pátek 2. prosince 2016

Měsíční chvástačka - listopad

Hezký den všem,
další měsíc je za námi. Jaký pro vás byl listopad? :) Pro mě opět časově chudý , takže ke čtení jsem se dostala jen o víkendu. Vážně potřebuji obraceč času jako Hermiona. Dokonce jsem ani nestihla přečíst všechny nové přírůstky, které byli tento měsíc čtyři.


 Prvním novým kouskem je Pomsta a rozbřesk, recenzní výtisk od Megaknih. Knížku jsem přečetla prakticky za jeden večer a byla jsem jí celkem mile překvapená. A byla jsem natolik pilná, že recenzi již můžete najít zde.


A jednou jsem takhle šla kolem výlohy knihkupectví a  neodolala jsem. Domů jsem odešla se Stínovou královnou, kterou už jsem také stihla přelouskat. Tahle kniha pro mě naopak byla trochu zklamáním. Protože si ji snad všichni chválí, měla jsem velká očekávání, ale nakonec mi připadalo, že jsem se do ní nedokázala pořádně začíst. Stínová královna nakonec z mé knihovničky putovala hned dál, tak snad udělá  někomu jinému větší radost.

A to nejlepší nakonec. Magnus Chase a bohové Ásgardu, to byla jedna velká knižní lahůdka- Rick Riordan a jeho knížky, to je prostě must have :) A stejnou srdcovkou je i Vážka v jantaru od Diany Gabaldon. Právě ji mám rozečtenou a mezitím ještě trochu doháním skluz se seriálem, kde mi chybí k dokoukání poslední dva díly první série :)


A jaké nové knížky udělaly radost vám? :)

21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :) a to jsem si říkala, že se budu tento měsíc krotit :)

      Vymazat
    2. To si rikam kazdy mesic a pak to prezenu, protoze chytnu jakousi horecku nebo co :-P

      Vymazat
  2. Stínová královna mě taky docela zklamala, čekala jsem od ní mnohem víc. A Magnus Chase byl parádní, je to zkrátka Rick! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtení Magnuse byl parádní zážitek :) A Stínová královna opravdu nic moc, také jsem čekala více :)

      Vymazat
  3. Zajímavé knihy, ale Stínová královna si mě vůbec nezískala.
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím souhlasím :) Taky jsem z ní byla celkem zklamaná :(

      Vymazat
  4. Moc pěkné přírůstky, na Stínovou královnu se teprve chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti bude líbit více, než mě :) Jsme pak zvědavá na tvůj názor :)

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky.Já senaštěstí řadím k těm, kterým se Stínová královna líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká, sto lidí, sto chutí :) Jsem ráda, že jsi si čtení Stínové královny užila :)

      Vymazat
  6. Hezké kousky! Stínovou královnu a Pomstu a rozbřesk jsem také přečetla.. :) Pomstu a rozbřesk jsem sebou dokonce všude vláčela, protože jsem ji zkrátka nedokázala ani na chvíli odložit! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s Pomstou a rozbřeskem jsem na tom byla podobně, knížka se mnou cestovala všude i do školy :D

      Vymazat
  7. Ell: Stínová královná zní hezky, ale teď si nejsem jistá její koupí :) A pro mě je listopad taky většinou chudý, já tomu měsíci říkám měsíc znovučtených knih, protože pořád dokola čtu své oblíbené knihy z knihovničky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové chutě, pustit se do svých oblíbených starších knih, mám na podzim často také :) Ale protože jsem si napůjčovala hromadu z knihovny, tak zatím se do re-readingu pustit nemůžu :)

      Vymazat
  8. Mahnus aj Stínová královna ma už netrpezlivo čakajú na poličke. No som veľmi zvedavá. Ja som práveže královnu nečítala až toľko dobrých recenzií, tak som mala obavy. Ale anotácia ma zaujala a knižka má peknú vonkajšiu úpravu vrátane mapy, tak aspoň niečo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S nádhernou obálkou a zpracováním souhlasím :) Miluju mapy v knížkách :) Tím si mě Stínová královna získala, ale příběh už nebyl taková sláva :) Ale snad se ti bude líbit více :) Já jsem občas až moc náročná :D

      Vymazat
  9. Krásné kousky! :) Vážku už mám doma a na Pomstu se časem chystám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se máš na co těšit, jak na Pomstu tak i na Vážku :) Obě knížky stojí za to :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  10. Ten obraceč času by se mi taky hodil - já jsem stihla snad jen jednu, maximálně dvě knížky. Na všechny z knížek se chystám, nejvíc se těším asi na tu první :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné přírůstky! :)
    Pomsta a Rozbřesk mě velice láká a nakonec asi neodolám <3
    Škoda, že se Ti Stínová královna moc nelíbila. Já jsem se do ní zamilovala a nemohu se dočkat druhého dílu :)

    OdpovědětVymazat