pátek 15. července 2016

Letní čtecí plán

Letní prázdniny jsou v plné proudu a s nimi čas čtení, cestování a odpočinku. Stejně jako minulý rok, mám velké čtecí plány. Léto beru jako příležitost dohnat všechny resty, vytáhnout knihy dávno zapomenuté, které na mě v knihovničce čekají už věky, a vrátit se k mým oblíbeným knihám. Doufám, že letos se mi aspoň polovinu z mých plánu podaří uskutečnit a přečíst. A protože na seznamu mám samé lákavé a výborné knihy, věřím tomu, že by se to mohlo povést :)
A co si chci přečíst?


První bod plánu právě splňuji. Ráda bych si znovu přečetla sérii Smečka. Nedávno jsem sehnala celou trilogii a pustila se do re-readingu prvních dvou dílů. Ke třetímu jsem se zatím nedostala. Díky spoilerům totiž vím, co se stane a autorka mě tím nehorázně naštvala. Takže jsem ho odložila na později. Naštvání, že nedopadne team Ren, už pominulo a tak jsem připravená pustit se i do závěrečného dílu.

Dále chci konečně dočíst sérii Temná horečka od Karen Marie Moning. Podle mě je takhle série jednoduše výborná. Hlavně Jericho Barrons. :) Sakra, jak já jsem zvědavá, co je zač (psst, neříkejte mi to, já už to brzy zjistím). A asi nikdy nepřestanu být uražená, že v češtině vyšly pouze první tři díly.  Z toho důvodu jsem si třetí díl šetřila na později. Ten čas právě nastal :)

Další je v plánu opět dočítání sérií - Tygří ságy a Selekce. Od obou sérií jsem zatím četla jen první díly a ty mě hodně bavily. Ráda bych je přes prázdniny přelouskala celé. 

A protože nedám dopustit na draky, ráda bych se znovu vrátila k mé oblíbené sérii Temeraire od Naomi Novik. Jestli máte rádi draky a nevadí vám trocha historie, určitě se po ní podívejte. Rozhodně se to vyplatí, Temeraire s Laurencem jsou možná lepší dvojice než Eragon se Safirou. Moc mě baví, že autorka v každém dílu pošle hlavní hrdiny do jiné země a představí nová dračí plemena. Moje nadšení ovšem zkrotil fakt, že Argo a Triton sérii po pátém dílu přestali vydávat, což jim jen tak neodpustím... Každopádně ráda bych dočetla poslední díl a zopakovala si ty předchozí. A možná ji zkusila i dočíst v angličtině. Bohužel se bojím, že na tento styl psaní je však moje angličtina zatím nedostatečná :D

A poslední v plánu jsou novinky. Jsem trochu pozadu a zatím jsem se nestihla dostat k Rudé královně a Skleněnému trůnu. Tyhle knížky mě hodně lákají a moc ráda bych to napravila. K tomu bych ráda stihla ještě aspoň dvě knihy v angličtině. A nesmím zapomenout na nejčerstvější kousek, Dračí princeznu od Elišky Richterové, vážně jsem zvědavá na ten konec :) Takže držte palce, ať se zadaří aspoň půlku z toho stihnout :)
 A co se chystáte číst v létě vy? :)



29 komentářů:

  1. Sérii Smečka jsem četla a kupodivu se mi dost líbila :)
    Máš velkolepé plány :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velkolepé plány to jsou :) Tak snad se zadaří je splnit :)

      Vymazat
  2. Skvělé plány! Přeji hodně štěstí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Tobě také hezké letní čtení :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné plány, přeji ať se daří. Já jsem si na léto připravila hrozné množství knih, určitě všechny nestihnu, navíc jsem bohužel/dík už pracující, takže pořádný čas je vlastně jen o dovolené... Ale snad se zadaří a nějaké resty zvládnu. Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti přeji, ať se ti toho také podaří přečíst co nejvíc :) A hlavně samé dobré knihy :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  4. Tvé knižní plány vypadají fakt skvěle :-) Já celkově obdivuju čtenáře, kteří si dokážou naplánovat co přečtou, nebo by chtěli přečíst v nějakém časovém horizontu. Já sama většinou netuším co budu číst dalšího ještě pár minut po přečtení knihy :-)

    http://pinkyvknihach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ani já většinou nedovedu ten plán dodržet :) Je to spíš jen seznam toho, co bych si ráda přečetla :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné plány, já bych vypustila Smečku, sice jsem četla jenom první díl, ale pak jsem se dozvěděla, jak to všechno dopadne, takže jsem se zařekla, že to nedočtu.
    Temnou horečku mám doma a taky bych se do ní asi měla pustit :D
    Na Temeraire si mě nalákala už v knihovně, takže ji mam zařazenou v plánu :D
    Jinak přeji, abys svoje plány splnila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsem ráda že jsem tě nalákala :) A Temnou horečku určitě vyzkoušej :) Já si nemůžu pomoct, ale mě se prostě líbila, takže doporučuji :)

