sobota 5. listopadu 2016

Měsíční chvástačka - říjen

Hezký den všem,

další měsíc je za námi. Protože říjen už byl pravý podzimní měsíc se vším všudy, věřím, že nás všechny opět postihla čtenářská posedlost. Na podzim mám vždycky tendence zahrabat se do deky a trávit dlouhé večery s knížkou. Tentokrát pro mě však byl říjen hodně hektický. Všechen volný čas mi zabrala škola. S tím souvisí i mé nevalné čtenářské skóre a to, že mám jen tři nové přírůstky.
Prvním přírůstkem je recenzní výtisk - Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Když tahle kniha vyšla, moc mě nelákala a nespravedlivě jsem ji hned odsoudila jako něco, co si nemusím přečíst. Opět se mi však potvrdilo, že knihy proti kterým mám takovéhle předsudky, jsou nakonec nejlepší. Podobně jako Hostitel nebo VA, které jsem také nejdříve odsoudila jako upírské blbosti, jsem nakonec ze Sirotčince byla nadšená. A už sháním další díl :)


Dalším novým kouskem je Královna Tearlingu. Od této knížky jsem očekávala hodně, dostala málo. Královna Tearlingu je hodně vychvalovaná, pro mě však byla spíše zklamáním. Zdlouhavá a nechytla mě za srdce. Asi jsem četla jinou knihu než ostatní, protože jinak si ji všichni chválí :D

Posledním přírůstkem Inferno, které jsem si pořídila kvůli filmu. Řídím se totiž pravidlem-  nejdříve přečíst knihu a až pak jít do kina. Knížka byla skvělá, i když na Andělé a démoni, moji nejoblíbenější Brownovu knihu, nemá. Ale i tak se moc těším do kina. :)

Četli jste některou z knih nebo viděli film? :)

10 komentářů:

  1. Sice jen tři, ale za to pěkné! Sirotčinec je pěkný. Dříve s emi velice líbil, ale teď nedokážu říci, jak se mi líbil konec :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  2. Královnu Tearlingu jsem si také pořídila, ale zatím jsem se k ní nedostala. A Sirotčinec jsem viděla film, knihu jsem vyhrála, tak se na ni také chystám. Prozatím mě zaměstnává Mrazivý oheň...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké přírůstky! Osobně mě Sirotčinec nikdy nějak nelákal, a to ani po vydání filmové adaptace, ale když na něj v poslední době čtu zatím jenom samou chválu, tak to třeba ještě přehodnotím. :)
    Na Královnu Tearlingu se také chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé knihy! :) Inferno jsem už četla a recenzi mám na blogu a na zbylé dvě se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kralovna Tearlingu je dobra, me bavila. Ale druhy dil byl katastrofa nejvetsi...

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé kousky, sice mě Sirotčinec vůbec nepřesvědčil, ale taková Královna Tearlingu byla skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké přírůstky, zvláště Inferno. Brown mě baví a těším se, až uvidím filmové zpracování :)

    OdpovědětVymazat
  8. Královna je skvělá, opravdu se mi moc líbila! :) Sirotčinec a Inferno jsem naproti tomu viděla jen v jejich filmové podobě, ale líbili se mi! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné přírůstky! :)
    Sirotčinec jsem ve filmovém vydání vyhrála, takže mám dušičku v peří a teď jen aby se dostala k přečtení :D
    Nad Královnou Tearlingu uvažuji od doby co vyšla a pořád se nemohu rozhodnout :/
    Na Dana Browna se rozhodně také chystám. Ještě jsem od něho žádnou knihu nečetla, takže to plánuji v brzké době napravit :)
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné přírůstky, Browna bych taky někdy chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat