čtvrtek 14. ledna 2016

Úlovky z knihovny #5

Vánoční návštěva knihovny neskončila bez následků. Určitě se vám mnohokrát přihodilo, že jste šli knihy jen vrátit a v knihovně vám pak padly do oka nějaké jiné. Většinou aspoň jedna, kterou si chcete už dlouho přečíst, jedna novinka a další k tomu ještě přihodíte do počtu, protože tři jsou lepší, než dvě :) U mě to bylo stejné a domů jsem přitáhla tři nové úlovky.


První z nich je Krajina plná stínů. Z recenze na blogu zjistíte, že Mediátor mě opravdu dostal a tuhle sérii jsem si oblíbila. A protože hned vedle v poličce stála další kniha od Meg Cabot s názvem Mezi láskou a smrtí, nechala jsem se zlákat anotací a popadla ji taky. Dobře jsem udělala, i tahle kniha je povedená a brzy na ni můžete čekat recenzi. Posledním úlovkem je Zakázaná hra: Lovec od autorky Upířích deníků. Před pár lety jsem se odvážně do jednoho dílu pustila a do teď z něj mám trauma. Byla to hrůza, proto jsem se této její další série dost bála. Kupodivu to vůbec nebylo zlé, jak se brzy dozvíte v recenzi :)
 A jaké knížky jste při poslední návštěvě knihovny ulovili vy? :)

20 komentářů:

  1. Ani jedna kniha mi bohužel nic neříká :) Přeji příjemné čtení! :)
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A to je škoda, protože všechny jsou docela dobré :) První dvě určitě :)

      Vymazat
  2. Super výběr :D Já se těším na další díl Zakázané hry, jednička se mi dost líbila, dvojka sice byla o něco horší... no, jsem zvědavá na trojku :D
    Jinak jsem zvědavá, co zase přitáhnu já, během příštího týdne se také chystám navštívit knihovnu a jdu jenom vracet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dvojku se taky chystám :) Doufám, že příště se mi ji podaří ukořistit :)

      Vymazat
  3. To si říkám vždycky, že max tak tři knihy z knihovny a ejhle, aktuálně jich mám doma dvanáct ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvanáct, to už je pěkné číslo :) Kdybych se trochu nekrotila, tak jich mám doma tolik taky :D Když ono v naší knihovně mají tolik lákavých knih :)

      Vymazat
  4. Krajinu plnou stínů mám od té doby, co jsem četla recenzi, připsanou na seznamu. Druhou ani třetí knihu neznám a i když mohou být zajímavé, já bych po nich asi nesáhla.
    Momentálně mám doma z knihovny jen dvě knížky - Hraničářova učně 11 a Na hraně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hraničářova učně bych taky jednou ráda dočetla až do konce :) A druhou knížku neznám, ale podle anotace nevypadá špatně :)

      Vymazat
  5. Á, tady vládne Meg :-). Zajímavé knihy, ale ještě ani jednu jsem nečetla, byť je všechny od pohledu znám. Vybrala sis dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tady vládne Meg :) A právem, Mediátor je vynikající série :)

      Vymazat
  6. Obě dvě knihy znám,ale nad knihou Mezi láskou a smrtí přemýšlím už dlouho.Měla bych se konečně rozhoupat :-D
    Těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě neváhej a pusť se do ní :) Zkus ji ulovit třeba právě v knihovně :)

      Vymazat
  7. Do knihovny chodím moc ráda, vždy si půjčím hromadu knih. Z těchto knih neznám ani jednu, je potřeba to napravit. :-)
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba ti některá z nich padla do oka a příště ji v knihovně ukořistíš taky :)

      Vymazat
  8. Ja mám radšej kníhkupectvá. Do knižnice som nikdy veľmi nechodila. Avšak tvoje úlovky vyzerajú super :) Nepoznám žiadnu z týchto kníh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihkupectví mám taky raději :)Samozřejmě je lepší mít vlastní knihu, než půjčenou, ale protože moje peněženka není kouzelná, tak si knihy spíše půjčuji :)

      Vymazat
  9. Na Medzi láskou a smrtí som sa nechala zlákať parádnou obálkou a, samozrejme, aj menom autorky, ale bolo to ešte dávnejšie a tuším som to ani nedočítala. Teda na dej si už skoro vôbec nespomínam, len viem, že ma to dosť sklamalo a Mediator a Denník princeznej sú pre mňa aj tak TOP knihy od Meg :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi láskou a smrtí byla dobrá kniha, ale Mediátor je samozřejmě lepší :) Tomu se jen tak něco nevyrovná :)

      Vymazat