pondělí 5. září 2016

Vychází v září

Křišťálový meč (Rudá královna #2) - Victoria Aveyard - CooBoo
  Pomsta a rozbřesk (Pomsta a rozbřesk #1) - Reneé Ahdien - CooBoo 
Harry Potter a Prokleté dítě  - J.K.Rowling - Albatros Media
Magnus Chase a Bohové Asgardu (Magnus Chase #1 ) - Rick Riordan - Fragment 
 

Učedník a Pyramida orků  (Učedník #2) - Taran Matharu - Talpress
 Mistr papírových kouzel - Charlie Holmberg - Fragment
  Mezi elfy proti své vůli  - Sandra Regnier - Fragment
Strážci příběhů - Metchild Glaser - Fragment
 

 První konec  - Lauren James - CooBoo
 Vážka v jantaru (Cizinka #2)- Diana Gabaldon - Omega
Shannarův meč (Shannarův meč #1) - Terry Brooks - Omega
Společenství růže (Mladí vyvolení #2 ) - Marie Lu - Talpress
Byla jsem tu- Gayle Forman  - YOLI
Sůl moře - Ruta Sepetys - CooBoo
  Navždy a věčně - Jennifer L. Armentrout - Baronet
 Papírová srdce (Srdce #2) - Claire Contreras - Baronet

10 komentářů:

  1. Tenhle měsíc vypadá moc pěkně.
    Já osobně se hrozně těším na pokračování Učedníka, Pomstu a Rozbřesk a teď jsem navíc nově narazila na Magnuse Chase, který vypadá taky zajímavě :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  2. Chystám se na Křišťálový meč a Magnuse Chase :)

    OdpovědětVymazat
  3. To moje peněženka zase zapláče :D ... Ještě, že Magnuse už mám, ale třeba Shannarův meč, Učedník nebo Mistr papírových kouzel .. no, uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tesim se na Papirova srdce a docela me zaujali i Strazci pribehu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zajímá Harry Potter a knížka Byla jsem tu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední měsíce tohoto roku mě fakt zruinují :D

    OdpovědětVymazat
  7. Doufala jsem, že alespoň chvíli nebude vycházet tolik nových a zajímavých knih, ale bohužel jsem se spletla. :D V září si chci přečíst skoro všechny, co jsi tady uvedla a navíc Ještě jeden den. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Magnuse jsem sice už četla v originále, nicméně mi určitě neuškodí, když si před vydáním druhého dílu trochu zopakuju děj. Jinak si určitě nenechám ujít orientální Pomstu a rozbřesk, Společenství růže, Byla jsem tu a Sůl moře. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tolik parádních novinek, chci skoro všechno :D To zase budu mít lehkou peněženku po této dávce novinek :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle měsíc moc favoritů nemám, ale docela mě zaujalo Byla jsem tu. Téma vypadá zajímavě, ale bojím se zpracování.

    OdpovědětVymazat