sobota 5. března 2016

Vychází v březnu



Serafína a černý plášť (Serafína #1) - Robert Beatty - CooBoo
Neslyšno - Richelle Mead - Domino
Vězeň noci a mlhy (Vězeň noci a mlhy #1) - Anne Blankman - CooBoo
Smolná sezóna - Moira Fowley-Doyle - CooBoo


Lock a Mori (Lock a Mori #1) - Heather W. Petty - CooBoo
Sochař - Scott McCloud - Jota
Vzestup a pád (Spirit Animals #6) - Eliot Schrefer - Fragment
Měsíc nad Soho (Peter Grant #2) - Ben Aaronovitch - Argo


Pád (Pád #1) - R.J Pineiro - Baronet
Zamilovaná hypnotizérka - Liane Moriarty - Ikar
Závislá na tobě (Fixed #1) - Laurelin Paige - Ikar
Červená lucerna (Katie Maquireová #3) - Graham Masterton - Host

13 komentářů:

  1. Osobne sa veľmi teším na Neslyšno, keďže knihy od Richelle Mead mám veľmi rada. zaujala ma aj kniha Serafína a černý plášť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Serafína a černý plášť má moc pěknou obálku, mě zaujala Liane Moriarty, od níž mám doma Manželovo tajemství, ke kterému jsem se ještě pořád nedostala...Musím to napravit!
    Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Červenou lucernu už se nemůžu dočkat, mám ji v košíku v předprodeji na Buxu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě asi nejvíc zaujala Smolná sezóna - nádherná obálka. Ze zmiňovaných knih pak znám jen Pád.
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Já se rozhodně těším na Neslyšno od Richelle Mead. Ani jsem netušila, že už má vyjít teď v březnu. A pak mě zaujala kniha Smolná sezóna. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se těším na Neslyšno a Vězně noci a mlhy, ale u obou asi počkám nejdříve na recenze druhých. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se těším asi na smolnou sezónu a Neslyšno mě také zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neslyšno, Lock a Mori, Vězeň noci a mlhy, tak to je moje top tři pro měsíc březen.

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na Smolnou sezónu, vypadá to na zajímavé počtení.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Pád jsem četla a naprostý skvost :3
    Březen nabízí samé skvělé knihy! .)

    OdpovědětVymazat
  11. No paráda, to si zase vyprázdním peněženku :D Tolik skvělých knih, skoro všechny chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  12. Březen vypadá poměrně dobře, ale nejvíc se těším na Lock & Mori, tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat