neděle 27. prosince 2015

Vánoční nadílka


Štědrý den a rozbalování dárečků je za námi, a já doufám, že jste pod stromečkem našli to, co jste si přáli. Každý knihomol si samozřejmě přeje spoustou, spoustou knížek. U mě to bylo stejné. Ovšem moji blízcí namítají, že knížek už mám přece spoustu, nestíhám je číst a ještě k tomu je nemám kam dávat. S posledními dvěma tvrzeními mají pravdu. Knihovnička praská ve švech, ale knížek není nikdy dost. A díky Ježíškovi mi o Vánocích přibyly dvě další.

Dočkala jsem se vytoužené Selekce, takže se konečně můžu pustit do čtení této série. Jsem na ni nesmírně zvědavá a těším se, až zjistím, čím si získala srdce tolika čtenářů :) Druhým přírůstkem je Tygrovo prokletí. Když jsem si přečetla tuto knihu vypůjčenou z knihovny, bylo mi jasné, že tuhle sérii chci mít doma. Teď už jen sehnat další díly :)

A počet vánočních knižních přírůstků zatím není konečný. Ještě přemýšlím, jakou krásku si pořídím za poukázku do knihkupectví :) 

Dostali jste nějaké pěkné knížky? Pochlubte se nebo mi pošlete odkaz na váš článek :)

16 komentářů:

  1. U mě říkají úplně to samý!:D Tento rok jsem dostala hlavně historické knihy, za které jsem nesmírně vděčná♥ Už se těším, až si je přečtu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti moc přeji krásné čtení nových knížek :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Všichni to o ní říkají, takže o to víc se na ní těším :)

      Vymazat
  3. Skvělé přírůstky, Selekce je výborná a Tygrovo prokletí také není špatné :D Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Už se nemůžu dočkat, až se na knihy vrhnu :)

      Vymazat
  4. Není pravda, že každý knihomol si od Ježíška přeje spoustu knížek. Já si žádnou nepřála a naopak jsem si přála věci praktické, které potřebuji. Ale je fajn, když i tak dostane člověk knížku :). Já mám nakonec od Ježíška 2.

    A k Tvým knihám - Selekce je perfektní a Tygrovo prokletí mám taky doma, ale ještě jsem se k němu nedostala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, kromě knih je samozřejmě spousta jiných, důležitých věcí, které udělají radost a které jsem si přála :) Ale každý knihomol je určitě nadšený a potěšený, když dostane dobrou knížku :)

      Vymazat
  5. Super fotky.:) Ja som si popravde knihy na Vianoce nepriala, predsa len, myslím na kapacitu knižnice a tak.:D Ale jednu som si predsa len kúpila, je venovaná zdravým receptom.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Na kapacitu knihovničky se taky snažím myslet, ale o se dá dělat...Ale nějaké to místečko se v ní ještě najde, ale brzy by se mi hodilo takové to zvětšovací kouzlo, které použila Hermiona na svoji kabelku :D Knížka o zdravých receptech- to zní dobře, taky si plánuji nějakou pořídit :) Tak přeji pěkné čtení a vaření, ať nové recepty chutnají :)

      Vymazat
  6. Páni, to byl letos Ježíšek opravdu skvělý, Tygrovo prokletí jsem ještě nečetla, i když bych hrozně ráda. Selekce je naopak bezvadná, jsem si jistá, že se ti bude líbit! :) Já jsem si tyhle Vánoce žádnou knihu nedostala, ale jedna mi přibila na Mikuláše a to Kateřiny od J. Greena. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Ježíšek se překonal :) A Tygrovo prokletí zkus, mě se tahle knížka moc líbila :) Svůj podíl na tom má i to, že mám ráda tygry :D A Kateřiny od Greena, to je moc pěkný přírůstek :)

      Vymazat
  7. Jak já ráda čtu tyhle články a jak mě strašně dlouho trvá nějaký takový napsat xD
    Selekci znám, ale moc mě nezaujala. Tygrovo prokletí jsme dostala před pár roky, do knihy se zamilovala natolik, že mám doma všechny díly, ale paradoxem je, že jsme sérii stále ještě nedočetla... tak snad budeš mít víc štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom trochu podobně :)Tygrovo prokletí jsem četla před pár roky a od té doby jsem se ještě nedostala k dalším dílům :) Snad se mi teď povede k sérii vrátit a dočíst ji do konce :)

      Vymazat
  8. A to som si myslela, že sa len moji príbuzní sťažujú, keď chcem knižky :D
    Preto sa teraz môžem pochváliť iba malým množstvom kníh, ani sa mi neoplatí písať článok :D
    Ale tak mojimi prírastkami sú Winter be my shield od Jo Spurrier, Tolkienov Silmarillion, Ledový drak od G. R. R. Martina a Švédčinu pre samoukov, ktorú som chcela už asi rok, no na môj vkus bola dosť drahá.
    A nie je pravda, že každý knihomol chce na Vianoce veľa kníh. Mne sa už zunuje chcieť stále to isté, čiže knihy.
    Gratulujem k prírastkom, snáď sa ti budú páčiť a so Selekciou budeš mať viac šťastia ako ja :D

    OdpovědětVymazat