neděle 20. března 2016

Zkouknuto (1)

Nechala jsem se inspirovat u Charmedky a napadlo mě zavést na blogu tuto novou filmovou rubriku. Představím vám filmy a seriály, které jsem poslední dobou viděla. Třeba tu načerpáte novou inspiraci a blogu to přinese příjemné osvěžení. 

Za poslední měsíc jsem viděla čtyři nové filmy. Zdá se vám to jako malé číslo? Máte pravdu. Tradičně nestíhám a na všechny filmové novinky i na seriály koukám se zpožděním.:)



Revenant
Příběh o nezdolné vůli přežít, lidské odvaze, síle a zradě. Byla jsem hodně zvědavá na ten velký filmový trhák, který přinesl Leovi tolik slávy a dokonce i Oscara. Do kina jsem šla s tím, že jsem měla velké očekávání a nevěděla jsem prakticky nic o ději. V průběhu filmu jsem pořád čekala, kdy přijde nějaký ten moment, který je hoden pořádného megafilmu. Ale žádný takový moment nepřišel. Spousta násilí, krve a především to bylo hodně zdlouhavé. Přiznám se -  nudila jsem se a nějak jsem nechápala, co na tom všichni vidí. Revenant byl pro mě zklamáním. S odstupem času se mi to trochu rozleželo v hlavě a uznávám, že film je to netradiční a má v sobě něco zajímavého, ale znovu ho vidět netoužím.
Hodnocení: 2/5

Safírově modrá
To je hned jiný a veselejší film. Konečně jsem se dočkala svého oblíbeného Xemeriuse. Jestli tento roztomilý a odrzlý mluvící chrlič ještě neznáte, rychle utíkejte do knihovny pro trilogii Drahokamy. Vřele doporučuji. Výborné jsou knížky i film. Nebyl to vysloveně zázrak, ale milé a vtipné shledání s oblíbenými postavami. Co si budeme povídat - Gideon je prostě sympaťák a Gwen také :)
 Hodnocení: 4/5

Deadpool
Tohle bylo šílené, zvrácené, ujeté a výborné. Vulgární a brutální filmy většinou moc nemusím, ale tady tahle kombinace funguje. Deadpool je skvělý hláškař, takže jsem se smála od začátku až do konce. Na tento film rozhodně nezapomenu a jsem jen ráda, že Deadpool dostal spoustu prostoru. 
Hodnocení: 5/5

Aliance
Pro spoustu fanoušků byla zklamáním. Pro mě až tak úplně ne. Z prvního dílu, Divergence, jsem byla nadšená. Držela se knižní předlohy, Tris i Čtyřka se skvěle hodí do role a podle mě neměla chybu. S Rezistencí už to bylo horší. Bylo v ní mnoho změn a Tris mi začala svým chováním lézt na nervy. V Alianci se to naštěstí zlepšilo. Najdete v ní také spoustu odchylek od děje a pár levných efektů, které vypadají dost zvláštně, ale celkový dojem z ní mám nakonec docela dobrý.
Hodnocení: 4/5

Shadowhunters - 1x01,1x02
Stihla jsem zatím jen dva díly Lovců stínů. Byla jsem hodně zvědavá, jak se tvůrci vypořádali se seriálem, když nad ním ještě pořád visí stín filmu. Celkový dojem je dost rozpačitý. Nesedí mi herecké obsazení. Za ty dva díly jsem si ještě nezvykla, že se Jace pořád tváří, jako když má zácpu a Clary si asi přemáchla vlasy v nějaké zrzavé barvě. Nevěřila jsem, že to někdy řeknu, ale zatím mi film přijde lepší, než seriál. Je to škoda, protože knižní série Nástroje smrti je skvělá. Ale ještě to nevzdávám a seberu odvahu zkouknout další díl. Třeba se to zlepší.:)
Hodnocení: 3/5


