úterý 14. června 2016

Recenze: Konec řetězce

9 komentářů:

  1. Moc pěkně napsaná recenze. :) Mám podobné knihy ráda, takže myslím, že by se mi tato mohla líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze, ale i přesto se na knihu nechystám. Docela mě odrazuje počet stran a bojím se toho, že bych se v těch konspiračních teoriích ztratila, jak už jsi v recenzi zmínila. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to mne docela navnadilo. Zatím jsem o knížce neslyšela, ale vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěle napsaná recenze, do knihy se pravděpodobně někdy pustím, jen se trochu obávám toho příměru s Brownem, kterým už jsem přesycená... Jak moc je to podobné?
    Díky mockrát a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podle tvé recenze tahle kniha vypadá jako přesně stvořená pro mě... Rozhodně jsi mě nalákala :-) Jenom nevím, jestli je to dobře, protože teď je zas o knihu víc, kterou si nutně potřebuju koupit =D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá recenze :D Ale nevím, nevím, jestli se do ní budu pouštět :D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za recenzi :) O knize slyším prvně :o

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teď se po knize musím určitě podívat. Vypadá velice zajímavě a protože mám Browna docela ráda, určitě se mi bude líbit i toto. Povedená recenze :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kniha mě podle tvé recenze hodně zaujala :)

    OdpovědětVymazat