úterý 8. listopadu 2016

Vychází v listopadu


Illuminae (Akta Illuminae #1) - Amie Kaufman - CooBoo
Královna stínů (Skleněný trůn #4) - Sarah J. Maas - CooBoo  
Třpytný dvůr (Třpytný dvůr #1 ) - Richelle Mead -Domino
Utajené orákulum (Apollónův pád  #1 ) - Rick Riordan - Fragment  

 
Čtvrtý hrob pod mýma nohama (Charley Davidson #4) - Darynda Jones - Beta Dobrovský
Temná tání (Smrtná zima #2) - Kate A. Boorman - Host
Koruna tří: Ztracené království  (Koruna tří #2 ) - J. D. Rinehart - Host
Dračí město - Petra Machová - Edice Pevnost  

  Vánoční zázrak - Jay Asher - CooBoo
Mluv - Laurie Halse Anderson - Yoli
Seznam mrtvých - Jennifer L. Armentrout - Baronet
Nebezpečné lži - Becca Fitzpatrick - Egmont

Nehoda  - C.L. Taylor - Domino
After: Pouto (After #4) - Anna Todd - Yoli
Třináctý učedník  - Tom Egeland - Knižní klub 
Barevné vody  (Alea dívka moře #2 ) - Tanya Stewner - Fragment

 

22 komentářů:

  1. Rozhodně bych si dokázala vybrat! Nejvíc se ale těším na Královnu stínu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a já bych si konečně měla přečíst aspoň první díl Skleněného trůnu :D

      Vymazat
  2. Je to v háji, v listopadu chci skoro všechno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dračí město je přeložené na rok 2017.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za info, knihu pak znovu uvedu v přehledu :)

      Vymazat
  4. Ja se nejvic tesim asi na Kralovnu stinu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Třináctý učedník, Illuminae :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na třináctého učedníka jsem docela zvědavá :) podle anotace mi trochu připomíná knihy od Browna :)

      Vymazat
  6. Z tvého seznamu chci Illuminae, Třpytný dvůr, Temná tání, Nebezpečné lži a Seznam mrtvých. :D Je toho nějak moc. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak za mě Illuminae, Čtvrtý hrob pod mýma nohama, Vánoční zázrak a Královna stínů...a to bych klidně ještě mohla pokračovat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Asi s pustím do druhého dílu Koruny tří, když už jsem přelouskala jedničku :) Illuminae, Mluv, Seznam mrtvých jsou také mí favorité :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi o kousek napřed, já nečetla ještě ani jeničku :) Nejvyšší čas to napravit :)

      Vymazat
  9. Iluminae mám, na Mluv a Seznam mrtvých se těším. Ten mi má dorazit. To Město draků od české autorky Machové vypadá také dobře! Děkuji za článek! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Město draků je nakonec přeložené na příští rok :) Ale souhlasím, vypadá moc dobře :) A hezké čtení :)

      Vymazat
  10. Illuminae a Nehoda jsou pro mě jasné must have, Nehodu už mám naštěstí přislíbenou k recenzi, takže se moc těším :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SOUhlas, pro mě jsou také must have :) Ono těch must have mám tento měsíc až moc :D

      Vymazat
  11. Potřebovala bych, aby takhle před Vánocemi knížky moc nevycházely. Jinak mi nezbudou peníze na dárky. :D Vánoční zázrak nevypadá vůbec špatně a na Nehodu se hodně těším.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se na Nehodu, už mám pro ní místo v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat