neděle 6. prosince 2015

Měsíční chvástačka za listopad


Začal advent, období vánoční atmosféry, nakupování dárků a psaní dopisů Ježíškovi. Protože tajně doufám, že Ježíšek bude štědrý a obdaruje mě nějakou knížkou z mého wishlistu, tak jsem se v listopadu držela zpátky a ty pravé knihy, po kterých nejvíc toužím, jsem nekupovala. Pořídila jsem si  dvě knihy a třetí jsem dostala k recenzi.


Prvním přírůstkem je Tolkienův svět, ilustrovaný průvodce Středozemí. Pro mě, věrného fanouška Pána prstenů to byl nutný kousek do sbírky :) Knihu už mám prolistovanou. Sice jsem se nic nového o Středozemi nedozvěděla, ale ty ilustrace jsou opravdu nádherné.:) Druhým přírůstkem je fantasy Zelený jezdec od Kristen Britain, na kterou jsem dost zvědavá. A jeden malý postřeh - všimla jsem si, že se mi sešly hned dvě knihy s ozdobným lemováním - runami na obálce knihy, a vypadá to vážně pěkně. :)


Posledním přírůstkem je Skleněná republika, pokračování neobyčejné fantasy série od Toma Pollocka. Knihu už jsem přelouskala a mile mě překvapila. Trochu jsem se bála toho, že se po prvním dílu změnila hlavní hrdinka, ale Skleněná republika je možná ještě zajímavější :)


A jaké nové knížky udělaly radost vám? :) Taky doufáte ve štědrou vánoční knižní nadílku? :)

4 komentáře:

  1. No to jsi mi neudala radost, ale vubec. Okamzite musim sehnat Tolkienuv svet.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skleněnou republiku bych taky moc chtěla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky, já v prosinci dostala dva recenzní výtisky a jednu knížku od rodičů (teda vlastně od Mikuláše.. :D), takže nevím, jestli se pod stromečkem ještě nějaké knihy objeví.

    OdpovědětVymazat