      Vymazat
  6. Krásné plány, snad se ti podaří většinu z nich splnit. :) Smečku bych si taky klidně znovu přečetla a teď mě začíná mrzet, že jsem si v LK nekoupila Temnou horečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad se podaří aspoň půlku zvládnout :) Temná horečka v LK ještě je :) Dá se někde vyhrabat :) A vážně stojí za to :)

      Vymazat
  7. Držím palce, aby si toho prečítala čo najviac a podarilo sa ti splniť stanovený plán :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a tobě také krásné čtecí léto :)

      Vymazat
  8. Četla jsem první knihu ze série Temeraire a na další se rozhodně nechystám. Kniha má o začátku určitě myšlenku, ale to, jak to autorka pojala s draky se mi strašně nelíbilo a strašně mi to vadilo.
    Přeji příjemné letní čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak je pravda, že draci tu jsou v trochu jiné roli a celý svět je trochu jiný, ale mě se to naopak líbilo :) Dračí bitvy a plemena, to mě hodně zaujalo :) Autorka to má zajímavě vymyšlené :)

      Vymazat
  9. Z tvého seznamu jsem četla pouze Selekci a Tygří ságu, přičemž tu první miluju a tu druhou jsem nedočetla :) Já mám v plánu přečíst Než jsem tě poznala, Dceru a Ódinovo dítě. Přeju hezký čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máš velké plány :) Ať se ti vše podaří přečíst :) Selekce se mi také moc líbila :) I na Dceru snad brzy dojde :) Hezké čtecí léto :)

      Vymazat
  10. Pekne plany. Jsem zvedava hlavne na ty knihy s draky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k nim dostanu :) Recenze pak bude :) A mezitím je vřele doporučuji :)

      Vymazat
  11. Krásné knížky, já jsem na letní čtecí plán úplně zapomněla, protože se ho stejně nikdy nedržím. Ať ti to vyjde! :)

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nejspíš ho také nedodržím celý, ale něco se snad stihnout dá :) Hezké čtecí léto i tobě :)

      Vymazat
  12. To jsou skvělé plány, tak užívej léta a čtení! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Temeraire je série, kterou si chci rozhodně přečíst. Skleněný trůn mám za sebou a doporučuji, Rudou královnu jsem teď dočetla =D
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Skleněný trůn a Rudou královnu se také mco těším :) Mám velká očekávání, jen doufám, že né až moc velká :)

      Vymazat
  14. Super plány! :)
    Neboj, nejsi jediná, kdo ještě Skleněný trůn nečetl :D Také bych to chtěla v létě napravit :)
    Ať se pěkné čtou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Aaach, Smečka, to som čítala pred sto rokmi - a koniec ma tiež nehorázne naštval.:/
    O Temeraire som zatiaľ nepočula, ale znie to dosť dobre, tuším musím ísť na GR.
    Inak držím palce s tvojimi letnými plánmi - tiež som si niekoľko kníh stanovila a urobila článok.:) A dúfam, že sa ti bude páčiť Sklenený trón, osobne sériu zbožňujem knihu od knihy viac.:)

    OdpovědětVymazat
  16. Já nic neplánuji, většinou to bývá jinak. Ale mám tu něco z knihovny, tak hlavně to. Pak bych chtěla pohnout se Zaklínačem a Anitou Blake (tu jsem nějak vytěsnila). A pak se uvidí, na co budu mít náladu.
    Temeraire vypadá zajímavě, určitě se po ní podívám. Jinak na Smečku se taky někdy chystám (tu jsem ještě nečetla). Skleněný trůn a Dračí princeznu mám taky v plánu. Pěkný výběr, tak ať se ti plány vydaří :)

    OdpovědětVymazat