středa 3. února 2016

Měsíční chvástačka- leden

Pěkný den vám všem,
správně bych se měla chystat na zítřejší zkoušku, ale nedalo mi to a místo učení jsem se pustila do psaní článku :) V lednu jsem dočítala vánoční přírůstky, ale i tak se mi povedlo nashromáždit pár nových zajímavých knížek.


První dva přírůstky jsou Železná zkouška a Měděná rukavice. První díl jsem četla už minulý rok, hned po jeho vydání. Vypůjčila jsem si ho z knihovny a u nás doma zaznamenal velký úspěch. Jen výjimečně se stává, že moje knihy čtou i ostatní členové rodiny. Tohle by přesně ten případ. Proto jsem se rozhodla knihu koupit a obdarovat jí bratra za vysvědčení, aby se natrvalo zařadila do naší knihovničky :) Měděná rukavice je recenzním výtiskem (za který mimochodem moc děkuji nakladatelství YOLI). Už se těším, až si dám re-reading a pustím se rovnou do obou dílů.


Druhým recenzním výtiskem je Jackaby. Knihu už mám rozečtenou a zatím jsem z ní nadšená. Jackaby je vážně podivín. Kam se na něj hrabe Sherlock Holmes, ten nevidí skřítky a další podivné bytosti na každém kroku :)

Posledním přírůstkem je Znamení Athény. Tahle knížka pro mě má zvláštní hodnotu, protože to je moje první knižní výhra :) Mám z ní velikou radost a za výhru a uspořádání soutěže děkuji nakladatelství Fragment :)

A ještě jedna fotka, s paní asistentkou, která pomáhá se vším :) I s focením :)

20 komentářů:

  1. Krásné přírůstky! :)
    Železnou zkoušku bych si chtěla také přečíst,ale asi až po Nástrojích smrti a Pekelných nástrojů,což chvilku potrvá,ale Cassandru jsem si maximálně zamilovala :)
    Jackbaby také vypadá velmi dobře :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jackaby nejen vypadá dobře :) Tahle knížka skvělá je :) Já se musím přiznat, že jsem Nástroje smrti ještě pořád nedočetla až do konce :) Měla bych to rychle napravit :)

      Vymazat
  2. Krásné knihy! :-). Železnou zkoušku bych si taky ráda přečetla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti přeji, ať se k ní taky brzy dostaneš :) A ať se ti líbí :)

      Vymazat
  3. Zkoušku už mám dávno přečtenou, rukavice je ve fronte, Jackabyho zrovna čtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom úplně stejně :D Přeji pěkné čtení Jackabyho :)

      Vymazat
  4. Krásné knížky! :3 Jackaby už na mě čeká doma, takže se nemůžu dočkat až se vrátím z hor. :D
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užij si to krásně na horách :) A po návratu se máš při čtení Jackabyho na co těšit :)

      Vymazat
  5. Jackaby ma zaujal, určite si ho plánujem prečítať. A tieto obálky Magistéria sú fajn, ale viac sa mi páči druhá verzia. Tá je taká tajomnejšia.
    Prajem príjemné čítanie. Ale tak úprimne, čítala som 3/4 z nich a sú to kvalitné počiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálky Magisteria se mi líbí :) Jedna z nich je možná taková trochu chaotická, ale přesto pěkná :) Už se těším, až se pustím do druhého dílu :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné přírůstky :D Já už se nemůžu dočkat, až se pustím do Jackabyho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš se na co těšit :) Jackaby je vážně podivín :D Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

      Vymazat
  7. O prvních dvou knihách už jsem někde slyšela a docela mě zaujaly. Myslím, že si je ještě trošku proklepnu a nejspíš si je zapíšu na seznam plánované četby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za přečtení určitě stojí :) Snad se ti budou líbit, tak jako mě :)

      Vymazat
  8. Tak z týchto prírastkov ma najviac zaujal Jackaby a normálne ti ho závidím :D Teraz som naň čítala peknú recenziu a mám chuť si knihu ihneď kúpiť :)) Takže sa veľmi teším na tvoj názor na ňu ;) Inak "pani asistentka" je vážne zlatučká ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jackaby je vynikající :) Podle obálky a anotace jsem tušila, že to bude něco :) Ale že mě bude až takhle bavit a budu z něj nadšená, to jsem nevěděla :) "Paní asistentka" děkuje :) Právě znovu asistuje :D

      Vymazat
  9. Jackaby mi také nedávno přibyl do knihovny :) Jsem fakt zvědavá, jak se mi bude líbit :) Jinak pěkné knihy, ať se ti dobře čtou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jackaby stojí za to :) Užij si čtení, těším se na případnou recenzi :)

      Vymazat
  10. Krásné přírůstky, oba díly Magistéria jsem koupila bráchovy, ale ten se ke čtení moc nemá, takže to vidím na to, že jsi je na chvíli vypůjčím.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to je podobné :) Bratr většinou vůbec nečte, jediné co ho baví je Percy a další knížky od Ricka Riordana :)A teď ještě Magisterium :)

      Vymazat