pondělí 25. července 2016

Olympic Book Tag

Na blogu se už dlouho neobjevil žádný tag. A tak jsem dostala chuť trochu si oddechnout od recenzí a jen se pobavit nad vyplňováním tagu. A protože se blíží Olympijské hry, které budu, jako správný fanoušek, trochu sledovat, zaujal mě tento tag :) Úkol je jednoduchý - sestavte z  knižních postav 5 členný sportovní tým, který by jste vyslali na Olympiádu, reprezentovat v určitých disciplínách :)
Tak snad pobaví i vás :)

1) Plavání  - Percy Jackson
 Koho jiného poslat jako závodníka v plavání, než právě Percyho, který je ve vodě jako doma. Myslím, že Percy zvládne s přehledem vše od dálkového plavání až po akvabely (no dobře, to poslední možná ne..). Percy je synem boha Poseidóna a vodní živel má přímo v krvi. Ovládá vodu, může použít svoje síly a při plavání se trochu popohnat :D 

2) Lukostřelba - Katniss (Hunger Games)
Má přesnou mušku, spoustu praxe z Arény a zdravé sebevědomí. Věřím tomu, že Katniss by jim to  hravě natřela a z ostatních lukostřelců udělala naprosté amatéry. 

3) Běh - Thomas (Labyrint)
 Thomas z Labyrintu je ideální adept na reprezentaci v běhání. Od maratónů až po štafetu, když si sebou vezme pár dalších kamarádů Běžců- Placerů. Thomas totiž umí pořádně rychle utíkat, jako o život. Zatímco na ostatní atlety se křičí přidej, na Thomase platí - honí tě rmuti a Z.L.O.S.I.N :)

4) Bojové sporty - Dimitrij Belikov (Vampýrská akademie)
Strážce Dimitrij bojvat umí. Nepochybuji o tom, že když přepere Strigoje, bez problémů se vypořádá i lidmi. Takže hurá s ním na Olympiádu a obyčejní sportovci, třeste se. 

5)Famfrpál - Harry Potter
Já vím, famfrpál není regulérní sport, ale tajně doufám, že ho propašujeme na Olympijské hry. Létání na košťatech se čtyřmi míči. Uznejte, že by se rozhodně bylo na co se dívat. A zlatým hřebem by byl zápas mezi Harrym a Viktorem Krumem :D



8 komentářů:

  1. Tak tenhle tak je jednoduše boží! Ještě jsme se asi nikde s podobným nesetkala a vážně moc se mi líbí. S tvým obsazením vesměs souhlasím - ještě aby ne - snad jen do bojových sportů bych možná obsadila Celeanu Sardothien :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je boží! :D Strašně se mi ten tag líbí a neskutečně jsi mě pobavila! :D Nejradši bych si ho taky vyplnila, ale teď když jsem viděla tvůj výběr, asi bych nedokázala vymyslet moc pozměněný tým, protože bych měla v hlavě pořád tenhle :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle TAG se mi moc líbí! :D Bezva nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní tag :D Teď, když jsem viděla tvé odpovědi, asi bych ti to okopírovala :D Takže jsi vybrala naprosto skvěle :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je naprosto dokonalé. Hlavně naprosto dokonale promyšlené, omg. U Katniss a Percyho si říkám, že jsi snad nemohla vybrat postavy, které by se k tomu víc hodily. (U ostatních nevím, Labyring ani Akademii jsem nečetla.) A to s Harrym je úplně geniální. Let's make Quidditch Olympic Games a thing. :)

    Měj se nádherně a krásně si užívej léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Máš vážně dobrý tým, ti budou mít medailí! :D Dobrý nápad na nový TAG! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To je tohle je fakt skvělý TAG! :3 :D

    OdpovědětVymazat