čtvrtek 23. června 2016

Zkouknuto (3)

Za poslední měsíc se mi nahrnula spousta věcí najednou- zkoušky, praxe, bakalářka a ještě k tomu dovolená :) Po pravdě jsem toho moc nestihla přečíst ani zkouknout. Shlédla jsem čtyři filmy. Jeden je můj oblíbený, druhý mě rozesmál, další znudil a dokoukat ten poslední až do konce byla vážně výzva. 

Jak přežít single
Existuje správný a špatný způsob, jak být nezadaný.. Tento film vám ukáže, že New York je plný osamělých srdcí hledajících vhodný protějšek. Zjistíte, že existuje správný a špatný způsob jak být nezadaný. A ten správný obnáší nikdy nespat ve svém bytě a ani jeden večer nevynechat párty. A zatímco se budete koukat na partičku lidí, kteří se učí žít single, skvěle se pobavíte. Byla to pěkně vtipná oddechovka :)
Hodnocení: 4/5

Princ z Persie: Písky času
Film slibuje epické akční dobrodružství v tajuplné Persii. Existuje starověká dýka, dar od bohů, s kouzelným pískem času, který může vrátit čas. A na tuhle dýku má zálusk někdo, kdo touží ovládnout svět. Ochránit dýku, to je úkol jako stvořený pro prince Dastana, který lítá vzduchem, skáče po střechách a nakopat zadek nepřátelům pro něj není problém. Teď musí spojit síly se záhadnou a trochu nedůtklivou princeznou Taminou, aby společně ochránili dýku.
Prince z Perise jsem viděla už několikrát a pořád mě nepřestává bavit. Je to parádní pohádková fantasy, ve které vše funguje jak má :) A pochvalu si zaslouží za ten konec!
Hodnocení: 5/5

Batman vs Superman
Tak tohle se nepovedlo. Na souboj Batmana a Supermana jsem se těšila, podle traileru to vypadalo hodně lákavě. Nakonec jsem se v kině celé dvě hodiny nudila. Ve filmu se moc mluví a těm, kdo neviděli všechny předchozí filmy, z toho půjde hlava kolem. A to byl můj případ. Vše je zamotané a když už konečně dojde na nakládačku, je to příšerně digitální :D Příště méně efektů a spoilerů, prosím.
Hodnocení: 2/5

Dvacet let poté 
Tohle je film pro ty, kteří mají rádi výzvy. Jinak se tahle příšernost totiž popsat nedá. Nalákala mě anotace. Jediná dívka čelí apokalyptické budoucnost lidstva, poté, co celou planetu zničily jaderné exploze. No řekněte, nezní to dobře? Zní. Ale tím to končí. Celý film byl neskutečně rozvleklý, nudný a do teď pořádně nechápu, co to mělo být. Film nemá žádný smysl, herci jsou nesympatičtí, všechno už je zkopírované z jiných filmů. Nelze to popsat jinak než odpad. 
A o tom vypovídá i hodnocení 16% na Databázi filmů :D Nižší hodnocení jsem ještě u žádného filmu neviděla. :D Kdybych to věděla, ani si ho nepustím :D
Hodnocení: odpad


22 komentářů:

  1. Viděla jsem jen první dvě a byla jsem spokojená. Hlavně s Princem :-) Batman vs Superman mě prozatím moc neláká...

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem jen Prince z Persie (ten se mi hodně líbil), ale chystám se i na Jak přežít single.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se máš na co těšit :) Já se u Jak přežít single dobře pobavila :)

      Vymazat
  3. Prince z Persie jsem viděla a za mě super! :) Jak přežít single kupodivu taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prince z Persie jsem taky viděl a osobně bych mu dal asi 3/5. V tomhle případě mám radši hry. A na Batman vs Superman se teprve chystám tak doufám, že nebudu moc zklamaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Prince jako nehrála, takže nejsem zklamaný fanoušek hry a nemůžu posoudit, jak moc se drželi předlohy :) Tak snad se ti bude Batman vs Superman líbit :)

      Vymazat
  5. Batman mě také zklamal, ale zas musím říct, že Ben Affleck je jednoznačně nejlepší Batman vůbec. Jak přežít single se také chystám zkouknout.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím souhlasím, Affleck jako Batman je skvělý :) Ale jinak mě film moc nenadchnul :)

      Vymazat
  6. Princ z Persie byl celkem fajn. Single a Batman jsem neviděla. Za to 20 let poté byla katastrofa. Ani jsem nedokoukala, nic se tam nedělo. Jasně béčkový film. Já myslela, že to bude něco jako 20 dní poté, který byl fakt super. Trochu mýlka:))) Jinak máš moc hezký web!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jo, mě na 20 let poté nalákala ta anotace, ale stálo mě všechnu sílu vydržet to a dokoukat ho až do konce :D Příšerný film :D

      Vymazat
  7. How to be single máme v pláne, určite si to čoskoro pozriem, trailer ma hneď zaujal. Keď budú tieto horúčavy takto pokračovať, asi zaktovím pri telke a pozriem všetko, čo sa dá.
    A na Batmanovi so Supermanom som bola v kine aj ja, ale mne sa to naopak veľmi páčilo. :D No ako som si všimla, dosť ľudí to ofrflalo, aj keď ja dúfam, že bude pokračovanie. Hrozne sa mi páčilo, ako tam vykreslili Supermanov charakter, začínal tam pôsobiť dosť nedotknuteľne a tak povýšene alebo čo a potom dobre padol na hubu. Nehovoriac o tej hudbe, Hans Zimmer <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou hudbou souhlasím :) Ta se mi taky líbila :) Pokračování by mohlo být zajímavé, kdyby si s ním lépe poradili :)

      Vymazat
  8. Viděla jsem jenom Prince a toho zbožňuji, chtěla jsem mrknout na 20 let poté, ale pak jsem sjela na tvé hodnocení a rychle mě to přešlo :D Tak se asi mrknu na Jak přežít single.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně, filmu 20 let poté bych se radši vyhnula obloukem :D Ale je to dobrá výzva pro odvážné. dokoukat to až do konce :D

      Vymazat
  9. Prince z Persie mám strašně ráda, už ani nevím, kolikrát jsme ten film viděla, ale snad nikdy neomrzí. Na Batmana jsem se taky těšila, ale upřímně - mě bylo celkem dopředu jasné, že to žádné terno nebude.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prince už jsem viděla snad počtvrté a pořád mě baví stejně jako poprvé :D Na Batmana jsem byla spíš zvědavá, terno to opravdu není :)

      Vymazat
  10. Já se chystám na Batmana - doufám, že nebudu tak zklamaná jako ty. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji pěkné koukání a lepší filmový zážitek, než jsem měla já :)

      Vymazat
  11. Prince z Persie jsem taktéž už viděla mnohokrát :) Nikdy neomrzí, stejně jako Sherlock Holmes s Robertem Downey Jr. (dneska na Nově, mimochodem).
    http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prince i Sherlocka taky pořád můžu :) Zrovna dnes se na něj chystám kouknout :)

      Vymazat