pondělí 9. května 2016

Vyhlášení soutěže

 Připravila jsem pro vás soutěž o jednu skvělou knihu. Soutěžíme o Moře klidu, které určitě potěší každou romantickou duši knihomola.

V soutěži se nám sešlo 9 soutěžních odpovědí a je čas na vyhlášení vítěze. :) Mimochodem jsem si moc ráda přečetla vaše odpovědi na soutěžní otázky, jaká kniha je pro vás ta srdcová a jak jste se dostali ke čtení :) A teď už k samotnému vyhlášení. Nejraději bych vás odměnila všechny, ale  výherce tentokrát může být jen jeden.Výherce náhodně vylosoval random.org. 
 

A výherce je:
MARSELLE
A té gratuluji k výhře a doufám, že ji knížka potěší a bude se jí líbit :) Výherce má 48 hodin na odpověď, pak proběhne další losování. A vy ostatní, nevěšte hlavu, štěstí se na vás určitě usměje příště. Už se chystají další soutěže :)


3 komentáře:

  1. Moc gratuluji! :)
    Já se nezapojovala, protože už knihu doma mám... sice nepřečtenou, ale právě v květnu se na ni chystám, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji k výhře a předem se těším na další soutěžení i články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velice děkuji, a na knihu se moc těším :-)
    Také děkuji za pěknou soutěž.

    OdpovědětVymazat