sobota 4. března 2017

Vychází v březnu

 YA, fantasy :
  Poslední  - Alexandra Oliva - Knižní klub
  Fantastická zvířata a kde je najít - J.K. Rowling - Albatros Media
 Kráska a zvíře - Elizabeth Rudnick - Egmont
  Časodějové (Časodějové #2) - Natalja Ščerba - Fragment
Stačí jen chtít (Stačí jen chtít #1)Joelle Charbonneau - Fragment
Bestie je zvíře - Peternelle van Arsdale - Slovart
  Čestný špionský (V tajných službách #2) - Ally Carter - Fragment
  14-14 , přátelství napříč staletími - Silene Edgar - CooBoo


krimi,thrillery: 
Zeměbouře (Zeměbouře #1) - Mons Kallentoft - Host
  Kniha zrcadel- E.O. Chirovici - Host
Něco víc - Patrick Ness -Slovart
Umění v krvi - Bonnie Macbird -Mladá fronta

14 komentářů:

  1. Ta první čtyřka vypadá nádherně. Jsem zvědavá hlavně na Časoděje - nejdřív bych se ale ráda dostala k prvnímu dílu, což mým šnečím tempem bude bůhvíkdy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se moc těším na knížku Stačí jen chtít. Hodně mi to připomíná film Nerve u kterého jsem ani nevěděla, že má také knížku se stejným názvem musím se na ni kouknout. Užij si víkend. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Uvažujem nad kúpou scenára k Fantastickým zverom, ale ešte stále neviem či áno alebo nie, uvidím :D Zaujala ma kniha Stačí jen chtít, od autorky som čítala Univerzituu výjimečných, teda zatiaľ prvé dva diely, a sú to dobré knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z mě rozhodně Poslední a Čestný špionský! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, o spoustě knih jsem vůbec nevěděla, díky za inspiraci, mrknu se po nich. Počítala jsem jen s Časoději. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem jen fantastická zvířata v originále a bylo to velice příjemné, i když značně omezené čtení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se moc těším na novou knihu od Patricka Nesse. Patří mezi mé oblíbené autory. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já si určitě přečtu Zeměbouři, na tu se těším. A Čarodějové vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Polovinu knih z tohoto seznamu nutně potřebuji :D

    OdpovědětVymazat
  10. K četbě mnohých, již v Tvém článku zmíněných, knih se určitě chystám. Mou asi úplně nejočekávanější je Něco víc od Patricka Nesse. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle články mě vážně ubíjí. Vždy zjistím, že minimálně polovinu potřebuji! :p

    OdpovědětVymazat
  12. Fantastická zvířata a Kráska a zvíře - must-have a must-read! ♥

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle měsíc jdou novinky nějak mimo mě. Ale těch krásných modrých obálek, to je lahoda pro oči.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jako obvykle plno krásných knih... co jen si počnu? :/

    OdpovědětVymazat