úterý 2. srpna 2016

Měsíční chvástačka- červenec

Hezký letní den všem,
půlka prázdnin je za námi a s tím i polovina léta. Zajímá mě, stíháte číst, vše co jste si na léto naplánovali? Já po pravdě řečeno moc ne, a bude jen hůř. Neodolala jsem a pořídila si totiž pár nových kousků.V červenci mi do knihovničky přibylo hned pět nových knih.

Pořídila jsem si celou sérii Smečka. Sehnala jsem celou trilogii a pustila se do re-readingu prvních dvou dílů. Ke třetímu jsem se zatím nedostala. Díky spoilerům totiž vím, co se stane a autorka mě tím nehorázně naštvala. Takže jsem ho odložila na později.Teď jsem uznala, že bych tuhle sérii konečně mohla dočíst.

Dalším přírůstkem je Dračí princezna od Elišky Richterové z Knižního světa. Tímto jí ještě jednou moc děkuji, za knížku, výborný příběh a hlavně za to, že jsi mě moc nenapínala, dalších kapitol jsem se už nemohla dočkat :)

Posledním kouskem je Elita, kterou jsem si pořídila, protože chci konečně přelouskat celou sérii. A musím ji mít už jenom kvůli té nádherné obálce :) Právě ji mám rozečtenou a zatím můžu říct, že 75%  času při  čtení, mám chuť Americu proplesknout :D A Aspena i Maxona také, ono by jim to taky prospělo :)

24 komentářů:

  1. Smečku jsem četla před lety, že už si ji skoro vůbec nepamatuju. Ale stejně jako ty jsem četla jen první dva díly a pak si zjistila spoilery, takže jsem se totálně namíchla a tím pro mě série skončila. A rozhodně nemám v plánu dát jí znovu šanci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom přesně stejně :) Třetí díl jsem číst nechtěla a ani mu dát šanci :) Teď nakonec ze zvědavosti ano, ale bojím se, že až ho dočtu, namíchnutá budu stejně :D

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky, tak hlavně, ať ti z té Americy neprasknou nervy :D
    Měj se krásně a užívej léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Elitu mám skoro dočtenou a nervy zatím nepraskají..:) Tobě také hezké léto :)

      Vymazat
  3. Také se řadím k těm, kteří nečetli třetí díl Smečky, protože je autorka nafrkla :D (pamatuji si, že kolem toho bylo nějaké hrozně haló na goodreads :D). A Selekce je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to, že okolo toho bylo haló na goodreads ani nevím, v té době jsem tam ještě účet neměla :) Ale ani bych se nedivila :) Autorka asi namíchla většinu fanoušků :)

      Vymazat
  4. Krasne kousky, Smecka je fajn, ale vubec si ted nevybavim, co se vlastne delo ve tretim dilu. Me chybi jeste Koreny.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to nebude moc velký spoiler- ve třetím díle se rozloučíme s jednou oblíbenou postavou :) A tím autorka udělala velký poprask :) Kořeny ani nevím, jestli číst, přece jen už jsou tam jiní hlavní hrdinové :)

      Vymazat
  5. Pěkné přírůstky, jsem ráda, že se ti Dračí princezna líbila :D. Do Smečky se už asi znovu pouštět nebudu, přesně kvůli spoilerům a Elitu mám úspěšně za sebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto upřímně, se Dračí princezna líbila :) Však jen počkej na recenzi :) A s tou Elitou jsi měla naprostou pravdu :)

      Vymazat
  6. Krásné přírůstky, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Smečka je super, ale do re-readingu by som sa asi nepustila. Škoda, že som ešte nečítala štvrtý diel :)
    Elita je super :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v sobě konečně našla odhodlání dočíst tu sérii do konce. A k tomu patří i čtení druhého dílu, protože už si moc nepamatuji jak skončil :) A Elita dobrá, ale Selekce ještě lepší :)

      Vymazat
  8. Pribudli ti krásne knihy. :) O sérií Smečka som už počula, no nezaujala ma. Dračí princezna ma veľmi láka, pretože som zvedavá s čím novým by mohol bloger prispieť do sveta kníh. Elita bola skvelá, avšak nechápem, ako mohlo Amerike trvať tak dlho kým sa definitívne rozhodla pre jedného z nich. Ja som si skoro pri nej vytrhala vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Nad Americou a jejím dlouhým rozhodováním Aspen, Maxon, Aspen, Maxon...jsem si trhala vlasy taky :D

      Vymazat
  9. Smečku doma mám, ale chybí mi 4. díl, takže jsem ji zatím nečetla :). Dračí princezna od Elišky je skvělá a Elita mi přišla z trilogie Selekce nejslabší, ale taky dobrá :). Hezké čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá co na ni řekneš, až si ji přečteš :) A čtvrtý díl nevadí, to už je jen spin-off s jinými hrdiny :)

      Vymazat
  10. V Elitě je Amerika na zabití, ale brzo se to zlepší, vážně! :D Pěkné přírustky! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já nestíhám nikdy. :D Je tolik knih, které na mě netrpělivě čekají v knihovničce, proto beru své plány s nadhledem. A co stihnu, tak stihnu. :D Smečka naštěstí patří ke knihám, které mám už dočtené. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné přírůstky. Mně plány zpočátku vycházely, pak jsem díky okolnostem vlastně přestala číst a teď se postupně zase začítám. Ale co se dá dělat, život nezastavím, tak se snažím se nestresovat nějakým nestíháním ve čtení :) Přeji Ti pěkný srpen a ať Tvé plány vycházejí co nejlépe to půjde :) Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Smečku mám na seznamu už nějaký ten pátek, koneckonců stejně jako zbylé dvě knihy - ale pořád skutek utek, ani já totiž teď moc nestíhám. Sotva jsem sfoukla povinnou četbu a Mrakodrapový trůn od Toma Pollocka.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné přírůstky! :)
    Ke Smečce bych se chtěla také co nejdříve dostat, ale těch knih je strašně moc :( :D
    America v Elitě u mě dopadla mnohem lépe než v Selekci a nechápu, jak se to mohlo stát :D
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Láká mě hlavně Dračí princezna :)

    OdpovědětVymazat