pátek 26. února 2016

Úlovky z knihovny #6

S nástupem nového semestru se opět rozjel ten chaotický kolotoč učení, dojíždění, zařizování spousty formalit...No, znáte to. A jestli ne, určitě si to umíte představit. S tím se u mě projevila i jakási lenost, takže dnes nebude recenze, ale něco lehčího. Podíváme se na knížky, které jsem si naposledy odnesla z  knihovny.


Serafínu už mám přečtenou a právě bojuji s recenzí. Při čtení jsem trochu bojovala i se samotnou knihou, která by potřebovala knižní liposukci. Vážně, prvních sto stránek je podle mě skoro zbytečných. Ale ve výsledku to nebylo tak špatné. Četl jste ji někdo? :)

Pátou vlnu jsem již jednou četla, ale protože se blíží film a už vyšel i druhý díl, rozhodla jsem se pustit do re-readingu. Opravdu zvědavá jsem na její filmové zpracování, které by mělo vtrhnout do kin v průběhu dubna. Zatím jsem však nenašla žádné informace, jaká kina ho budou promítat, takže jen doufám, že mě osvědčený Cinestar nezklame a Pátou vlnu uvede také. 
Chystáte se na ni do kina? :)


11 komentářů:

  1. Výraz "knižní liposukce" mě vážně rozesmál :D
    Serafínu jsem si dříve chtěla přečíst, ale vzhledem k tomu, že jsem většinu narazila na taková neutrální až lehce podprůměrná hodnocení, odsunula jsem ji na neurčito. Pátou vlnu bych si ráda přečetla, ale knihovna jí stále ještě nemá, tak se uvidí.
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má vaše knihovna závažnou mezeru ve fantasy literatuře :) Pátá vlna by neměla v každé správné knihovně chybět :) Přeji ti, ať se k ní brzy dostaneš :)

      Vymazat
  2. Knižní liposukce :-D Mě by zajímalo,kde se ti to v té hlavě bere,protože u každého tvého článku se řechtám jak pominutá :D
    Jinak Pátou vlnu mám také v plánu :)
    Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsou moje recenze jen užitečné, ale snad i veselé :) Kde se mi to v hlavě bere, nevím :) Jsou to spontánní nápady :D

      Vymazat
  3. Knižní liposukce :D Fakt povedený výraz.
    Ohledně Serafiny stále váhám. Ráda bych si ji jednou přečetla, ale obávám se, že to nebude nic moc. Ale jednou ji asi zkusím.
    No a na Pátou vlnu se chystám už dlouho. Měla bych s tím pohnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Serafína je průměrná. Kdyby vycházelo méně knih, doporučím ji k přečtení.Ale takhle se na nás valí spousta novinek a mezi nimi jsou podle mě lepší kousky než právě Serafína. Takže třeba jednou, až bude chudé období na novinky, zkus Serafínu :)

      Vymazat
  4. Serafínu už jsem četla, ale nemám na ni zrovna pozitivní názor :D
    Pátou vlnu mám doma a doufám, že se k ní dostanu ještě před tím, než půjde do kin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji ať ji stihneš dříve, než bude film :) Na Serafínu taky nemám úplně nejlepší názor. Dá se říct, ušlo to..ale nebylo to nic, z čeho bych byla nadšená..

      Vymazat
  5. Pátou vlnu schvaluji :D Četla jsem ji nedávno a mám doma i druhý díl, ale k němu jsem se ještě nedostala, tak uvažuji nad re-readingem... no uvidím, jestli se k tomu dostanu :D
    Jinak na Serafínu se také chystám, ale to víš :D
    Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně :) Taky mám doma druhý díl, ale ještě jsem se k němu nedostala :D Mám ho v plánu hned po Páté vlně :)

      Vymazat
  6. Prima kousky. Pátá vlna by mě také lákala :-)

    OdpovědětVymazat