pátek 29. dubna 2016

Měsíční chvástačka- duben

Hezký den všem,
ještě není konec dubna, ale žádné další knižní přírůstky už nejspíš neočekávám a tak tu máme další měsíční chvástačku. Za duben se mohu pochlubit třemi novými kousky. Držela jsem se zkrátka, protože se pokouším dodržet pravidlo - odměna jen za každý dopsaný kus bakalářky.

Prvním přírůstkem je recenzní výtisk Smolné sezóny. Knihu jsem již dočetla a recenzi si můžete přečíst na blogu. Byla jiná, než jsem čekala, ale podle mě je to milá a příjemná oddechovka. 


Dalším přírůstkem je Cizinka. Viděla jsem první díl seriálu a hned mi bylo jasné, že tuhle knihu si musím nutně a rychle přečíst. A tak jsem poprvé otestovala Megaknihy a Cizinku si koupila. Právě ji mám rozečtenou. Zároveň koukám na seriál, takže čtení mi jde pomaleji, ale zatím si ji nemůžu vynachválit :)

Posledním kouskem je Krev polobohů, závěrečný díl série Bohové Olympu. Tuhle knížku jsem vyhrála v soutěži u Ailin.  Pořád nemůžu uvěřit tomu, že se na mě usmálo štěstí. Otevření balíčku bylo jako druhé Vánoce, protože spolu s ní mi přišla i kupa záložek a pohlednic. Tímto moc děkuji Ailin za soutěž a balíček se spoustou drobnůstek.  Mám radost a plánuji se do knihy pustit co nejdříve :)

A jaké pěkné nové přírůstky máte v knihovničce vy? :) Pochlubte se :)

27 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky. Hlavně Cizinku ti schvaluji, ta je naprosto bezvadná, už se těším na vydání dalšího dílu. K závěrečnému dílu Bohů Olympu jsem se ještě nedostala a Smolnou sezónu mám také teprve v plánu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, Cizinka je úžasná :) Tak to máš pěkné plány :) Ať se ti brzy podaří je uskutečnit :)

      Vymazat
  2. Moc hezké přírůstky, já se také držela zkrátka, protože jsem si toho před zkouškami nechtěla moc kupovat. Nicméně, jak se znám, tak se v létě zas rozšoupnu! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :) Já mám tak střídavě oblačno :) Občas vydržím moc nehromadit moc knížek, ale pak se zase rozšoupnu...:D

      Vymazat
  3. Tak strašně moc Ti závidím! ''Jen'' tři knihy? Já jsem se v dubnu neudržela a mám jich skoro 30 což je prostě šílený a teď už mám vážně stopku (až teda po Smolné sezoně :-D ) :)
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vau, skoro 30 :) To bych musela už rychle řešit kam je všechny dát :D Mě naštěstí trochu brzdí to, že už se mi knihy do knihovničky skoro nevejdou :D Tak to jsem zvědavá na tvé krásné přírůstky :)

      Vymazat
  4. Krásne prírastky! :) Cudzinku si tiež chcem kúpiť, len ešte nenastala tá správna chvíľa. :D A tie krásne záložky!! Veľmi ti závidím!! :)) Prajem pekný večer. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Cizinkou určitě neváhej, já jsem z ní opravdu nadšená :) Záložky jsou opravdu krásné a hlavně jich není nikdy dost :) Pěkný večer i tobě :)

      Vymazat
  5. Mě se líbí cizinka a hodně se o ni mluví :)
    Já si pořídila, nebo séíše dostala recenzní výtisk dokonalý cizinec, který jsem přečetla jedním dechem :))
    Bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda jsem si přečetla tvoji recenzi na Dokonalého cizince :) Vidím, že se má na co těšit :) Už ho mám rezervovaného v knihovně :)

      Vymazat
  6. Moc hezké přírůstky, na Cizinku se určitě taky chystám. Moje motivace zněla podobně a zatím to vypadá, že mám snad za každou stránku jednu knihu :D dnes se taky budu chlubit :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se na tvé krásné nové přírůstky koukla :) Máš se čím chlubit :) Přeji hezké čtení a těším se na recenze :)

      Vymazat
  7. Krásné knížky, Cizinku i sérii Bohové Olympu si chci přečíst, takže se těším na recenze. :)

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze určitě budou :) Ta na Cizinku bude určitě hodně pochvalná, tahle knížka mě vážně chytla :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  8. Moc hezké přírůstky, Cizinka je na mém TBR listu už poměrně dlouhou dobu, i přesto že má samotná kniha na Goodreads velmi dobré hodnocení, tak jsem se k ní ještě nebyla schopná dostat. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nejvyšší čas to napravit :) Já si od Cizinky neslibovala mnoho :) Měla jsem ji zařazenou do žánru- historická, který moc nečtu :) A tak mě hodně příjemně překvapila :)

      Vymazat
  9. Nad Smolnou sezónou jsem si dovolila zaslintat :D Moc se těším, až mi dorazí domů :)
    Hezké přírůstky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se jí pak pochlub :) Ať se ti líbí a těším se na recenzi :) Hezký víkend :)

      Vymazat
  10. Já tenhle měsíc mám asi rekordní počet přírůstků. :D V květnu jsem se rozhodla, že si žádnou nekoupím, tak uvidím, jestli to dodržím. :)Jinak kamarádka mě stále přemlouvá, ať také začnu s Cizinkou, kamarádka je naprosto nadšená, jak z knihy tak i ze seriálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka ví, co říká :) Přidám se k ní a začnu tě taky přemlouvat- pusť se do Cizinky :) Stojí za to :)

      Vymazat
  11. Krásné přírůstky - určitě se chystám na Cizinku :) Přeji hezké čtení a vydařený květen :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na Smolnou sezónu už si také brousím zuby.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné knihy! Já se za duben hooodně rozšoupla, teď už se ale vážně budu krotit. Na Smolnou sezonu si taky brousím zuby a co se týče Cizinky, knihu jsem četla a moc se mi líbila :-)

    OdpovědětVymazat