neděle 1. května 2016

Prvomájová soutěž


Právě dnes je první máj, lásky čas. A protože jednou z lásek každého knihomola jsou i knihy, napadlo mě někomu z vás udělat radost. Připravila jsem pro vás soutěž o jednu skvělou knihu. Soutěžíme o Moře klidu, které určitě potěší každou romantickou duši knihomola.

Pokud chcete zkusit své štěstí v soutěži, můžete se zúčastnit zodpovězením dvou jednoduchých otázek, prostřednictvím komentáře pod tento článek. Výherce bude jen jeden, ale všem soutěžícím přeji hodně štěstí a hlavně krásný 1. máj :)


Pravidla soutěže:
  • Soutěž probíhá od 1.5 do 7.5 2016.
  • Zúčastnit se mohou všichni s doručovací adresou v ČR
  • Každý se můžu zúčasnit jen jednou
  • Soutěže se zúčastníte prostřednictvím komentáře pod tento článek.
  • 1 vstup navíc můžete získat za sledování blogu na FB nebo Google +, ovšem není to povinné.
  • Výherce náhodně vylosuji já nebo random.org
  • Po skončení soutěže kontaktuji výherce přes email, ten má 48 hodin na odpověď. Pokud neodpoví, proběhne další losování.
  • Výhru odesílám do týdne po ukončení soutěže :)


Do komentáře uveďte :
1. Vaše jméno/přezdívka
2. Váš e-mail
3. Sledujete blog na Facebooku nebo Google+? Pokud ano, uveďte pod jakým jménem. (nepovinné)
4. Jaká kniha je pro vás srdeční záležitost a proč? :)
5.Jak se ve vás rozvinula láska ke knihám nebo jak jste se dostali ke čtení?

9 komentářů:

  1. 1. Eliz
    2. majda.fiedlerova@gmail.com
    3. Ano, sleduji jako Magdaléna Fiedlerová
    4. Určitě Ten, kdo stojí v koutě. A ted i Dopisy na konec světa. Obě knihy mě emočně hodně zasáhly, zkrátka jsem se v nich našla ♥
    5. To už je hezkých pár let. Pamatuji si však, že když jsem začala blogovat, moje láska ke knihám prudce vzrostla a stále roste a sílí :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1) MARSELLE
    2) mm.kubikova@seznam.cz
    3) Kubíková Marcela (fb)
    4) Mám takových knih hodně, nedokážu říci jednoznačně. V každém období života se mi líbí něco jiného. Ale teď z posledních které jsem četla je to např. kniha Létala jsem za sluncem. Má v sobě velkou sílu odhodlání něco dokázat, a jít si za každou cenu za svým snem.
    5) Čtu už od dětství, ale tak nějak více mě to chytlo až v dospělosti. Poslední rok se čtení věnuji hodně intenzivně :-)

