neděle 7. srpna 2016

Vychází v sprnu

Dvůr trnů a růží (Dvůr trnů a růží #1) - Sarah J. Maas - CooBoo
  Šťastně až navěky (Selekce - povídky) - Kiera Cass - CooBoo
  Stránky světa (Stránky světa #1) - Kai Meyer - CooBoo
  Nedej se - Rainbow Rowell - Yoli
 

Tulák (Tulák #1) - Peter Newman - Host
  Ultimátum  (MemoRandom #2) - Anders de la Motte - Knižní klub
  Vraždy na střední škole  (Zpovědi podezřelé #2) - James Patterson - CooBoo
  Temný stín (Raven #2) - Sylvain Reynard - XYZ
 

Obr Dobr -  Roal Dahl -  Knižní klub
  Pozůstalí  - Tom Perrotta - Plus
  Rockový risk (Stage Dive #3) - Kylie Scott - Baronet
  Hrdina - Samantha Young  - Ikar

17 komentářů:

  1. Už mám dvě doma a zbytek čeká na mou peněženku... Srpen je síla no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přírůstky přibývají rychle :) Pěkné čtení :)

      Vymazat
  2. Spren je zabijácký, snad ještě nikdy jsem v jednom měsíci nechtěla tolik knih :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas :) Na většinu z nich mám také zálusk :)

      Vymazat
  3. V srpnu vychází vážně skvělé knížky :)

    http://mybookishimagination.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně :) Bude to bohatý měsíc :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  4. Tenhle měsíc se opravdu povedl :D Chci toho strašně moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsme dvě :) Chtěla bych skoro všechno, ale to je nereálné :)

      Vymazat
  5. Na "Šťastně až na věky" se hodně těším!
    A Dvůr trnů a růží bych si chtěla později taky přečíst:)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr trnů a růží vyhlížím opravdu hodně nedočkavě :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  6. Vypadá to krásně. Mně od Baronetu přijde Rockový risk, ale pokukuju i po tom Hrdinovi a několika dalších. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Já se hrozně těším na Dvůr trnů a růží a taky už nějaký ten pátek vyhlížím Tuláka :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  8. Je toho opravdu hodně, co mě vážně láká :)
    Dvůr trnů a růží, Nedej se, Tulák, Ultimátum a Pozůstalí. Akorát koukám, že Ultimátum už je dvojka :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hrdinu už mám doma a Rockový risk předobjednaný.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Dvůr trnů a růží, Stránky světa, či Šťastně až na věky budou moje top, ale takové Vraždy na střední škole také nejsou k zahození! Hm a Hrdina též vypadá dobře, je toho tolik! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci všechno. :) V srpnu toho vychází nějak moc :D

    OdpovědětVymazat
  12. Dvůr trnů a růži si běžím hned objednat a Nedej se+ Šťastně až navěky musím mít taky :3

    OdpovědětVymazat