sobota 1. října 2016

Měsíční chvástačka - září

Hezký den všem,
září je za námi a já se nestačím divit, jak rychle uteklo. Na konci srpna pro mě přišel velký zlom. Udělala jsem bakalářské státnice, takže jsem si poctivě užila jeden vydřený měsíc prázdnin. Rozhodla jsem se, že září využiju naplno a budu číst jako o závod :) Za zkoušky jsem se navíc pořádně odměnila. Podlehla jsem chvilkové slabosti a pár kousků si koupila :)

Prvním novým kouskem je Dvůr trnů a růží, moje první kniha od Sarah J.Maas. Čekala jsem něco lepšího a to jsem také dostala. Kniha mě příjemně překvapila a já se teď nemůžu dočkat, až se mi dostane pod ruku i Skleněný trůn. Naopak od Elity jsem očekávala hodně a nakonec mě malinko zklamala. Po většinu času jsem měla chuť Americu proplesknout, ať už si konečně vybere, co chce...

 Dalším přírůstkem je Univerzita výjimečných, kterou jsem před rokem četla v angličtině. Přišlo mi zvláštní, že jsem se jí dočkala i v českém vydání. Zakusila jsem nový pocit - když si přečtete knihu v originále, jste smíření s tím, že se jí nejspíš nikdy nedočkáte a pak najednou ano :) Navíc jsem poprvé mohla porovnat knihu v angličtině a v češtině. Obojí má své pro a proti. V češtině se lépe četla, v angličtině se mi líbil styl psaní autorky.

Posledním a nejčerstvějším kouskem je recenzní výtisk Stránky světa. Knihu mám právě rozečtenou a  zatím to je skvělé čtení. Spolu s ní přišla i úžasná záložka Libropolis, pro ty, co neví, vstupenka do Libropolisu, města knih :) Nejradši bych tam zmizela :)

 A jaké pěkné kousky jste si pořídili vy? :) Nezapomeňte se pochlubit :)

31 komentářů:

  1. Moc pěkný výběr knížek. Na Selekci se už taky dlouho chystám, první díl mě opravdu bavil. :)Já si za úspěšné zkoušky pořídila knížku od českých autorek a to Sedmilhářky a fakt mě baví, zatim jsem v půlce, ale je fakt super. ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za skvělý tip, po Sedmilhářkách kouknu, vypadají zajímavě :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Jee, jaktoze ja tu zalozku nemam?:((( Libropolis. (Jinak,skvela kniha!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to netuším :) Já myslela, že ji ke knize dostávají všichni :) Jako vstupenku do Libropolisu :D

      Vymazat
  3. Já jsem v září vykoupila eshop Hostu (nebo mám aspoň ten dojem) =D Článek se na blogu objeví během zítřka nebo pondělí :) Stránky světa si chci taky pořídit, ale ještě nevím, kdy na ně dojde. Jinak jsem se konečně rozhoupala ke čtení v aj, takže mám v knihovně rezervovanou The Crown :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na článek těším, až kouknu jak jsi vykoupila Host :D A gratuluji ke čtení v angličtině :) Skvělý výběr knihy :)

      Vymazat
  4. Krásné kousky, určitě mám v plánu pořídit Dvůr trnů a růží :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr trnů a růží mohu jedině doporučit :) Výborná knížka :)

      Vymazat
  5. Dvůr trnů a růží mám také a Univerzitu jakbysmet. Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti líbily stejně jako mě :) Anebo jestli se na ně teprve chystáš, hezké čtení ;)

      Vymazat
  6. Ach Elita... úplně to vyvolává vzpomínky :D Tenhle díl mám z celé série rozhodně ráda nejmíň, America tam byla fakt na zabití. Ale třetí díl už je lepší, neboj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju za ujištění, že se mám na co těšit :) Snad se America vzpamatuje :)

      Vymazat
  7. Elita, och ano =D Druhý díl má své chyby, přesto Americu jsem litovala xD A třetí díl je o dost lepší, jen ten konec byl urychlený QwQ Dvůr trnů a růží si chci taky přečíst, poslední dobou tato autorka je opěvovaná a já vůbec nevím, jestli mám jít proti proudu nebo s proudem... A Stránky světa vypadá skvěle! :) Přeji příjemné počteníčko po podzimních večerech ^-^
    Nia, http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na třetí díl Selekce jsem hodně zvědavá, trochu se toho urychleného konce bojím. Neumím si představit, jak se to všechno stihne za jednu knihu vyřešit :D Děkuji moc, tobě také krásné čtení :)

      Vymazat
  8. Super kúsky! Poriadne si ich užívaj a som zvedavá na recenzie! Maj sa nádherne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Recenze budou :) Také se měj krásně a pěkné čtení :)

      Vymazat
  9. Velká gratulace - zasloužila sis se odměnit :)
    Dvůr trnů a růží mám už taky doma a Skleněný trůn ti určitě doporučuju. Zatím jsem četla jen Selekci, z Elity mám trochu strach... tak uvidíme.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Že jo, já jsem si také říkala, že se musím odměnit :D Elita je asi nejslabším dílem série, ale pořád za přečtení stojí :) Snad tě nezklame :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuji :) No jo, nedokázala jsem jim odolat :)

      Vymazat
  11. Elitu, Dvůr trnů a růží i Univerzitu mám doma. :) Stránky světa bych si taky ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit :) Jedna knížka lepší než druhá :) Pěkné čtení :)

      Vymazat
  12. Krásné přírůstky! :)
    Dvůr na mě i se Skleněným trůnem teprve čeká na přečtení, ale maximálně se na ně těším! :)
    America mi naopak v Elitě přišla mnohem více rozumnější než v Selekce :D Ale vím, že to tak mám asi jediná :D
    Zkouška na mě vlastně čeká doma a Stránky světa na wishlistu :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dvůr se určitě těš, mě moc příjemně překvapil :) Tak to mě America moc rozumná nepřišla, ale uvidíme jaká bude ještě v posledním díle :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  13. Moc pěkné přírůstky :D Jsem zvědavá na recenzi Stránek světa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude :) Jen co se k ní dokopu :D Umíš si to představit ;)

      Vymazat
  14. Super přírůstky! :) Ráda bych se dostala ke Dvoru :)

    OdpovědětVymazat
  15. Stránky světa, parádní obálka, knihu ale vůbec neznám. Univerzita, no co ti budu povídat. Já prostě nejsem zastánce podobných knih na stylu Hunger games. Ten je jen jeden. A ještě tn dvůr, to není můj žánr :D Ani nikdy asi nebude , ale třebase to změní :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělé knihy, všechny jsem četla a líbili se mi! :) Jen škoda, že jsem Stránky světa dostala jako e-knihu, protože jsem přišla o tu krásnou záložku.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat