pátek 8. července 2016

Měsíční chvástačka - červen


Hezký letní den všem, doufám že si užíváte prázdniny a nejlépe s knížkou v ruce. Na prázdniny mám velké čtecí plány a jedním z nich je i dočíst kupičku (spíše obří kupu)  mých nepřečtených knih. Než se do toho ale pustím, musím přelouskat nejnovější přírůstky za měsíc červen. Do knihovničky mi přibyli čtyři nové kousky.



První přírůstkem je recenzní výtisk, původní česká fantasy Naslouchač, na kterou jsem v recenzích četla jen samou chválu. Už ji mám přečtenou a můžu říct, že i mě moc mile překvapila. Rozhodně stojí za přečtení :)

Další kousek, Nemám co ztratit, jsem si pořídila za nízkou cenu spíše ze zvědavosti. Podle anotace to nezní špatně, takže se nechám při čtení překvapit, jaká kniha bude.

Dalším povedeným kouskem je Konec řetězce. Jestli máte rádi knihy Dana Browna, je to ta pravá kniha pro vás, plná šifer, hádanek a napětí. A poslední kousek, recenzní výtisk Tma, mě zaujal tím, že má vynikající hodnocení a autor Bernard Minier pověst výborného autora. Hodně mě zajímalo, čím si své čtenáře získal.Recenze bude brzy, ale už teď můžu prozradit, že Tma je čtivá a povedená, ale zázrak to není. Něco tomu chybělo, aby si mě knížka získala.

 A jaké pěkné kousky jste si pořídili vy? :) Nezapomeňte se pochlubit a hezký začátek prázdnin :)

12 komentářů:

  1. Naslouchače jsem četla a je naprosto boží! :) Nemám co ztratit jsem v minulosti už někde viděla a i jsem o knize uvažovala, ale pak jsem na ni zapomněla, takže díky za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám v plánu přečíst přes prázdniny co nejvíce nepřečtených knih, co mi tu doma leží. Tak snad se ta hromada zmenší na malinkou hromádku :-)
    Naslouchač je naprosto úžasný! O dalších knihách jsem neslyšela. Každopádně Nemám co ztratit vypadá zajímavě :-)
    Já jsem si v červnu pořídila pouze dvě knížky, a to další díly ze série Meč pravdy od Goodkinda.

    OdpovědětVymazat
  3. Naslouchače ti závidím v papírové formě. Kniha se mi moc líbila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Naslouchače jsem slyšela samá slova chvály, asi si ho budu muset brzy přečíst! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám na léto v plánu přečíst co nejvíc z té své kupičky. Rozhodně chci dočíst Harryho, ze kterého mi zbývá jedna a půl knihy, a pak se vrhnu na další knihy, které jsem si přivezla z Anglie, třeba Six of Crows, All The Light We Cannot See, Great Expectations nebo Far From The Madding Crowd. A taky v nejbližší době plánuju re-reading Chocolat od Joanne Harrisový a Obraz Doriana Graye. Mám to prostě víc než nabytý. (A nejhorší je, že nikdy nevím, kterou knihu začít číst jako další. Obzvlášť teď, když už měsíc mám přesně nalajnováno, že čtu po sobě jdoucí díly Harryho, tak nebudu vědět, jak se vrátit zpátky do toho "vybíracího kolotoče".)

    Přírůstky se mi líbí moc, i když jsem ani jednu z knih načetla. Rozhodně mě zaujal Konec Řetězce, protože já Browna miluju (to mi připomíná, že na mojí TBR polici taky jedna jeho kniha čeká) a docela by mě to zajímalo. Na recenze se už teď moc těším!

    Přeju krásné léto plné nádherných knih, měj se báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naslouchače bych moc ráda, autorku znám přes bez-hranic.cz a kousek jsem četla právě tam, tak jsem zvědavá :)) A Konec řetězce má boží obálku :3

    OdpovědětVymazat
  7. Konce řetězce jsem si taky nedávno koupila a jsem na něj zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  8. Naslouchač mě hodně zaujal, díky za tip! :) A i Konec řetězce vypadá moc fajn. Super přírůstky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naslouchač je fantastický! :-) Konec řetězce už bohužel ne. Mně osobně na něm nejvíc vadilo, že postrádá historii. A historie je něco, s čím si Brown rozumí. Ani s těmi konspiracemi mi to nepřijde nějak horké... Ať přemýšlím, jak přemýšlím, vidím tam jenom jednu. Takže pokud vás Konec řetězce láká po téhle stránce, asi vás zklamu. Zbylé dvě knížky neznám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Chvástej se chvástej pěkné kousky máš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Toto že je obria kopa neprečítaných kníh? Čo tam potom moja štyridsať-členná zberba plačúca v kúte? :D
    Inak pekné kúsky, najviac ma zaujal asi Naslouchač.

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní knihy. Já si na červenec přichystala : Než jsem tě poznala, Farma, Dívka ve vlaku, Němý křik, Co je tvoje, je i moje, Sněhulák, Netopýr, Řekni lituji, Světice atd. Nevím jak budu stíhat ale je jich hromada :D
    Katy

    OdpovědětVymazat