úterý 9. srpna 2016

Měsíční shrnutí - červen, červenec

Minulé dva měsíce pro mě byli už prázdninovým obdobím. Užívala jsem si radosti, že mám zkoušky za sebou, léto před sebou a státnice až v srpnu,což je přece za dlouho...No, srpen už je tady, moje nervy už jsou na pochodu a útěkem od reality jsou knížky. :D Se svojí knižní výzvou jsem pořád v předstihu  a za  uplynulé dva měsíce jsem přečetla 10 knih. Našli se mezi nimi hodně dobré, překvapivé a čekalo mě i zklamání.

Nejlepší kniha
  Dračí let - Ane McCaffrey 
 Jednoznačným vítězem je kniha Dračí let. Po dočtení prvního dílu můžu s říct, že tahle dračí série ve mě vyvolává stejné nadšení, jako když jsem ji před lety četla poprvé. Kniha má své mouchy, ale já se přiznávám, drakům malinko nadržuji. :)

Největší překvapení
  Naslouchač - Petra Stehlíková
Čekala jsem málo, dostala jsem hodně. Naslouchač mě opravdu mile překvapil, svým zajímavým světem a zpracováním. Zkuste mi tvrdit, že čeští autoři zaostávají za zahraničím. Rozhodně to není pravda.

Nejhorší kniha a největší zklamání
  Láska a lítost  -S.H. Colee
Tentokrát bylo celkem lehké vybrat knihu, která mě nejvíce zklamala. Láska a lítost je romantika jak vyšitá, ale přičtení si opravdu musíte obrnit nervy. Nekonečná série hloupých rozhodnutí,  nevěr a přemýšlení nad - mám tě ráda/ nemám tě ráda, mi dokonale zkazila náladu a chuť ke čtení. 

Nejlepší obálka
Elita - Kiera Cass
Obálkám této série jsem propadla. Jsou opravdu povedené a v mojí knihovničce mají čestné místo, aby byly pořádně vidět :)
 
Nejhorší obálka
  Láska a lítost -S.H. Colee
Já vím, tuhle knihu už jsem zkritizovala až až, ale smutným faktem je, že nemá moc pěknou obálku. Oproti ostatním obálkám knih, které jsem přečetla, na ní není nic zajímavého.

Nejnapínavější kniha 
  Neohlížej se -Jennifer L. Armentrout
Další kniha, která mě moc mile překvapila. Sledovat jak hlavní hrdinka Sammy začíná úplně od nuly a postupně si vybavuje vzpomínky, bylo hodně napínavé.

Hrdina/ hrdinka měsíce
Ethan (Dračí princezna)
  Ach jo, Ethan. Poklona autorce, Ethan je totiž postava, kterou si opravdu nejde neoblíbit. Sympaťák každým coulem, tak trochu drak a navíc vtipálek :)

Pár měsíce
  Ethan + Tenesie (Dračí princezna)
  Věčné se pošťuchují, občas vlezou do pořádného problému a mezitím chrlí spoustu skvělých hlášek. Ethan a Esie se k sobě vážně hodí a já si je oba rychle oblíbila :)


23 komentářů:

  1. Na neohlizej se mam spadeno :D A hodne stesti pri zkousce xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To štěstí bude potřeba :) Neohlížej se je skvělá kniha, snad se ti bude líbit :)

      Vymazat
  2. Poohlédnu se po Dračím letu, také trochu straním drakům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, další, kdo nadržuje drakům :) Snad tě Dračí let nezklame :)

      Vymazat
  3. Peknw kousky :) jen nesouhlasim s nejhorsi obalkou :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vkus na obálky má každý jiný :) Mě tahle zkrátka nezaujala :)

      Vymazat
  4. Páni, tak jsi mě nalákala na velkou většinu těchto knih :) píšu na seznam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda,že jsem tě nalákala na nové knížky :)

      Vymazat
  5. Dračí princeznu mám doma od jejího vydání a řekla jsem si, že si ji teď v létě přečtu. Tak snad se k ní v tomhle měsíci dostanu, těším se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju ti, ať se k ní brzy dostaneš :) Určitě se máš na co těšit :)

      Vymazat
  6. Pěkný výběr knížek :D Jsem ráda, že sis Ethana tolik oblíbila, i když, já ho mám také ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ethana si prostě nejde neoblíbit :) Ted už bych se jen konečně mohla dostat k sepsání recenze :)

      Vymazat
  7. Cetla jsem akorat Naslouchace a bylo to super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, Naslouchač hodně mile překvapil :)

      Vymazat
  8. Moc zajímavý výběr! Ze zmiňovaných knih se rozhodně chystám na Hooverovou, protože její November 9 mě naprosto emocionálně zničil a já potřebuju další její knížky ASAP. Taky jsem už slyšela spoustu dobrých názorů na Naslouchače a na Selekci, ale zatím se ani k jednomu ani ke druhému nemám. A Shallow Graves bych si snad pořídila už jen kvůli té božské obálce!

    No, přeju hodně štěstí s výběrem knih i v dalších měsících, krásně si užívej léto a měj se nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. November 9 jsem nečetla, ale když říkáš, že tě emociálně zničil, no to může být hodně zajímavé :) Podívám se po něm :) A se Selekcí a Naslouchačem bych neváhala, stojí za přečtení :)
      Děkuji a tobě také krásné léto :)

      Vymazat
  9. Draky miluju (vlastně jsem jimi trochu posedlá), ale o Dračím letu jsem neslyšela. :D Musím se na něho podívat. :) Jinak pěkné knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ráda draky, Dračí let určitě vyzkoušej :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  10. 10 knih je skvělé číslo :)
    Celá Selekce je moje velká srdcovka, ačkoliv není úplně dokonalé, zkrátka ji nejde nemilovat :3
    Smečka mě také docela láká, a stejně tak i Odvrácená tvář lásky i Naslouchač :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné - většinu z nich bych si ráda přečetla, ale pořád jsem se k tomu nedostala. Selekci mám doma, s obálkou souhlasím, s kvalitou knihy ještě nevím. Dračí let jsme měla kdysi rozečtený a tehdy mě ta kniha moc nebavila - tak třeba se to věkem změnilo a dám jí ještě šanci. A co se týče Dračí princezny - jsem na tu knížku pořád víc a víc zvědavá, ale sakra - v knihovně jí prostě nemůžu sehnat a peníze došly!

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  12. Super knihy, ale musím hrozně moc vychválit Smečku... je to opravdu úžasné.

    OdpovědětVymazat
  13. Naslouchače zrovna čtu a je to zatím moc fajn, naopak knihy od Kiery Cass už mám přečtené, tedy alespoň ty, co vyšli u nás a jsou naprosto úžasné! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné kousky! :)
    Ethan v Dračí princezně... <3 Jak píšeš, prostě nejde si ho nezamilovat :D :3
    Neohlížej se mě láká a Odvrácená tvář lásky na mě čeká v knihovně, ale asi tam ještě chvilku jako nepřečtená pobude :D :)

    OdpovědětVymazat