neděle 8. ledna 2017

Vychází v lednu

YA fantasy, sci-fi :
Čáry života (Čáry života #1) - Veronica Roth  - CooBoo
  Serafína a čarodějná hůl (Serafína #2) - Robert Bratty  - CooBoo
Hvězdy nad hlavou (Měsíční kroniky) - Marissa Meyer - Egmont
Griša (Griša #1) - Leigh Bardugo  - Fragment

 
  Romance, new adult, YA :
  Takoví jsme byli- Juliet Ashton  - Baronet
Scotland Street (Dublin Street #5) - Samantha Young  - Ikar
Svítání (Svítání #1) - Virginia C. Andrews  - Moba
   Čas zapomnění - Sharon Guskin  - Ikar


Thrillery, krimi :
Černooké zuzany - Julia Heaberlin - Omega
Boj se tmy (Brigid Quinn #2) - Becky Masterman Moba
Rukojmí - Stefanie Pintoff  - Knižní klub
   Výkupné pro krále (Kaite McGuire #4) - Graham Masterton  - Host

29 komentářů:

  1. Určitě si pořídím Hvězdy nad hlavou, ale zaujaly mě i další knihy :) Jdu slídit o čem jsou :D Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hvězdy nad hlavou jsou nutnost :) To jsem ráda, že jsem tě nalákala i na další :)

      Vymazat
  2. Souhlasím, Hvězdy nad hlavou jsou nutnost :D Pak mě zaujala ještě Griša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr, na obě mám také spadeno :)

      Vymazat
  3. Taky vyhlížím Hvězdy nad hlavou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se teprve chystám do Měsíčních kronik pustit :)

      Vymazat
  4. Těším se na všechny knihy v sekci fantasy, teda až na Grišu - tu neplánuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když je leden trochu slabší, stejně se pořád máme na co těšit :) Hlavně z fantasy :)

      Vymazat
  5. Musím si přečíst Čáry života a Scotland Street. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Čas zapomnění nevypadá špatně :) Mě zaujalo to téma reinkarnace :)

      Vymazat
  7. Čáry života, Hvězdy nad hlavou a Griša mě lákají nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já asi neodolám čtvrtému Mastertonovi, byť mě třetí díl zklamal a zatím jsem nebyla schopná se do něj začíst. Z nepochopitelných důvodů mě taky lákají Čáry života, přestože tento žánr fakt nevyhledávám. Tak nevím, možná neodolám. A ještě plánuji Ledové srdce a Tam, kde ji našli. Naštěstí leden není tak bohatý jako předchozí měsíce, byla bych za chvíli na mizině :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to souhlasím :) Ještě že v lednu nevychází tolik knih, moje peněženka se ještě vzpamatovává z Vánoc :D Ale i tak se toho dost najde :)

      Vymazat
  9. Mě nechává leden tak nějak chladnou, naštěstí :) K čemu se ale musím vyjádřit, je ta příšerná obálka Grisha trilogie. Není to kniha, která by mě nějak zajímala, ale hodně ji zmiňují zahraniční blogeři a jejich obálka je moc pěkná. Ta naše je fakt děsná :D
    Měj se krásně a ať se k tobě dostanou všechny knihy, které bys chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to můžu jen souhlasit, česká obálka je zklamáním. Originál je mnohem hezčí. Ale co se dá dělat, ještě to není taková hrůza jako třeba obálka Young Elites a její česká verze Mladých Vyvolených :D

      Vymazat
    2. Ježiš, to jsem neznala, tak jsem googlila a páni, to se nějaký grafik pěkně vyřádil :D

      Vymazat
  10. Leden je nabitý samými skvělými novinkami, kdo to má stíhat číst? :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to netuším :) Já rozhodně nestíhám :D

      Vymazat
  11. Čekám na Grišu, ale ty ostatní taky nevypadají špatně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Griša vypadá hodně lákavě :) Tak ať se jí brzy dočkáš a pak hezké čtení :)

      Vymazat
  12. Já osobně jsem zvědana na Grahama, ale opravdu se bojím :/ Po předešlém dílu jsem byla tak zklamaná, že nevím nevím. Ale chi ji dát šanci, abych věděla, jestli to stojí za řeč :D

    OdpovědětVymazat
  13. Za mě určitě hvězdy nad hlavou! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jééj, Griša vychádza už tento mesiac vo Fragmente? To som nevedela! Ejha, to by som si chcela prečítať a určite aj Čáry života. Na tie som veľmi zvedavá.
    Ale najprv by som asi mala zamakať na tých štyroch recenzákoch, čo mám doma, a od decembra som sa k nim kvôli škole nedopracovala :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak určitě jsem zvědavá na Výkupné pro krále a teď mě nově zaujala ještě Griša, po té se určitě kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tady se vždycky tak hezky dozvím o novinkách... A pak bych nejraději vykoupila knihkupectví.:)) Tenhle měsíc se těším na Scotland street a hodně mě lákají Černooké Zuzany.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny knihy vypadají skvěle, skoro všechny bych si ráda přečetla. Ale nejvíc se těším na Scotland Street :)

    OdpovědětVymazat