úterý 6. prosince 2016

Vychází v prosinci


YA fantasy a romance:
Bronzový klíč (Magisterium #3) - Holly Black, Cassandra Clare  - YOLI
  Napůl ztracený (Napůl zlý #3) - Sally Green  - YOLI
  Zakázané přání (Zakázané přání #1 ) - Jessica Khoury  - Marmer Media
  Dreamologie - Lucy Keating -YOLI
 Post-apokalyptická sci-fi, urban fantasy a thrillery:
Prach (Silo #3) - Hugh Howey  - Knižní klub
  Flirt  (Anita Blake #18) - Laurell K. Hamilton - Epocha
  Před pádem - Noah Hawley  - Knižní klub
Ohnivý muž - Joe Hill  -Beta Dobrovský

17 komentářů:

  1. Chystám se na Bronzový meč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten se těším taky :) Série Magisterium mě zkrátka baví :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Ja se tesim nejvic na Napul ztraceny. Pak samozrejme Bronzovy mec. I kdyz tuto serii beru silne jako prumernou, stejne me bavi... A pak jeste Prach. Sice jsem nestihla precist druhy dil, ceka na me od lonskych vanoc, ale prece ten treti dil nenecham v knihkupectvi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napůl ztraceného se také nemůžu dočkat :) A ta obálka! :) A se sérií Silo jsi na tom o kousek lépe, než já :) Já se teprve chystám na první díl :)

      Vymazat
  3. Bože, já se nemůžu dočkat na Napůl ztracený! <3

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Už jsem na něj celá nedočkavá :)

      Vymazat
  4. Zaujalo mě Zakázané přání a konečně bych si mohla přečíst sérii Napůl zlý. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérii Napůl zlý určitě doporučuji :) Je taková neobvyklá, ale mě se líbí :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  5. Jednu už mám doma, dvě objednané. :-) Jinak po Ohnivém muži toužím, jen je dražší :-( Ps: Je to Beta Dobrovský ne Leda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, chybička se vloudila, děkuji za upozornění :) Ohnivý muž mě také docela zaujal :)

      Vymazat
  6. Mě zaujalo Zakázané přání, teď po Pomstě a rozbřesku mám chuť na podobné příběhy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě asi láká Zakázané přání a pak Bronzový klíč, ale k mojí smůle jsem ještě nečetla Měděnou rukavici! Sakra, jsem vážně nějak pozadu..:D

    OdpovědětVymazat
  8. Mezi mé favority jednoznačně patří Prach, Napůl ztracený a Dreamologie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Po Zamek a kluc se musim vrhnout i na dalsi tvorbu Joe Hilla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ell: Pkud dobře vím, tak na začátku prosince vyšla Historie nás dvou od CooBoo, sladké romantické pokračování oddechové knihy Umění předstírat. Too zase láká mě, tak snad třeba Ježíšek :)

    OdpovědětVymazat