úterý 29. března 2016

Měsíční chvástačka - březen

Hezký den všem,
do konce března sice ještě pár dní zbývá, ale žádné další knižní přírůstky už nejspíš neočekávám. Přesto se mi v březnu moc nepovedlo držet se svého předsevzetí a nepořizovat si moc knih. Počet přírůstků se vyšplhal na číslo sedm.

 
První dva přírůstky jsou Jiskra v popelu a Nejtemnější část lesa. Jiskra v popelu mě opravdu velmi mile překvapila a hned se zařadila mezi mé oblíbené knihy. Nemůžu si ji vynachválit. Nejtemnější část lesa je kniha zvláštně psaná, ale má něco do sebe.

Dále jsem podnikla menší lov v Levných knihách a tak si do mé knihovničky našly cestu Krásná katastrofa a první díl Alchymie věčnosti. Ještě mám zálusk na pokračování a jen doufám, že na mě v LK nějaké zbylo :)

Další dvě knihy jsou opět důsledkem mé nakupovací horečky. Nedala jsem jen na první dojem a rozhodla jsem se nakouknout pod obálku Mladým Vyvoleným. Snad bude příběh lepší, než obal. A protože slečna, které můžu poděkovat za Mladé Vyvolené s nimi zároveň prodávala i Nahlížení, vzala jsem dvě knihy jednou ranou :D Nejčerstvějším kouskem je Prach a stín, za který děkuji nakladatelství Paseka. Recenze bude brzy :)

A jaké pěkné přírůstky jste si pořídili vy? :)

21 komentářů:

  1. Moc pěkné přírůstky :D Těším se na recenzi Prach a stín :D Jinak v LK toho na tebe ještě zbylo hodně :D Včera jsem to kontrolovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prach a stín už dočetla táta a pochvaloval si ho :) Tak jsem na něj taky zvědavá :) Ještě, že jsi to tam zkontrolovala :) Hned zítra jdu lovit do LK :)

      Vymazat
  2. Po Krásné katastrofě jsem v LK taky pokukovala, takže se moc těším na Tvou recenzi, která mi snad pomůže se definitivně rozhodnout :)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásnou katastrofu jsem četla už před pár lety, když vyšla :) A líbila se mi, můžu ji jen doporučit :)

      Vymazat
    2. Sakra - a já tak trochu chtěla slyšet, že to bylo hrozné, takhle si pro ní zas hned poběžím :D

      Vymazat
  3. Alchymii věčnosti jsem si taky v LK knihách pořídila a s ní i další díl a Učiněná katastrofu. ;-) Nejtemnější část lesa jsem neznala, takže jsem si jí hned přidala na seznam - chystám se číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem slyšela, tak v LK mají opět nové poklady, takže doporučuji se vydat na další lov :) A přeji hezké čtení nových úlovků :)

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky! :) Po Krásné katastrofě docela pokukuji. Jinak já tento článek také právě sepisuji, přibyly mi v tomto měsíci nějaké vytoužené kousky, takže se sepisováním vlastně tak trochu podruhé kochám :)) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem koukala, že máš taky kupu krásných nových knih :) Já se při psaní tohoto článku taky podruhé kochala :)

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky :). Moc se těším na recenze :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) S recenzemi jsem tradičně ve skluzu, ale určitě budou :) Dříve či později :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné přírůstky.
    Já osobně mám ze zmíněných v plánu si přečíst Nejtemnější část lesa a Jiskru v popelu :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit :) Jiskra v popelu je vynikající a Nejtemnější část lesa také stojí za přečtení :)

      Vymazat
  7. Super prírastky ^^ Najviac ma zaujala kniha Jiskra v popelu, po ktorej, vďaka tvojej recenzii, už pokukujem...a samozrejme sa tým dostala aj na zoznam kníh, ktoré by som veľmi rada vlastnila ;)) Tak dúfam, že sa mi to čoskoro splní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiskru v popelu mohu jen doporučit :) Myslím, že jakmile se do ní jednou začteš, už ji nedáš z ruky :) Snad se ti bude líbit stejně jako mě:)

      Vymazat
  8. Tyjo a kdy to čteš? :D
    Já mám doma tu Nejtemnější část lesa a začínám pomalu číst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, problém je v tom, že ne vše stihnu přečíst :D A tak se mi tu trochu hromadí nepřečtené knihy :D Tak to přeji hezké čtení, ať se ti líbí :D

      Vymazat
  9. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné přírůstky! :)
    Jiskru v popelu si chci také pořídit a stejně tak i sérii Krásná katastrofa. Doufám, že ji v našich LK najdu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super přírůstky, máš se čím chlubit. :)
    Četla jsem akorát Nejtemnější část lesa a doma mám Alchymii věčnosti :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kde jsi narazila v Levných knihách na Krásnou katastrofu? Byla jsem v Praze asi ve třech a nikde nic.

    OdpovědětVymazat