středa 20. dubna 2016

Zkouknuto (2)

Nechala jsem se inspirovat u Charmedky a napadlo mě zavést na blogu tuto novou filmovou rubriku. Představím vám filmy a seriály, které jsem poslední dobou viděla. Za poslední měsíc jsem shlédla čtyři nové filmy. Můj výběr byl docela pestrý. Máme tu od každého něco, od dětského animáku až po fantasy s princeznou a s drakem.

Zootropolis: Město zvířat
Moderní metropole zvířat Zootropolis je velkoměsto, ve kterém žijí zvířata ze všech koutů světa. Je to metropole, kde můžete být kýmkoli bez ohledu na to, zda jste slon nebo malá myška. Když však do města dorazí strážnice Judy Hopkavá, zjistí, že být prvním králíkem v policejním sboru velkých a drsných zvířat není žádná legrace. A protože chce dokázat, že na to má, skočí po příležitosti vyřešit náročný případ, i když to znamená vzít do party upovídaného lišáka Nicka.
Možná si řeknete- dětský animák. Ale pozor, Zootropolis za zkouknutí rozhodně stojí. I když je to v podstatě roztomilá pohádka,  získá si vás humorem. Všechny hlavní postavy, zvířátka, jsou sympatické a budou na vás chrlit vtipné hlášky. Jako správné pohádce jí nic nechybí, je to ideální oddechovka pro zvednutí nálady a pro zasmání :) 
Hodnocení: 5/5

The Duff
Nedávno jsem dočetla Otku a rozhodla si hned po dočtení knihy pustit i film. The Duff je o tom, jaké to je být Otka - ošklivá, tlustá kamarádka. V každé partě je nějaká Otka a tou je právě i Bianca. A protože se blíží školní party a Bianca na ni nemá s kým jít, potřebuje trochu školení, jak být více k světu. Tento rychlokurz jí dá její dlouholetý kamarád Wesley. Podaří se Biance už nebýt Otkou?
Tak po dokoukání filmu jsem zjistila, že toho nemá s knihou příliš společného. Stejná jsou snad jen jména postav a základní děj. Zbytek už je improvizovaná práce filmařů. Ale ve výsledku je The Duff milá, vtipná a trochu ujetá komedie, na kterou se dá dívat :)
Hodnocení: 4/5

Poslední lovec čarodějnic
Vín Diesel je poslední lovec čarodějnic, který proti nim bojuje už celá staletí. Jeho příběh ani boj ale nemají konec, zlé čarodějnické síly tu stále jsou, ukryty našim zrakům. A teď povstala zlá královna čarodějnic, která chce rozpoutat peklo na zemi...
Film vypadal podle trailerů hodně slibně, jako správná fantasy. Ono poslední dobou je hledání dobrého fantasy filmu jako hledání jehly v kupce sena. V tomhle případě, to také nebylo to pravé. Nebylo to špatné, ale čekala jsem zajímavější zápletku a podle trailerů jsem měla vysoká očekávání. Vin Diesel mi také nesedl a děj byl občas tak zmatený, že by ho nepochopila ani geniální Hermiona z Bradavic.
Hodnocení: 3/5


On, drakon 
Ruská fantasy s drakem a princeznou. Tento film byl pro mě překvapivě dobrým objevem. Pokud se prokoušete přes prvních 10 minut, které vypadají jako z hororu, čeká vás vynikající fantasy, která se klidně může měřit třeba s Divergencí. Je to trochu jiná verze pohádky Kráska a zvíře. Tady nemáme zvíře, ale draka, který uprostřed svatby unese princeznu Miru na svůj ostrov. Princezna ztratila všechny své blízké i ženicha a nyní se nachází ve společnosti krásného Armana. Ale kdo to je a co dělá na ostrově? Mira to zjistí, ale bude již pozdě. Zamilovala se do člověka-draka a pochopí, jak moc láska někdy bolí...
Zkuste dát filmu šanci, možná to není megatrhák, ale potenciál na to má. Výborné efekty, moc pěkná podívaná pro oko i pro duši. Ve filmu totiž najdete spoustu zajímavých, akčních i romantických scén. A to ani nemluvím o konci :)
Hodnocení: 5/5

17 komentářů:

  1. Neviděla jsem ani jeden film, ale určitě plánuji Zootropolis a Posledního lovce čarodějnic :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit :) Zootropolis tě pobaví a Poslední lovec se ti snad bude líbit více, než mě :)

      Vymazat
  2. Já zrovna minulý týden koukala na On, drakon a také se mi film velmi líbil. Duff mě bavila, Posledního lovce čarodějnic jsem dokoukala a na Zootropolis se chystám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On, drakon pro mě byl opravdu příjemným překvapením :) Teď bych ráda objevila něco podobného :) A na Zootropolis se těš :)

      Vymazat
  3. Ja som z toho ešte nevidela nič. :( :D Áno ja viem, už si to dlho vyčítam a nikdy sa neviem k tým filmom dokopať :D Som rada, že sa ti filmy páčili. Prajem pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až bude vhodná příležitost, určitě to rychle doženeš a na filmy se koukneš :)

      Vymazat
  4. The Duff a Drakona jsem viděla a oba filmy se mi docela líbily :D Na Lovce čarodějnic jsem zrovna moc kladné recenze neviděla, tak asi ještě počkám, než se do filmu pustím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě na Drakona nalákala a líbil se ti :) Zrovna Lovec čarodějnic nebyl taková sláva..ale třeba se ti zalíbí :)

      Vymazat
  5. Neviděla jsem ani jeden film, ale chystám se na The duff :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji ať se ti The duff zalíbí :)

      Vymazat
  6. Viděla jsem jen The Duff, který naprosto miluju! :-D :)
    Na knihu se také chystám, ale jak jsi psala, bude to něco úplně jiného :)
    Skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, The Duff byl skvělí, ale úplně jiný než knížka :) Určitě si ji zkus také přečíst, podle mě je možná i o kousek lepší než film :)

      Vymazat
  7. Na Posledního lovce čarodějnic se chystám už od té doby, co ho začali dávat v kinech, i když příliš velké naděje si nedělám. Ta poslední fantasy se mi hodně líbí (já jsem na tenhle žánr tak trošku ujetá), takže už jsme si film stáhla a mám v plánu se na něj dneska podívat :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši si moc velké naděje nedělej, aby pro tebe Lovec čarodějnic nebyl zklamáním :) To jsem ráda, že jsem tě nalákala, snad se ti bude Drakon líbit, já z něj byla nadšená :)

      Vymazat
  8. Videla som The Duff a film sa mi veľmi páčil, ostatné filmy som nevidela, ale ten Drakon ma zaujal. Vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. The Duff jsem taky četla i viděla. Sice byl každý příběh v podstatě o něčem jiném a schodují se snad jen v názvu, ale i tak, obojí je pěkné.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Júj, tak z týchto filmov som videla všetky až na Posledného lovca čarodejníc...Inak i ja by som tak ohodnotila všetky filmy...Zootropolis bolo také zlaté ^.^ The Duff ma fakt bavilo a poriadne som sa nasmiala :D A On-Drakon, páni, tak to ma dostalo, i keď to malo chyby, celkový dojem aj tak na výbornú, skvelý film ;))

    OdpovědětVymazat