úterý 10. května 2016

Vychází v květnu



Mechanický princ (Pekelné stroje #2)- Cassandra Clare - YOLI
After: Tajemství (After #3) - Anna Todd - YOLI
Láska přemůže smrt (Podsvětí #3) - Meg Cabot - Knižní klub
Zloději snů (Havraní bratrstvo #2) - Maggie Stiefvater - Argo


Sladké nic - Jamie McGuire, Teresa Mummert - Fortuna Libri
Proč jsme se rozešli - Daniel Handler - CooBoo
Koho miluješ- Jennifer Weiner - Domino
Neslušný návrh - R. L. Mathewson - Mladá fronta

Ve službách zla (Cormoran Strike #3) - Robert Galbraith - Plus
Ctitel - Charlotte Link - Ikar
Vyděrač - Felix Francis - Knižní klub
Konec řetězce - Friedrik T. Olsson - Kniha Zlín


Božský milenec (Božský bastard #4) - Christina Lauren - Jota
Spoutaný (Zapletený #4) - Emma Chase - Mladá fronta
Rocková hvězda (Stage Dive #1) - Kylie Scott - Baronet 
Omyl - Elle Kenedy - Baronet

18 komentářů:

  1. Ve službách zla mám doma :) Jen mě předtím čeká ještě fůra jiných kousků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle sérii už se dlouho chystám rozečíst :) Jsem na ni hodně zvědavá :) Přeji hezké čtení :)

      Vymazat
  2. V květnu vychází tolik knih, co bych si ráda přečetla - Sladké nic, Božský milenec, Rocková hvězda... Už abych začala šetřit.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že květen je na knížky trochu slabší, ale i tak vyjde spousta lákavých knížek :) Šetřit bych měla začít taky :D

      Vymazat
  3. To je pěkná dávka slibně vypadajících knížek! :)
    Určitě se chystám na Mechanického prince a zaujal ně i Neslušný návrh, Zloději snů, Koho miluješ a Proč jsme se rozešli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Mechanického prince se také těším :) Ale ono je toho tento měsíc zase víc :)

      Vymazat
  4. Z tohodle mne asi osobně nic nezaujalo. Na druhou stranu dobře pro mne... už takhle mám na seznamu k přečtení asi 1000 knih :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba bude příští měsíc na knížky lepší a bohatší :) Taky bych byla ráda, kdyby mě nic nezaujalo :) Aspoň bych stihla přečíst všechny resty a knížky, co už mám dlouho doma :D

      Vymazat
  5. Včera jsem taky připravovala na blog článek tohoto typu a musím se přiznat, že se mi květen zdá takovým slabším měsícem a měla jsem problém, dát nějaké knihy dohromady. Na co se ale těším je Ve službách zla, přestože jsem ještě nepřelouskala ani Hedvábníka :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že květen je trochu slabší :) Snad bude červen lepší, ať si můžeme udělat zásobu knih na prázdniny :D Také se měj krásně :)

      Vymazat
  6. Já čekám na balíček s Rockovou hvězdou a taky se chystám na Spi sladce a Koho miluješ. :) A časem bych chtěla začít číst Pekelné stroje a After.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit :) Rocková hvězda nevypadá špatně :)

      Vymazat
  7. Až dočtu Nástroje smrti, už se moc těším na vychvalované Pekelné stroje, takže mě moc těší, že druhý díl je konečně přeložený. Dále mě zaujalo třeba Láska přemůže smrt (na tuhle sérii se taky už chvíli chystám) a Havraní bratrstvo :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Pekelné stroje se také chystám až po dočtení Nástrojů smrti :) A Láska přemůže smrt, jestli bude stejně dobrá jako první díl, stojí za to :)

      Vymazat
  8. Pravděpodobně se pustím do After a za Mechanického prince bych se také vůbec nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nechápu, proč zas Fortuna Libri vydává Jamie McGuire. Je to moje oblíbená autorka a díky tomu, že Fortuna Libri začala s vydáním její série The Maddox Brothers se bohužel dalších dílů už ani nedočkám, přítom celá série je oceněná. Někdy nechápu, proč takové dobré knihy nevychází... Já tu sérii zbožňuju, musela jsem si třetí díl objednávat v SK, abych ho měla. A teď vidím, že sice nevydají pokračování rozpracované série, ale zas vydávají jinou knihu od Jamie. Nemluvě o tom, že The Maddox Brothers je už druhá série od Fortuny, která nevychází. První, co mám, je Banka těl, od nichž mám jednu knihu a druhou knihu zas nic, takže nevím, jak to dopadne... :o( Fortuna mě tedy dost zklamává. :o( Ale ty knihy vypadají super! :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Samé úžasné knihy! :)
    Sladké nic už mám na cestě, protože jsem si zamilovala autorčin Červený vrch :)
    Ze série After mám doma první díl, ale ještě nepřečtený, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Takhle z obálek těžko říci, co by mne zaujalo, ale u některých si vyhledám anotaci, o čem to přesně má být :-)

    OdpovědětVymazat