Hra o trůny - 3. série
Se Hrou o trůny jsem také výrazně pozadu. Jelikož se však blíží nová série, pustila jsem se do čtení Bouře mečů. Protože dodržuji pravidlo nejdřív přečíst knihu a až pak se podívat na další díl, čtu jako o závod. Díky spoilerům jsem věděla kdo zemře, ale netušila jsem jak a proč. Teď už vše vím a pořád na to koukám s otevřenou pusou. Georgi Martine, co jsi to provedl? Ještě jedno takové překvapení a asi dostanu infarkt. Po Rudé svatbě potřebuji čas na vzpamatování :)
Hodnocení: 5/5

Viděli jste některý z filmů nebo sledujete seriály? :) Máte pro mě nějaké zajímavé tipy, na co se kouknout? :)

17 komentářů:

  1. Jsem rada, ze ses nechala inspirovat :) Revenant me take zklamal, nasilne a zdlouhave. Dead byl bozi, maximalne povedeny.
    S Hrou o truny jsem take pozadu. Knihy sice mam prectene uz dlouho, ale v serialu znacne pokulhavam. Ted chci hlavne dokoukat Prolhane krasky a Lovce duchu.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem ráda, že jsi mě inspirovala :) Naprosto souhlasím :) Revenant zklamání, Deadpool výborný! :) Nejradši bych ho zkoukla ještě jednou :) Lovce duchů už bych měla taky konečně dohnat a dokoukat :)

      Vymazat
  2. Z tvého seznamu jsem neviděla nic, ale chystám na na Reventa i Deadpoola :)
    A časem i na Hru o trůny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc zvědavá, jak se ti budou filmy i Hra o trůny líbit :) Snad tě Deadpool nadchne stejně jako mě :)

      Vymazat
  3. Na Alianci se chystám do kina tenhle pátek. Už se těším ;-) Shadowhunters také sleduji a jsem zklamaná, film byl jednoznačně lepší. Seriálová Clary je mi každým dílem méně sympatická. Safírově modrá a Deadpool vypadají zajímavě, na ně se ráda podívám. Revenanta se bojím, že by mě nebavil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se ti Aliance v pátek líbí ;) Ze Shadowhunters jsem také dost zklamaná, ale ještě pořád si udržuji naději, že se to třeba časem zlepší :) Ještě to nevzdávám :)

      Vymazat
  4. Tak před Revenantem mě varoval bratr, abych na to nekoukala :D Safírově modrou jsem viděla už dávno a byla docela spokojená, tedy po tom, co jsem se smířila s tím, že se zrovna moc nedrží knižní předlohy :D. Na Deadpoola se chystám a na Alianci se docela těším :D Jinak Shadowhunters pro mě bylo velkým zklamáním...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na všem krásně shodneme :) Většina lidí si Revenanta chválí, ale já patřím k té menšině, které se nelíbil :D A z těch dvou epizod Shadowhunters, co jsem zatím viděla, jsem také zklamaná :( Škoda, seriál by podle mě měl potenciál, kdyby to udělali jinak...

      Vymazat
  5. Revenant i Deadpool mam v hledacku. Po jarnich prazdninach jsme si museli i od profesoru vyslechnout, ze ten, kdo nevidel Deadpool, je uplny vyvrhel. Zrovna dneska mi kamoska hlasila, jak byla Aliance super. No, nevim, po predchozich dilech to vidim skepticky. Ale presto se chystam, kdyz specialne kvuli me zadosti budou film u nas davat s titulkama (nesnasim dabing). :D Co se tyce Shadowhunters, kritiku si pro tentokrat odpustim. GoT je uzasny serial a 9.dil 3.serie jsem par dni nemohla rozdychat. Spoileru jsem byla prekvapive usetrena. Takova kamoska se rozhodla po tom dilu se na GoT uz nedivat. Knihu jsem si pujcila, ale po 100 strankach jsem se rozhodla ji vratit - moc se to tahlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zjistila, že Deadpoola viděli snad všichni a kdo se na něj ani nechystá, je mimo :) Snad se ti bude film líbit, podle mě je vážně skvělý a druhý takový nenajdeš :) U 3x09 jsem právě skončila a také ještě nemůžu Rudou svatbu rozdýchat :D Ani spoilery mě nepřipravily o velké infarktové překvapení :) Chytlo mě to za srdce a otevřenou pusu mám ještě teď, ale na seriál kvůli tomu koukat určitě nepřestanu :)

      Vymazat
  6. Revenant- pro mě obrovské zklamání a jak jsi psala ty: nudila jsem se a žádná pecka to fakt nebyla :/
    Já Nástroje smrti miluji a stejně tak i film. Strašně mě naštvalo, že další díly filmu už nebudou, ale když jsem se dozvěděla o seriálu, skákala jsem nadšením. Pak jsem se podívala na obsazení a moje radost rychle zmizela. Pořád jsem ale žila v naději, že to bude super.... není.
    Clary je histerka, kterou bych nejradši profackovala. A s těmi vlasy... fakt nechápu, jak toto dokázala vytvořit. Celkově prostě seriálová Clary není knihová Clary (ve filmu to také nebylo stoprocentní, ale furt lepší než seriál).
    No a s Jacem a zácpou si mě dostala :-D Máš pravdu a konečně vím, jak tomu jeho výrazu budu říkat. O jeho vzhledu se radši nebudu vyjadřovat, protože to má být blonďák s delšími vlasy, BEZ VOUSŮ!! a má to být Jace...
    Nejvíc mě dostal Valentine.. takovej dědek :-D A ještě k tomu se ''skrývá'' v Černobylu, taky dobrý :-D
    Trošku jsem se rozepsala, ale věř mi, že bych si na seriál mohla stěžovat ještě více a hlavně déle :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi se rozepsala, protože s tebou naprosto souhlasím :D Od seriálu jsem čekala hodně :) Film by dobrý, ale nějak jsem doufala, že když se pouští do seriálu, dají si na něm hodně záležet..No, úplně to nedopadlo. Barvy vlasů, jako má Clary podle mě lze dosáhnout leda omylem, Jace má zácpu a Valentine v Černobylu, to pro mě byl vrchol :D Lepší skrýš si najít nemohl :D Ještě se podívám na další díly, třeba se to ještě zlepší. Doufám v to :)

      Vymazat
  7. Ja som na Deadpoola bola v kine a najprv som si myslela: "čo je to za blbosť?", ale brutálne som sa na tom nasmiala a bolo to fakt super, len dejovo trošku také dosť chudobné. Ale tie hlášky nemali chybu. :D

    Ja som z prvých dvoch dielov Shadowhunters mala tiež dosť zmiešané pocity, ale zatiaľ som videla všetky časti, čo sú už vonku, a podľa mňa sa to každou časťou iba zlepšovalo. Okrem toho Alec je úplne úžasný, kam sa na neho hrabe ten filmový. tento má také krásne kukadlá! Ach...
    Už aj Jace a Clary sa začali od prvých častí trochu zlepšovať. Simon tiež. Teším sa, že bude ďalšia séria, lebo takto aspoň konečne dostaneme náhľad na niečo, čo nebolo už vo filme spracované. SOm na to veľmi zvedavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deadpool je možná dějově tak trochu blbost, ale ty hlášky to všechno vynahradí :) Tak to jsem moc ráda, že ještě nemusím ztrácet naději a se Shadowhunters to možná nepůjde z kopce, ale zlepší se to :) Souhlasím, že Alec je skvělý, toho herce vybrali moc dobře :)

      Vymazat
  8. Na Modrej sa mi páčil hlavne chrlič :3 a ešte scéna podobná muzikálu :3
    A Deadpool? <3 láska môjho života, tento anti-hrdina si konečne zaslúžil pozornosť!!! :3

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se naopak Revenant ohromně líbil, měla jsem z něho doslova husí kůži. Safírově modrou číst nechci, ale po filmu se možná podívám. Aliance se docela bojím, protože všechny filmy z téhle ságy mě zatím zklamaly, co se pak týče Deadpoola a obou seriálů - všechno znám, ale pořád jsem se k tomu nedostala, až na GOT, ale tam jsem se zase pro změnu zasekla.
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, zrovna na Deadpoolovi jsem dneska byla v kině a naprosto s tebou souhlasím :D Umírala jsem smíchy od začátku do konce, hlavní při poslední Francisově scéně :'D Jinak Shadowhunters nevzdávej, vydržela jsem celou první sérii a nakonec to něco do sebe má, i když to není ono :)

    OdpovědětVymazat