi :)
A jaké nové knihy jste si pořídili vy? :) 

20 komentářů:

  1. Grišu si chci také někdy přečíst :) Jinak mám hodně velkou hromádku nepřečtených knih. Článek o koupených knihách za březen už chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji ať se ke Griše i všem svým nepřečteným knihám brzy dostaneš :) Na tvůj článek se těším, měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Máš krásné přírůstky a ke mně se nějakým způsobem dostalo 5 knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je také krásné číslo :) Tak hezké čtení přeji :)

      Vymazat
  3. Já jsem si v březnu koupila jen Neverwhere a pak jsem dostala nějaké knihy k recenzi od Hostu. :) A teda ještě dvě knížky jsem si předobjednala, nicméně ty mi dorazí až v květnu, tak je mezi březnové přírůstky nepočítám. :D :)
    Jó a co se týče nepřečtených knih, které vlastním... To radši ani nechci počítat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neverwhere je moc pěkný přírůstek :)Jo, předprodejům jsem také těžko odolávala :) Duben bude hodně bohatý na knihy, které mě lákají :) A tak výborně, nejsem sama, kdo radši nepřečtené knihy radši ani nechce počítat :D

      Vymazat
  4. Griša vypadá zajímavě, nalákala jsi mě na ni ve své recenzi. Siréna mě snad taky někdy čeká, ale prvně musím začít prvním dílem. Poslední kniha vypadá celkem zajímavě, ale počkám si na recenzi :) Já si knihy moc nekupuji, ale naposled jsem si koupila Kameny osudu a těším se, až se do nich znovu ponořím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomám radost, že jsem tě na Grišu a snad i na Sirénu nalákala :) A docela se těším i na tvoji recenzi na Kameny osudu, hezké čtení přeji :)

      Vymazat
  5. Já jsem si pořídila dvě knihy od Jojo Moyesové, Aristokratku na koni, Zmizelé dívky a Psí cestu.. :) Jinak Sirénu jsem už také četla a moc se mi líbila, dokonce bych brala i pokračování! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou také moc pěkné přírůstky, hlavně Jojo Moyes :)

      Vymazat
  6. Griša se mi taky líbila, ostatní dvě zatím číst neplánuji :) Jinak obdivuji, že dokážeš koupit jen tři, já většinou mám cca šest nováčků, ale taky to chci trochu kočírovat. Za chvilku se mi to nevejde do polic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šest nových knížek je také krásné číslo :) Pěkná zásobička na celý měsíc dopředu :)

      Vymazat
  7. Ke mě za březen přibyla jen jedna nová kniha. Souhlasím s ostatními, i já bych si Grišu chtěla hrozně moc přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji ať se ke Griše brzy dostaneš, je to skvělá kniha :)

      Vymazat
  8. Grisa me taky lakala, ale ja bych nevedela kdy prestat. Bych chtela vsechno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně, já chci tolik knížek...prakticky všechny :D

      Vymazat
  9. Na Knihu zrcadel mám asi největší zálusk, ale Griša mě také láká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vvsechny tri si chci precist :D grisu teda uz mam doma. Zbytek na me ceka v knihkupectvi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vám začíná semestr až v Březnu? Jaká to je škola :D JÁ už od půlky února umírám v té budově :D
    JInak všude je samá GRIŠA a nevím, já se ji asi rychle vyhnu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Rovnou jsem klikla na špičku a nechala ji,ať mi jede dolů, že to bude zase hromada knih a ono ne, ale máš pěkné přírůstky. Knihu zrcadel jsem četla a líbila se mi :)

    OdpovědětVymazat