čtvrtek 22. prosince 2016

Vánoční čtecí plán

Milí knihomolové,
Vánoce jsou za dveřmi a s nimi doba rodinné pohody, dárků, cukroví, pohádek a čtení. Na ten poslední bod by jste rozhodně neměli zapomenout, protože právě o vánočních prázdninách bude příležitost dohnat některé resty a konečně si přečíst třeba něco, na co už dlouho máte chuť.

Tak to mám alespoň já, protože už od října trpím akutním nedostatkem času na čtení. Může za to samozřejmě škola a posledních pár týdnů je u mě běžné, že knihu vezmu do ruky jen o víkendu. Právě proto se na vánoční svátky těším už jen z toho důvodu, že se konečně budu moct zachumlat pod deku a přečíst si všechny knížky, které tu na mě čekají. Mám velké čtecí plány.
A co chci vlastně číst? :)

První v mém čtecím plánu je Pasažérka, recenzní výtisk od CooBoo, který tu na mě čeká už více než týden. Na Pasažérce si hodlám spravit chuť. Lákavá anotace, nádherná obálka a skvělé recenze. Co víc si přát? :)


O Vánocích by neměla chybět nějaká ta pohádka. Takže jsem si rozhodla dát si nějaký retelling, které mě v poslední době čím dál tím více baví. Další v pořadníku je proto Cinder. Navíc vážně bych už měla začít číst Měsíční kroniky a zjistit, co na ní všichni mají :) 

A protože pohádek přece není nikdy dost, ráda bych se pustila ještě do Twisted. Jde o retelling pohádky Rumplcimprcampr. Něco takového tu ještě nebylo, takže když jsem viděla, že je akce a na Amazonu měli ebook zdarma, neváhala jsem :) 
A tím vánoční pány ani zdaleka nekončí. Poprosila jsem Ježíška o pár knižních dárků a tak doufám, že pod stromečkem najdu Rudý úsvit, Mrazivý oheň nebo poslední díl Selekce :) 

A jaké čtecí plány máte vy? Čekáte nějaké knižní dárky pod stromeček? :)

18 komentářů:

  1. Tak muzu ti rict, vem do ruky jako prvni Cinder. do dvou dnu to budes mit prectene, protoze to jen tak nepustis :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji za tip :) Nejspíš se budu řídit tvojí radou a uvidíme, jak moc mě Cinder chytne :)

      Vymazat
  2. Já mám do konce roku nachystanou už jen jednu knihu, kterou mám zároveň rozečtenou, ale pořádně se do ní nemohu dostat - Ódinovo dítě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ódinovo je pěkný kousek :) Ale také mě docela trvalo, než jsem se do ní začetla :) Začala mě bavit asi až od poloviny :) Ale hezké čtení a Vánoce :)

      Vymazat
  3. Měsíční kroniky jsem ještě nečetla, ale těším se, až se k nim konečně dostanu, takže Cinder ti schvaluju. Pasažérku jsem dočetla v neděli a bohužel mě zklamala, tak snad se ti bude líbit víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že nejsem jediná, která je s Měsíčními kronikami pozadu :) A tak teď se budu pouštět do Pasažérky trochu s větší opatrností :)

      Vymazat
  4. Krásné plány, budu držet palce, já bohužel o vánočních prázdninách mívám málo času na čtení - buď jedeme na hory nebo na koně anebo (a to nastává zrovna teď) doháním resty do školy. Žádné speciální plány proto nemám, ale když už je řeč o těch pohádkách, opravdu moc bych si chtěla dát re-reading Medvídka Pú, tak snad mi to vyjde :)
    Přeji krásné Vánoce a užij si to, těším se na recenze, zejména Cinder a Pasažérky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budeš trávit aktivně, což je také dobře :) ÁÁ další koňař :) Vánoční návštěvu u koní si také nemůžu nechat ujít :) Krásné Vánoce a svátky i tobě :)

      Vymazat
  5. Souhlasím s Lucy Lilliane, Cinder budeš mít za dva dny přečtenou, takže bych taky začala s ní :) Já budu číst Hedvábný strom, a co přijde po něm je i pro mě velká neznámá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to na vás asi opravdu dám a nejdříve se pustím do čtení Cinder :)

      Vymazat
  6. Držím palce, ať to všechno stihneš - i když Cinder přečteš a ani nemrkneš ;) Jsem docela zvědavá, co řekneš na Pasažérku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, na Cinder se těším a stejně tak i na Pasažérku :) Hezké vánoční čtení :)

      Vymazat
  7. To víš, že mám plán :) Cinder je skvělá volba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti povede přečíst vše co chceš :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  8. Moc pěkné plány. :) Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Pasažérka, stále nevím, jestli si jí mám pořídit. :D Já se teď chystám na Nebezpečné lži. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je také pěkný plán :) Hezké vánoční čtení, ať se ti Nebezpečné lži líbí :)

      Vymazat
  9. Mesačné kroniky som si úplne zamilovala, takže som zvedavá na tvoj názor. Aj keď ma to poriadne chytilo asi až pri tretej knihe. Čítanie prvých dvoch si až tak nepamätám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak dúfam, že ti plány vychádzajú a užívaš si čítanie.:) Cinder je super - ale ďalšie diely sú ešte lepšie! :) Takže dúfam, že sa ti séria zapáči. Twisted znie veľmi zaujímavo, doteraz som o nej nepočula.:)

    OdpovědětVymazat