čtvrtek 7. ledna 2016

Vychází v lednu



Půlnoční koruna (Skleněný trůn #2) - Sarah J. Maas - CooBoo
Kázání ohně (Kázání ohně #1) - Francesca Haig - YOLI
Feralové: Pod křídly vran (Feralové #1) - Jacob Grey - Host
Adaptace - Miroslava Varáčková - Slovart


Mladí vyvolení (Mladí vyvolení #1) - Marie Lu - Talpress
Až do dna (Upíři z Chicaga #5) - Chloe Neill - Fantom Print
ZOM-B : V podzemí (ZOM-B #2) - Darren Shan - CooBoo
Zrádné vody (Spirit animals #5) - Tui T. Sutherland - Fragment


Odpusť mi, Megan - Abbie Rushton - YOLI
Nečekaná touha (Collide #2) - Gail McHugh - Ikar
Rychle a nespoutaně(Rychle #3) - Kristy Bromberg - Jota

16 komentářů:

  1. Mladí vyvolení, ach... ♥ Marii Lu miluju, Legenda byla úžasná a že se hlavní hrdinka Young Elites jmenuje stejně jak já? Ještě lákavější :D Jen ta obálka je strašná, snad bude příběh dobrý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím :) Škoda té obálky :) Kdyby byla ta původní, tak se na knihu těším mnohem víc :) Ale tak hlavní je obsah, snad bude kniha stát za to :)

      Vymazat
  2. Mě prostě v tom Lednu nic nezaujalo,možná je to také znamení,že bych s tou hromadou nepřečtených knih měla něco dělat a až pak nakupovat :-D
    Jediné co mě možná zaujalo je Kázání Ohně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas bych si taky přála, aby mě nic nezaujalo :) Pak bych možná zmenšila tu hromadu nepřečtených knížek :) Ale mě vždy něco zaujme, takže se ta hromada naopak zvětšuje :D

      Vymazat
  3. Já už se příšerně těším na Půlnoční korunu. Na Skleněném trůnu jsme se stala závislou, takže se druhého dílu pochopitelně nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se ještě nedostala k prvnímu dílu, ale na Půlnoční korunu se těším stejně :) Aspoň si pak budu moct přečíst dva díly hned po sobě :D

      Vymazat
  4. Korunu z temnoty (Pulnoční korunu) som čítala a stojí to za to, určite odporúčam :-) Inak sa teším na ZOM-B 2, som zvedavá ako bude tento príbeh pokračovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ZOM-B se taky těším :) Darren Shan nás určitě překvapí :)

      Vymazat
  5. To zase vychází krásných knížek :D a Upíři z Chicaga je už 5? Já ještě nezačala číst ani jedničku... to abych sebou hodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upíři z Chicaga jsou super (teda podle mě), takže určitě neváhej. :)

      Vymazat
    2. Já jsem taky s Upíry z Chicaga pozadu :) Po pravdě jsem tuhle sérii ještě číst nezačala :D Je nejvyšší čas to napravit :)

      Vymazat
  6. Už bych se měla konečně vrhnout na Skleněný trůn když už vychází i druhý díl... Jinak Až do dna vyšlo už v prosinci. :)
    Nečekaná touha vypadá dost dobře...kouknu se po prvním dílu. :) Četla si to (myslím první díl)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl Nečekané touhy jsem nečetla, ale obálka a anotace vypadá docela dobře :) Vím, že Až do dna už vyšlo, ale protože jsem se to dozvěděla pozdě, už se mi nevešel na prosincový seznam :) Tak jsem ho přidala sem :)

      Vymazat
    2. Tak to jo..:) Každopádně Upíry z Chicaga vážně doporučuji..:)

      Vymazat
  7. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Lákají mě především Federalové. A pak se těším na pokračování Zom-B :)

    OdpovědětVymazat