středa 6. července 2016

Vychází v červenci

  Stínová královna (Stínová královna #1) - C.J. Redwine - Baronet
  Poslední hvězda (Pátá vlna #3) - Rick Yancey - Baronet
  Zahrada spáčů - Lisa Heathfield - Fragment
  Záblesk světla - Garth Stein - Ikar
 Léto, kdy jsme se potkali - Robin Constantine -  Fragment
 Nechápej mě špatně  - Marianne Kavanagh - Ikar
  Kluk mého srdce  (Můj život u sousedů #2) - Huntley Fitzpatrick- CooBoo
  Nejšťastnější dívka na světě - Jessica Knoll -  Jota

Přítelkyně smrti - Bernhard Aichner - Knižní klub 
Nalezená v tobě (Fixed #2) - Laurelin Paige - Ikar 
V náručí temnoty (Strážkyně Riley Jenson #5) - Keri Arhur - Fantom Print
Trumfová esa (Divoké karty #2) - George R. Martin a další  - Argo

17 komentářů:

  1. Díky za tipy, zajímá mě hlavně Přítelkyně smrti :)
    Měj se krásně a užívej léta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mě také docela zaujala :)Děkuji, hezké léto i tobě :)

      Vymazat
  2. Mně osobně v červenci nic moc nezaujalo. Časem si budu pořizovat Poslední hvězdu, ale to až bůhvíkdy. Nejprve si musím přečíst ty předchozí díly :D
    Taky se mi zalíbila Stínová královna, ale co jsem tak zatím četla, tak je to prý nic moc, takže si počkám na nějaké české recenze a uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle měsíc je trochu slabší :) Ale nedočkavě vyhlížím Stínovou královnu, snad mile překvapí :) A k Poslední hvězdě se také dostanu asi až časem :D Hezké čtecí léto :)

      Vymazat
  3. Zaujaly mě jen dvě knihy tento měsíc, a ty jsou Stínová královna a Kluk mého srdce..:) Na Stínovou královnu jsem se byla zvědavá již od jejího vydání v originálu, ale v angličtině jsem se do ní pouštět nechtěla, proto jsem ráda, že vyjde u nás, a s originální obálkou!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stínovou královnu mám také vyhlédnutou už od jejího vydání :) Jsem nadšená že vyjde i u nás, tak snad bude stát za to :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  4. Tak jo, to zase provětrám peněženku, pár pěkných kousků už mám vyhlídnutých :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, peněženky zase dostanou zabrat :D A my čtenáři také, protože nebudeme stíhat :D

      Vymazat
  5. Tak určitě bych si ráda přečetla Stínovou královnu, Léto, kdy jsme se potkali a Zahradu spáčů. :) A plánuji i Pátou vlnu, protože film byl se mi hrozně líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli se ti film líbil, do knížky se určitě pusť :) Je ještě lepší než film :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  6. Stínová královna, Léto, kdy jsme se potkali a Kluk mého srdce jsou pro mě must-have, ale ''horší'' bude ještě srpen, tam je božích novinek ještě více :D :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Když jsem viděla, co všechno vyjde z srpnu, možná radši peněženku schovám někam, kde ji nenajdu :D Protože toho bude vážně hodně :)

      Vymazat
  7. Přítelkyně smrti a V náručí temnoty vypadají dobře! I Záblesk světla :3

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle měsíc jsem zvědavá na Léto, kdy jsme se potkali.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypadá vážně zajímavě :) Ať se ti líbí :)

      Vymazat
  9. Kromě Stínové královny, na kterou se určitě chystám, mě nic ta extra nezaujalo. Ale nevadí, aspoň ušetřím :-)

    OdpovědětVymazat