neděle 12. června 2016

Vychází v červnu


Dcera (Selekce #4) - Kiera Cass - CooBoo
Tulák (Tulák #1) - Peter Newman - Host
P.S Stále tě miluji (Dopisy všem, které jsem milovala #2) - Jenny Hano - CooBoo
Uvnitř mé hlavy - Francesca Zappia - YOLI
 
 
Ohnivý dotyk (Mercedes Thompson #9) - Patricia Briggs - Fantom Print
V tajných službách: Protřepat, nemíchat (V tajných službách #1) - Ally Carter - Fragment
Arrow: Pomsta (Arrow #1) - Oscar Balderrama - Baronet
Girl Online: Na turné (Girl Online #2) - Zoe Sugg - Jota
 
 
Osvobozená (Crossfire #4) - Sylvia Day - Fortuna Libri
Alfa (Alfa #1) - Jasinda Wilder - Ikar
Marná touhy snaha (Láska podle Shakespeara #2) - Georgina Guthrie - Grada
Jak to mají holky - Lauren Saft - YOLI

17 komentářů:

  1. Já se docela těším na Tuláka. Tak snad bude povedeny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na toho se opravdu hodně těším také :) Musím ho mít už jenom kvůli úžasné obálce :)

      Vymazat
  2. Jsou to zajímavé kousky, ale musím říct, že trochu slabší.
    Četla jsem z nich zatím jen Dceru, která mě zklamala a ráda bych si přečetla PS :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že červen je na knížky trochu slabší :) Ale třeba na Tuláka a Dceru se určitě těším :) Snad mě Dcera tolik nezklame :) Hezkou neděli :)

      Vymazat
  3. Plánuju Dceru a teď jsi mě poměrně dost nalákala na Tuláka. Vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě knížky také nedočkavě vyhlížím :) Tulák mě hodně láká :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  4. Jo, tak skoro na všechny se chystám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Selekce mi doma leží už asi tři týdny, ale pořád jsem se k ní nedostala. Jinak ale Tuláka mám na svém "to read" už asi půl roku :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  6. "Dcera" už mi pomalu putuje domů poštou, tak snad příští týden ji už budu mít doma po těch všech zkouškách:-)
    Girl Online na turné mám v plánu si taktéž pořídit, když už mám doma první díl a navíc nebyl nijak špatný, tak snad tenhle díl bude stejně dobrý:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já naopak v červnu nevím, co bych si přečetla dřív. Mě láká opravdu hodně knížek, z tvých jmenovaných skoro všechny. :D

    OdpovědětVymazat
  8. I když i některé jiné knihy vypadají docela dobře, nejvíc se stejně těším na Tuláka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá hezky, i když tu není žádná, kterou bych přímo chtěla nebo se na ni těšila. Zaujala mě názvem kniha Láska podle Shakespeara... Na tu se mrknu blíž. :o) Díky za článek. ,o)

    OdpovědětVymazat
  10. Dcera a Jak to mají holky je pro mě nutnost :3 :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně se těším na Tuláka, má bombovou obálkou! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tolik skvělých knih, nevím, kterou si vybrat první! Rozhodně si dělám zálusk na Dceru, ale pak i na Uvnitř mé hlavy, druhý díl Girl Online, nebo na Alfu! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem zvědavá na Uvnitř mé hlavy. Anotace zní víc než zajímavě.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem hodně napnutá a v očekávání jaká bude kniha Uvnitř mé hlavy :)

    OdpovědětVymazat