sobota 4. června 2016

Měsíční chvástačka - květen

Hezký den všem,
tak měsíc utekl rychle jako voda a máme tu další chvástačku. Možná jste si všimli, že jsem v květnu nebyla tolik aktivní. Dopisuji bakalářku a zavalily mě zkoušky. :) Ale i tak jsem stíhala číst a pořídila si čtyři nové přírůstky :)

První přírůstkem je dystopie Bez šance, od které jsem měla velká očekávání. Knihu už mám přečtenou, je výborná a čtivá, ale má očekávání byla trochu přehnaná. Pro příště opět vím - raději nečekat nic a nechat se překvapit :)
Dalším kouskem je recenzní výtisk Let 305. Ke čtení mě nalákala obálka a anotace. Ztroskotání letadla, trochu jiní Ztraceni a cestování do budoucnosti. To znělo moc dobře :) A kniha příjemně překvapila.
A s přírůstky ještě nekončíme. Dalším povedeným kouskem je Konec řetězce. Jestli máte rádi knihy Dana Browna, je to ta pravá kniha pro vás. Recenze bude brzy :) A poslední kousek, Včera tě budu milovat, je ze Světa knihy :) Za tu krásnou cenu jsem prostě nemohla odolat a na její čtení se už chystám :)

A jaké pěkné kousky jste si pořídili vy? .) Nezapomeňte se pochlubit a krásný knižní červen :)

.

30 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Určitě se nech zlákat :) Let 305 je skvělý :)

      Vymazat
  2. Let 305 mám na seznamu, co bych si chtěla ráda přečíst:)
    Snad se ti knížky budou líbit! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Let 305 mě mile překvapil, snad se ti bude taky líbit:)

      Vymazat
  3. Let 305 se mi líbil a Bez šance mám také v plánu časem pořídit.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti pak obě knížky líbí :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  4. Pěkné přírůstky, těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze budou :) Hm..někdy v dohledné době :D Jsem trochu pozadu, určitě to znáš :D

      Vymazat
  5. Hezké přírůstky. :) Naprosto souhlasím s tvým názorem na knihu Bez šance. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo není z Bez šance jenom nadšený, ale i malinko zklamaný :)

      Vymazat
  6. Já jsem si pořídila knihu Všechno, úplně všechno, ale zatím jsem se k ní nedostala :D Jinak jsem si půjčila pokračování knihy Skleněný trůn :)
    Moc hezké přírustky, plánuji koupi knihy Let 305
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou také krásné přírůstky :) Všechno úplně všechno mě také láká :) A Skleněný trůn bych také vážně mohla konečně začít číst :)

      Vymazat
  7. Pěkné přírůstky, Konec řetězce mě docela láká :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konec řetězce stojí za přečtení :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  8. Krásné knihy :). Bez šance bych si také ráda přečetla... snad časem :).

    OdpovědětVymazat
  9. Na Bez šance jsem už pokukovala. Snad mě nezklame a budu se těšit na recenzi :) Konec řetězce vypadá zajímavě, takže za skvělý tip. Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tele, teď jsem si všimla, že už tu recenzi na Bez šance máš. Už si ji jdu přečíst :D

      Vymazat
    2. Tak to jsem ráda, že tě Bez šance i Konec řetězce zaujal :) Obě knížky stojí za přečtení :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  10. Bez šance mám již delší dobu na seznamu, ale zatím jsem se k ní nějak nedokázal dokopal. Let 305 zní také zajímavě, určitě se po ní kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takt o je čas to napravit a pustit se do Bez šance :) Ať se ti obě knihy líbí :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  11. Krásné přírůstky! :)
    Let 305 mě docela láká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že tě láká :) Let 305 je totiž skvělý :) Pro mě byl příjemným překvapením :)

      Vymazat
  12. Bez šance a Let 305 znám a už delší dobu bych si je hrozně ráda přečetla, nicméně se k tomu pořád nějak nemůžu dostat :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ke knížkám už brzy dostaneš :) Těším se pak na tvůj názor :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  13. To ráda slyším, že Let 305 je dobrý. Koupila jsem ho mamce, tak snad se jí taky bude líbit. :) Zaujal mě také Konec řetězce, Dana Browna můžu, takže je to pro mě lákadlo :) Přeji hezký den :)

    OdpovědětVymazat