pátek 10. března 2017

Únorová chvástačka

Hezký den všem,
další měsíc je za námi a tak přišel čas na přehlídku nových přírůstků. Únor pro mě byl bohatý na nové knižní kousky i na čtení. Užívala jsem si tři týdny prázdnin před startem nového semestru. Měla jsem  neobvykle mnoho času na čtení. Objevila jsem zajímavé knihy, vypila nepočítaně šálků čaje, a rozmazlila svého králíka. Díky těmto relaxačním prázdninám jsem opět dostala velkou chuť na čtení, psaní, blogování :) Odrazilo se to i na počtu článků, kterých bylo v únoru více než obvykle :)
 A teď už se pojďme podívat na mé nové knižní přírůstky.

Prvním kouskem je Mrazivý oheň. Nová kniha ze světa Trollů od Amandy Hocking má nádhernou zimní obálkou a já si ji pořídila už jenom, kvůli ní. Na knížku jsem se hodně těšila a asi to byla chyba, protože mě čekalo spíše zklamání. Mrazivý oheň se krásně čte, ale není příliš promyšlený a občas to dost drhne (recenze).


Další dvě knihy jsou naprosté protiklady. Rudý úsvit se okamžitě stal mojí srdcovkou. Pierce Brown je kouzelník a míchanice Hunger Games pro dospělé a sci-fi se mu opravdu povedla. Mistrovský kousek (recenze). Dívka v ledu má podobnou pověst. Většinou ji všichni chválí až do nebes. Možná proto jsem čekala něco zlomového, něco co mě posadí na zadek. Žádný velký čtenářský zážitek se nakonec nekonal. Asi jdu proti proudu nadšených čtenářů, ale pro mě byla kniha vážně jen průměrná (recenze).

Za to Vadná, to byla trefa do černého. Nenápadná obálka, vynikající kniha. Je veliká škoda, že knížka nemá takovou pozornost, jakou by si zasloužila. Svět, kde lidé celý život žijí s cejchem Vadných za drobné omyly a špatná rozhodnutí, mě naprosto dostal. Těšte se na recenzi :)


23 komentářů:

  1. Přibyly mi Štvanice a Toskánské věže :) Štvanice byla moje trefa do černého a Toskánské věže... neříkám, že byly špatné, ale moc mě neohromily teda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc pěkné kousky :) Na Štvanici se chystám a o Toskánských věžích jsem slyšela :) Ale jsou historické a mě ne každý historická kniha sedne, takže si je asi jen půjčím z knihovny :) Hezké čtení a dobrý výběr knih :)

      Vymazat
  2. Mrazivy ohen chciiiii :) a Divku v ledu mam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji ať se k Mrazivému ohni brzy dostaneš :) A pěkné čtení Dívky v ledu :)

      Vymazat
  3. Zaujímavé prírastky! :) O Mrazivom ohni som čítala recenzie, ktoré boli buď nadšené, alebo sklamané. Každopádne knihu by som chcela vyskúšať. Maj sa krásne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku kniha určitě stojí :) Čte se krásně, jen to chce nečekat zázraky :) Ať se ti líbí :)

      Vymazat
  4. Na Rudý úsvit čtu samou chválu, taky se po něm u musím mrknout :) A Vadná? Řeknu ti, normálně bych knihu přešla, ale děj zní dost zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) Já málem knihu také minula :) Po pravdě- ta obálka se mi vůbec nelíbí, ale pod ní se ukrývá vynikající příběh :) Trochu podobný Ošklivým nebo Deliriu od Lauren Oliver :)

      Vymazat
    2. Vidíš, Oškliví, to mám doma už nějaký rok - nepřečtené. Taky napravím :D (Při svém čtecím tempu mám celý život, co dělat :D

      Vymazat
  5. Mrazivý oheň mě lehce zklamal, ale původní série byla daleko horší, takže jej hodnotím pozitivněji. Jde tam vidět posun vpřed :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak původní sérii o Tryllech jsem ještě nečetl, tak nemůžu hodnotit :) A proto si i myslím, že jsem neviděla ten posun a trochu se v tom světě trollů ztrácela :)

      Vymazat
  6. Krásné přírůstky, bohužel jsem ani jednu knihu nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, mně teď dorazila Dívka v ledu, tak jsem zvědavá (a doufám), že se přidám k nadšencům :) Přeji povedený březen :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké přírůstky :) Knihy znám, ale zatím jsem žádnou nečetla :) Užij si je ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Divka v ledu je uzasna a ja se chystám na Vadnou! Strasne se mi tedy v první rade libi obalka a az pak anotace,ale to vubec nevadi :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky musím sehnat Mrazivý oheň :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Na Dívku v ledu jsem náramně zvědavá, ale ty píšeš, že byla průměrná. :) No, necháme se překvapit. :)

    OdpovědětVymazat
  12. I pro mě byl únor úspěšným měsícem. Koupila jsem si na svoje poměry hodně knih - mimo jiné právě Rudý úsvit na tvoje doporučení, jsem strašně zvědavá.
    Na Mrazivý oheň jsem se taky těšila, ale po řadě negativních recenzí si už nejsem úplně jistá, podobně jako s Dívkou v ledu. Vadné jsem zatím nevěnovala příliš pozornosti, takže se ji jdu prověřit :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  13. Můj únor nebyl nic moc na čtení, ale přibyly mi tři kousky.

    OdpovědětVymazat
  14. Také se chystám na Mrazivý oheň :) Jsem zvědavá, co na něj řeknu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jak vidím každý má na "Mrazivý oheň" opravdu jiný názor. Mě se třeba kniha líbila a už se těším na další pokračování. Možná je to i proto, že nejsem zas tak náročný čtenář, i když i mě se některé příběhy nelíbí zatímco ostatní to vychvalují do nebes. Takže si stojím za tím 100 lidí 100 chutí. Takže samozřejmě nikoho neodsuzuji.

    Jinak jsem ze zmíněných knih nepřečetla ani jednu, ale Dívka v ledu mě hodně láka :-)

    OdpovědětVymazat