sobota 8. října 2016

Vychází v říjnu

 
Pasažérka - Alexandra Bracken - CooBoo
Mrazivý oheň (Kroniky Kaninu #1) - Amanda Hocking - CooBoo 
Běsnění  - A.G. Howard - CooBoo
  Winter (Měsíční kroniky #4 ) - Marissa Meyer - Egmont
 

Mechanická princezna  (Pekelné stroje #3) - Cassandra Clare - YOLI
 Temnější tvář magie (Temnější tvář magie #1) - Victoria Schwab - Argo
  Rozkaz zabít (Labyrint # 0.5) - James Dashner - YOLI
Všemi dary obdarovaná   - M.R. Carey - Host
 
 
 Démon stínů  (Dcery světla a temnoty #1) - Lenka Dostálová - Fragment
 Včelí královna (Včelí královna #1) - Lauta Ruby - Fragment
  Časodějové (Časodějové #1) - Natalja Ščerba - Fragment
Trosečníci v čase: Setkání   - Margaret Peterson Haddix - Fragment
 
 
 Geek Girl - Holly Smale - Argo
  Rose pod palbou  - Elizabeth Veine - CooBoo
  Slepí ptáci (Beatrice Kaspary #2) - Ursula Poznanski - Knižní klub
Rockový polibek (Stage Dive #4) - Kylie Scott - Baronet
 

27 komentářů:

  1. Říjen a listopad jsou pro mě smrtící, těch knížek, co chci, je totiž tolik!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas :) Tento měsíc bude vražedný :D

      Vymazat
  2. Rozkaz zabít, Pasažérka a Mrazivý oheň jsou moji favorité, ty si prostě musím přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Já se jich také nemůžu dočkat :)

      Vymazat
  3. Nevím, kam koukat dřív! Určitě se chystám na Winter, Mechanickou princeznu a pak bych ještě ráda přečetla Pasažérku a Mrazivý oheň. Ale všechny knihy vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně :) Z toho nadbytku knih jsem zmatená a už ani nevím kterou chtít dříve :D

      Vymazat
  4. Nevím, co si pořídit dřív! Skoro všechny bych chtěla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Typický problém knihomola :) Nejradši bych také měla všechny :D

      Vymazat
  5. Winter je pro mě nutnost! :D Pasažérka vypadá taky zajímavě, akorát jsem teď někde četla, že je snad pro kategorii 10+, tak nevím :D Docela mě lákala i Všemi dary obdarovaná, ale nedávno se ke mně dostala ukázka a asi nakonec pořizovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, že je Pasažérka pro kategorii 10+ slyším poprvé, a doufám, že nebude moc dětská :) Ale snad ne, na Goodreads má pěkné recenze :)

      Vymazat
  6. Tak jo, moje knihovna je čím dál menší. Knihy už mi skoro padají na hlavu a stejně nemohu odolat. To je nemoc tohle... strašné. XD Ale jo, minimálně dvě si musím pořídit! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, knihomolským sběratelstvím trpím taky :D Vážně to je nemoc :D Moje knihovnička už vážně praská ve švech a já do ní stejně chci nacpat snad všechny říjnové novinky :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Přesně tak :) Winter je prostě must have :) Má úžasnou obálku :)

      Vymazat
  8. Vydareny to mesic. A hlavne dost tezke rozhodovani...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude hodně těžké rozhodování :) Hlavně bude těžké odolat a nepořídit si vše :D

      Vymazat
  9. Na říjen jsem se neskutečně těšila, už jenom kvůli těm knížkám co mají vyjít :D Rozhodně si pořídím Winter, Pasažérku a Temnější tvář magie. Už se nemůžu dočkat až je budu držet v rukách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Na tyhle knihy mám také velký zálusk :) Už na ně chystám místo v knihovničce :D

      Vymazat
  10. Já jsem strašně zvědavá na Mrazivý oheň, Časoděje a samozřejmě závěrečný díl Pekelných strojů :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíce jsem zvědavá asi na Časoděje :) Ruská fantasy, to je pro mě taková velká neznámá :)

      Vymazat
  11. Asi budu muset vykrást banku... :D moc se těším na Běsnění :)

    OdpovědětVymazat
  12. Veľa skvelých kníh! :D Winter si chcem určite prečítať, ale ešte mi chýba predošlý diel tak to bude musieť počkať :-) Na Běsnení sa už teším a som dosť zvedavá čo sa v ňom bude skrývať :-) Rozkaz zabít je tuším prequel k Labyrintu, či? To by som si tiež rada prečítala :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jak tak koukám, budu mít pořádné knižní Vánoce, dřív se ke knihám nedostanu :D A to mě čeká ještě čtvrtý díl Skleněnéhotrůnu a Královna ohně od Ryana ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozně se těším na Rockový polibek. Kylie Scott mi prostě sedla.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Rozhodně si nechci nechat ujít čtvrtý díl Měsíčních kronik! :) ... Ty jsou moje srdcovka!

    OdpovědětVymazat