sobota 24. prosince 2016

Vánoční soutěž


Šťastné a veselé Vánoce, knihomolové! :)
Přeji vám všem krásné Vánoce, plné pohody a radosti. Užijte si dnešní Štědrý večer a ať vás pod stromečkem čeká spousta překvapení :) Přeji vám příjemné prožití vánočních svátků. Odpočiňte si, vychutnávejte si vánoční atmosféru a určitě se nezapomeňte pochlubit, jaké jste dostali knižní dárky!


Dnešním dnem však rozdávání dárků nekončí. Mám takový pocit, že Ježíšek u mě omylem zanechal dva dárky, které jsou určeny pro vás, mé čtenáře :) A tak tu máme Vánoční soutěž o dvě knihy - Projekt alfa a Nejtemnější část lesa.

A co udělat pro výhru?
Soutěž probíhá od 24.12 do 2.1 2017. Výherci budou dva a soutěže se mohou zúčasnit všichni s doručovací adresou v ČR. Jeden vstup navíc můžete získat navíc za sledování mého blogu. Napište mi k tomuto článku komentář a v něm uveďte:

1. Vaše jméno/přezdívka
2. Váš e-mail
3. O jakou knihu by jste měli zájem?
4. Sledujete blog na Facebooku nebo Google+? Pokud ano, uveďte pod jakým jménem. (nepovinné,1 vstup navíc)
5. Jaká kniha byla pro vás tento rok největší objev, překvapení nebo nová srdeční záležitost? :)
6. Na jakou knihu se nejvíce těšíte v roce 2017?
7. A jakou knížku se chystáte číst o Vánocích?

19 komentářů:

  1. Hanka
    thecursedbook@gmail.com
    Nejtemnější část lesa
    ano, Co zas čteš?
    Střípky ticha
    Páni, asi na nového Keplera :) Ale ještě jsem nad tím nijak nepřemýšlela:)
    Nejspíš 1984 :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Milunka21
    2. piesse15@seznam.cz
    3. Obě chci strašně moc, takže výběr nechám na tobě. :-)
    4. G+ Eva Vlášková FB Eva Milunka Štefíková
    5. Srdeční záležitost rozhodně Dvůr trnů a růží....
    6. Samozřejmě pokračování dvoru :-D
    7. Gutta z Bubnu

    OdpovědětVymazat
  3. 1. TheMellory
    2. TheMellory@seznam.cz
    3. Asi Nejtemnější část lesa, ale ani ta druhá nevypadá špatně :)
    4. (sleduji, ale většinou nekomentuji)
    5. Než jsem tě poznala
    6. Novou knihu od Barbary Erskinové
    7. Kateřina Aragonská: Pravá královna

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Mary-berry
    2. marie.hoangova@seznam.cz
    3. Nepohrdnu ani jednou, ale Holly Black mám raději. :)
    4. fb: Maruška Hoangová
    5. It Ends With Us bylo prostě nezapomenutelné. Pro Colleen Hoover mám slabost, že si asi v blízké době od ní něco zase přečtu. Jinak Lovely Vicious nebylo k zahození, přímo dokonalé počtení! Isis rozhodně vyhrává v žebříčku nejlepších hrdinek a někdo by se měl ujmout překladu.
    7. Až výjde Maybe Someday u nás. Konečně si chci poslechnout i ten soundtrack.
    8. Právě jsem dočetla Werthera, musím se pochlubit. Četla jsem ho několik měsíců a konečně jsem se z toho "utrpení" vysvobodila. Mám toho hodně rozečteného, ale asi priorita je dočíst Byla jsem tu, kterou mám pomalo stejně dlouho jako Werthera půjčenou z knihovny.

    Jinak příjemné svátky!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já sice ráda přenechám šanci ostatním , ale jsem tu jen proto, abych ti popřála nádherné Vánoce a všechno nejlepší do nového roku! Jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog a budu se moc těšit na tvé recenze i v dalším roce:))

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za Vánoční soutěž, oba knižní dárky jsou skvělé. Projekt Alfa jsem recenzovala a je to opravdu krásné akční dobrodružství, ale zaujala mě ta druhá, kterou jsem ani neznala. Děkuji za knižní tip! :o) Přeji krásné prožití vánočních svátků a vše nejlepší do nového roku. :o)

    1. Chensie Ips
    2. Chensie@centrum.cz
    3. Nejtemnější část lesa
    4. Fb: Chensie Chester Ips
    Na tvém blogu: Chensie Ips Svět mezi řádky
    5. Tak za mě asi největším objevem byla kniha Osudy a běsy, která je pro mě hurikánem a neskutečně originálním dílem především stylem psaní, ale i těmi "běsy". Nečekala jsem, že by mě zrovna taková kniha zaujala a ona mě doslova roznesla na kopytech. Byla to nádhera. I když chápu, že nemusí sednout každému, tak mě si víc než získala. :o)
    6. Hrozně se těším na pokračování série Off-campus, kdy vyjdou další dva díly. Je to taková romantická odpočinkovka žánru new adult, něco pro mě. Občas se potřebuji platonicky zamilovat. :o))
    7. Já se vrhnu na knihu, kterou mi pošle moje kamarádka a spolublogerka Wish. Zasíláme si knižní dárky mezi sebou a sepsaly jsme si každá seznam deseti knih, ze kterého jsme vybíraly. Jakmile dílo dorazí, ať už to bude kterékoliv ze seznamu, tak se na něj vrhnu! Upřímně doufám, že to bude Nedej se nebo třeba Líbali jsme se. Mám ráda homosexuální tvorbu. :o)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. Nejtemnější část lesa
    4. na Facebooku jako Marky Knihomolka, na Google+ jako Marky
    5. Nejvíc jsem si zamilovala novou knížku od Alice Oseman s názvem Radio Silence, která mi tak trochu otevřela oči k vlastním problémům :)
    6. Na všechny? :D V Česku se nemůžu dočkat třeba Sirény od Kiery Cass nebo Pusheenovské omalovánky. Ale v zahraničí vychází tolik skvělých knih, že si nejsem schopná vybrat!
    7. Včera jsem četla básně od Jaroslava Seiferta, ale rozečtenou mám taky Dívku, která spadla z nebe.

    Díky moc za soutěž a doufám, že i ty jsi prožila krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Já mám v plánu číst obě, takže kdybych vyhrála, je mi úplně jedno, kterou z nich bych dostala :)
    4. Přes Google+ jako Lory Humble.
    5. Nemůžu se rozhodnout mezi Dědičkou ohně a Královnou stínů, kterou momentálně čtu. S každou další knihou jejich autorku zbožňuju víc a víc a snad ještě nikdy se mi nestalo, že by mě nějaká četba tak moc uhranula :)
    6. Na Krvavé ostří - jo, rozhodně na to <3 A taky na Napůl ztracený, ta knížka sice už vyšla, ale já se k ní nejspíš dostanu až příští rok.
    7. Určitě dočtu Královnu stínů a potom se chystám na čtvrtého Zaklínače - Čas opovržení :)

    Přeji krásné Vánoce a všem hodně štěstí v soutěži :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. HankaHoa
    2. viet.hoa.nguyenova@seznam.cz
    3. Projekt Alfa
    4. Google+ - HankaHoa (nečekaně :'D)
    5. Těžko říct, ale asi Bez šance (od Neala Shustermana)
    6. Nejspíš na Divokou píseň od Victorie Schwab, její sérii Archiv jsem si oblíbila, tak jsem zvědavá na její další knihy
    7. Včera jsem rozečetla knihu Harry Potter - Princ dvojí krve, protože jsem ani nic jiného po ruce neměla (dárky rozbalujeme až na pětadvacátého) :'D

    A protože veselé Vánoce už asi nepopřeji, přeji alespoň šťastný nový rok! :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1. HankaHoa
    2. viet.hoa.nguyenova@seznam.cz
    3. Projekt Alfa
    4. Google+ - HankaHoa (nečekaně :'D)
    5. Těžko říct, ale asi Bez šance (od Neala Shustermana)
    6. Nejspíš na Divokou píseň od Victorie Schwab, její sérii Archiv jsem si oblíbila, tak jsem zvědavá na její další knihy
    7. Včera jsem rozečetla knihu Harry Potter - Princ dvojí krve, protože jsem ani nic jiného po ruce neměla (dárky rozbalujeme až na pětadvacátého) :'D

    A protože veselé Vánoce už asi nepopřeji, přeji alespoň šťastný nový rok! :D

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Lucy Lillianne
    2. luculi@seznam.cz
    3. Nejtemnější část lesa
    4. Lucy Lillianne, Luciina zašívárna
    5. Knih bylo opravdu hodně. Například Prach a stín, Winter a mnoho dalších...
    6. Plíseň a Třetí stříbrná kniha snů z toho, co si teď na místě vzpomenu :-D
    7. Právě čtu Napůl ztracený a pak se chystám na Vánoční koledu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Ella Peterson
    2. doubleinfinity.ella@gmail.com
    3. Projekt Alfa
    4. Facebook, jako Ella Peterson
    5. Asi Illuminae :)
    6. Asi A Court of War and Ruins od Sarah J. Maas :)
    7. Těch je :D. Dneska jsem začala Jak to mají holky a pak asi půjdu na Temné kouty :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Eliz
    2. majda.fiedlerova@gmail.com
    3. Projekt Alfa
    4. Na google+ jako Magdaléna Fiedlerová
    5. Koukám, že hned komentář nade mnou se zmiňuje o Illuminae. I já ho musím napsat, vážně objev roku! :)
    6. Ups, to vůbec netuším, co přijde, to přijde. Ale věřím, že to bude spousta krásných knih.
    7. Dash & Lily: Kniha přání. :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1. lenkaknel
    2. lovkyne.pribehu@gmail.com
    3. Projekt Alfa
    4. Na Facebooku jako Lenka Skutilová
    5. Pro mě byl objevem roku, největším překvapením a novou srdeční záležitostí Naslouchač od Petry Stehlíkové. Takové vše v jednom :)
    6. Třetí díl Kostičasu! Konečně... ♡
    7. Hedvábný strom od Juliana Stockwina

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Tee knihomolka
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. Nejtemnější část lesa
    4. na google jako Tee knihomomolka
    5. Jiskra v popelu
    6. Druhý díl Jiskry :D
    7. Nebezpečné lži

    Děkuji za soutěž a přeji šťastný nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Wish
    2. SvetMeziRadky@seznam.cz
    3. Nejtemnější část lesa
    4. FB - Wish Sue
    5. Hm, příjemným překvapením pro mě byly knížky: Není cesty zpět, Moudré z nebe, Kečupová mračna, Nejšťastnější dívka na světě.
    6. Čarodějnice od Camilly Läckberg.
    7. Řezník - Alina Reyes

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Tyrkysová knihovnička
    2. tyrkysova.knihovnicka@gmail.com
    3. Projekt Alfa
    4. FB - Tyrkysová knihovnička
    5. Neal Shusterman - Bez šance
    6. Michel Bussi - Maminka neříká pravdu
    7. Chris Cleave - Včelička

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za soutěž, dlouho jsem nic nevyhrála, že :D

    1. Katy Zezulová/ Bilbovy knihy
    2. Bilbovyknihy@seznam.cz
    3. Měla bych zájem o Nejtemnější část lesa, docela s se mi zálibila. Vlastně dost :D
    4. Sleduji jako Katy Zezulová, Bilbovy knihy
    5. Tak to je jasná volba, teda skoro jasná- Dívka v ledu a Dábelské hry
    6. V pasti- což mě zaujalo už především kvůli autorce
    7. Přečetla jsem knihy 4 a ted už následuje učení, ale dočetla jsem Moudré z nebe, Už se nikdy nevrátí, Temná hra paměti a právě Dábelské hry

    Ještě jednou moc děkuji :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem ráda za tuhle soutěž! Je to už 4 soutěž kde doufám v výhru knížky Projekt Alfa, tak snad se konečně zadaří. :-)
    1. Alyssana
    2. alyssana@seznam.cz
    3. Projekt Alfa
    4. Ano! Alyssana Alyss
    5. Svůdná trilogie je nová srdcovka
    6.Korunka (pokračováni selekce, už 5 díl)
    7. Přečetla jsem girl online a dárek z prevé lásky :) Ted čtu šťastně až na věky
    Děkuji za soutěž :D
    Alyss

    OdpovědětVymazat