pondělí 8. února 2016

Vychází v únoru


Zrcadlení (Šepotání #3) - A.G. Howard - CooBoo
Bez šance - Neal Shusterman - YOLI
Oheň (Čistý #3) - Julianna Baggott - Jota
Inferno (Zakázaná hra #3) - L.j. Smith - Fragment


Arkádie: Pád (Arkádie #3) - Kai Meyer - Fragment
Nahlížení (Nahlížení #1)- Dana Zahoříková - Grada
Všichni jsme hlěděli vzhůru - Tommy Wallach - CooBoo
Příslib krve (Prachmistři #1) - Brian McClellan - Talpress


Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover - YOLI
Dám ti slunce - Jandy Nelson - CooBoo
Návrh - Elle Kennedy - Baronet
Grey (Padesát odstínů #4) - E.L. James - XYZ


Kaleidoskop srdcí - Claire Contreras - Baronet
Navždy s tebou - J. Lynn - Baronet
Láska na druhý pokus (Láska na druhý pokus #1) -M. J. Summers - Ikars

10 komentářů:

  1. Ale tohle mi nedělej.. Tolik krásných knížek! :o

    OdpovědětVymazat
  2. Já se těším na hodně knih, ale musím šetřit, tak jsem zvědavá kolik si jich nakonec koupím. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Únor je prostě dokonalý,polovinu z těchto knih musím mít doma :-D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vychází spousta pěkných knih! Nejvíc ze všeho se ale těším na Všichni jsme hleděli vzhůru :) Ta obálka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Na druhý díl ze série Čistý jsme ani ne před minutou četla recenzi, tak je fajn, že jsme v obraze a vím, že vychází i třetí. Docela mě zaujal Příslib krve, půjdu se po tom kouknout.
    Jinak já se teď nemůžu dočkat na Dědičku ohně, ale ta bohužel vyjde až začátkem dubna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už četla knihu Bez šance, která se mi líbila, má zajímavý nápad a je velmi čtivá. A teď čtu Dám ti slunce, to je dost dobré! Těším se na Odvrácenou stranu lásky a Všichni jsme hleděli vzhůru

    OdpovědětVymazat
  7. Zrcadlení, Bez šance a Všichni jsme hleděli vzhůru je moje lednová TOP trojka! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Opět vychází spousta krásných knížek, já už vážně nevím, kde mám najít čas na to, abych to všechno přečetla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na Odvrácenou tvář lásky.:)

    OdpovědětVymazat