pondělí 4. dubna 2016

Vyjde v dubnu



Dědička ohně (Skleněný trůn #3) - Sarah J. Maas - CooBoo
Tažení do Tearlingu (Královna Tearlingu #2) - Erika Johansen- YOLI
Škola dobra a zla: Poslední navěky (Škola dobra a zla #3) - Soman Chainani - CooBoo
Láska mezi písmenky - Jodi Picoult - CooBoo


Tulák (Tulák #1) - Peter Newman - Host
Naslouchač (Naslouchač #1) - Petra Stehlíková - Host
Ódinovo dítě (Harvaní kruhy #1) - Siri Pettersen - Host
Projekt Alfa: V pasti (Projekt Alfa #1) - Lenka Dostálová - Fragment


Zloději snů (Harvaní bratrstvo #2) - Maggie Stiefvater - Knižní klub
Will Grayson, will Grayson - David Levithan - Yoli
Pod vlivem Jupiteru - Gory D. Schmidt - Fragment
Dárek na rozloučenou - Teresa Driscoll - Ikar


Ztráta a zrada (Madison a Logan #2) - S.H. Kolee - Baronet
Rocková hvězda (Stage Dive #1) - Kylie Scott - Baronet
Stingerův pád (Znamení lásky #4) - Mia Sheridan - Baronet
Neohlížej se - Jennifer L. Armentrout - Baronet


Dívka, která si říkala Tuesday - S.Williams - Domino
Let 305 - A.G. Riddle - Knižní klub
Apokalypsa Z: Začátek konec - Manel Loureiro - Argo
Metro 2035 (Metro #3) - Dmitry Glukhovsky - Knižní klub

16 komentářů:

  1. Jo, mám zálusk na hodně knih :D

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem nalákána na Lásku mezi písmenky, zaujalo mě také Ódinovo dítě (byť nejsem fanda tohoto žánru, severská mytologie je pro mě prostě magnetická) a pro maminku musím pořídit Let 305 :) Bude to zase bohaté :) Krásné pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny tři knížky vypadají skvěle :) To bude opravdu bohatý měsíc :) Hezký den i tobě :)

      Vymazat
  3. Nádhera. :) Nevím, co dřív vybrat. :D Ale asi nejvíc se těším na Lásku mezi písmenky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že Láska mezi písmenky mě také hodně láká :)Už jenom kvůli obálce :)

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na Dárek na rozloučenou.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek na rozloučenou vypadá zajímavě :) A ta obálka je opravdu povedená :)

      Vymazat
  5. Hrozně se těším na Tuesday a nádhernou obálku má Dárek na rozloučenou a taky Pod vlivem Jupiteru :)
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuesday mě taky hodně zaujala :) Na Goodreads má moc pěkné hodnocení :)

      Vymazat
  6. Bože moja peňaženka skolabuje..toľko úžasných kníh! :/ :3 btw: Tearling je skvelý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsem si říkala taky :D Asi budu muset mít zákaz vstupu do knihkupectví, jinak tam utratím hromadu :D

      Vymazat
  7. Dědička ohně, bože jak já se na tu knihu těším! <3
    Tenhle měsíc je nějaký mimořádně úrodný. Tulák, Naslouchač, Tažení do Tearlingu, Ódinovo dítě - to všechno jsou knihy, co mě neskutečně lákají :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle knížky mám vyhlédnuté taky :) Jen špatná zpráva- Tulák je nakonec odložen až na příští měsíc :) Ale kdo si počká, ten se dočká :) I tak toho je v dubnu spousta :)

      Vymazat
  8. Moje peněženka bude trpět...

    OdpovědětVymazat