    Přeji pěkný den, a děkuji za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    V poslední době mě nejvíce oslovila knihy od A. Geislerové PS. Je to hodně upřímná kniha a hodně jsem se v ní našla. Navíc nechybí Anin úžasný humor
    Čtu od dětství jednu knihu za druhou a neumím si představit, že by to bylo jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. Sleduji přes GFC jako Lory Humble
    4. Tak tohle je hrozně těžká otázka. Nakonec jsem si hodila kostkou mezi mými oblíbenými sériemi a vyhrál to Skleněný trůn od Sarah J. Maas. Já vím, že hodně lidí tvrdí, jak očekávali od těchto knih jinou atmosféru a kdesi cosi, ale já jsem do ní zamilovala se vším všudy, ať se jedná o osobité postavy, propracovaný děj, nádherné obálky a nebo styl psaní.
    5. Tohle je docela paradoxní, jelikož já jsem ještě před několika měsíci patřila k lidem, kteří čtou maximálně z donucení a jestli jsem přečetla všehovšudy čtyři knihy za rok coby povinnou četbu, tak přeháním. Pak jsem se ale dostala díky doporučení k sérii Hraničářův učeň od Johna Flanagana a ta se mnou provedla divy - od prvního do posledního dílu jsem ji zhltala, a když jsem ji dočetla, stal se ze mě po stránce knihomolské úplně jiný člověk a od té doby nedám na knihy dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Hanka the bookworm
    2) hankathebookworm@seznam.cz
    3) Sleduji jako Hanka the bookworm
    4) Příšerně složitá otázka, dokonce chystám sérii "Kniha mého srdce", kde představím vždy tři moje srdcové knihy, které mají nějakou společnou charakteristiku. Jak říkám, vybrat je těžké, ale volím Hobita - jedno z prvních veleděl, které jsem přečetla, od té doby jsem knihu četla nespočetněkrát a miluju ji celým svým srdcem :)
    5) Už jako malá jsem obkreslovala z knih písmenka a běhal za mamkou ptát se, co to jaké to je. Číst jsem tak uměla ještě v předškolním věku a láska ke knihám mi vydržela dodnes. Mám slušný základ - babička kdysi louskala jednu knihu za druhou, až dokud se jí úplně nepokazily oči a ségra je dokonce učitelkou češtiny...
    Díky mockrát za soutěž a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Adri
    2. adriana.gombalova@seznam.cz
    3. GFC: Adri Gom
    4. Sofiin svět od Gaardera, protože takhle kniha mi totálně změnila pohled na život, změnilo se mi uvažování... Celkově jsem začala více přemýšlet a zorganizovala si život podle sebe, porozuměla sem si. Konečně :)
    5. Už od mala mi mamka hodně četla... a taky si pamatuji, že jsem jako první uměla číst ze školky a každý se mě ptal, co je tam napsané. A tak jsem četla, četla a četla... Z rodiny na četbu nikdo tolik nebyl, spíš to vidím na zálibu pídění se po vědomostech a smyšlených světech :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Zuzka
    2. zuzanka.jiraskova@seznam.cz
    3. Blog sleduji na Googlu - Zuzana Jirásková i na Facebooku - Zuzka Jirásková
    4. Tak to je doopravdy dost těžká otázka. Nejspíše Všechny malé zázraky od Jennifer Niven, protože jsem se začala více zajímat o bipolární poruchu a celkově mi tato kniha pomohla s depresemi :-)
    5. Četla jsem už od malička (no, odmalička... tak od 5 let :D), ale spíše školní čítanku (byla jsem schopná ji přečíst i 11x za sebou, než knihy. Pořizovat si knihy a více číst jsem začala až v šesté třídě. No a pak jsem už nemohla přestat :D A zamilovala jsem si to.

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. GFC (Marky 48), taky Google+ (Marky 48) a Facebook (Marky Knihomolka)
    4. Těch je spousta, ale jako nejsrečnější záležitost bych asi viděla Matyldu od ROalda Dahla, Četla jsem ji jako malá a byla to TA kniha, která mě ujistila v tom, že čtení je v pořádku. (Čti: Je v pořádku se o přestávce schovávat před spolužáky v křovís knížkou, když si všichni společně hrají... No jo, byla jsem knihomol už tehdy :D)
    5. Čtu už odmalička, svůj první komiks jsem přelouskala, když mi byly čtyři... Čtení pro mě vždycky byla priorita a vždycky jsem milovala utíkat před světem do stránek knih. A nejspíš mě to jen tak nepřejde ;)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Anette
    2. anet.hol@seznam.cz
    3. Sleduji tvůj facebook jménem mojí stránky - Bookshelf Stories
    4. Tak tohle je pro mě strašně jednoduchá otázka. Moje srdcovka je jednoznačně Harry Potter. Možná se to zdá jako takové klišé, ale prostě je to taky. Na Harrym Potterovi jsem vyrostla, tato série mě taky dostala ke čtení a navíc se k ní stále moc ráda vracím. A zvlášť teď když začali vydávat to ilustrované vydání! :D
    5.Na tohle jsem v podstatě odpověděla v předchozí otázce. Četla jsem více méně od malička, ale ten Harry Potter by pro mě zlomový a díky němu jsem se do čtení zamilovala :)

    OdpovědětVymazat