čtvrtek 12. listopadu 2015

Vychází v listopadu

 
  Rudá královna (Rudá královna #1) - Victoria Aveyard - CooBoo
  Nocte (Nocte #1) - Courtney Cole - CooBoo 
Dračí posel (Serafína #2) - Rachel Hartman - Fragment
Útěk z teritoria smrti (Útěk z teritoria smrti #1) - Tom Isbell - YOLI
 
 
Rebel (Reset #2) - Amy Tintera - Egmont
  Ostrov ztracených (Následníci  #1) - Melissa de la Cruz - Egmont
Kniha života (Čas čarodějnic #3) - Deborah Harkness - Knižní klub
Tajemné touhy (Wicked #1) - Jennifer L. Armentrout - Baronet
 
 
Jackaby (Jackaby #1) - William Ritter -Host
  Meč severu (Temné bratrstvo #2) - Luke Scull - Host
Trůn lebek (Démonská série #4) - Peter V. Brett - Triton
  Pekelná díra (Pekelná díra #2) - Brian Herbert - Baronet
 
 
 Divergent Czech - kolektiv autorů  - CooBoo
  Zmizelé dívky - Lauren Oliver - CooBoo
Kam jsi odešla (Jestli zůstanu #2) - Gayle Forman - YOLI
  Pátá cesta k pádu (Ten Tiny Breaths #4) - K.A. Tucker - Baronet
 
 

Dárek z pravé lásky - kolektiv autorů - CooBoo
  Topíme se v sobě (Falling #2) - Jasinda Wilder - YOLI
Zkrocený (Zapletený #4) - Emma Chase - Mladá fronta
  Vášnivý sprosťák  (Wild Season #2) - Christina Lauren - Jota

 
Bellagrand - Paullina Simons -Ikar
Zkrocení Bouřliváka (Bouřlivák #2) - Samantha Towle - Baronet
Na kolenou (Stark Trilogy #2) - J.Kenner - Baronet
  Obejmi mě  (Slow Burn #3) - Maya Banks- Baronet
 

11 komentářů:

  1. Ach jo, kde na to mám brát prachy? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na některé se chystám taky, ale že vychází Rebel jsem nějak přehlédla... Doufám, že bude lepší, než první díl, já se těšila na drsnou hlavní hrdinku a oni mi ji zkazili :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám číst Reset :) Podle buxu vychází Rebel už v listopadu, tak snad je to skutečně pravda :)

      Vymazat
  3. Ach jo, tolik skvělých novinek, ale kde na to já (chudý student :D) mám vzít peníze? No Ježíšek to bude muset asi nějak zařídit.. :D Nejvíce se těším na Rudou Královnu, Dárek z pravé lásky, Zmizelé dívky a Kam jsi odešla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, když by mi Ježíšek měl přinést všechny knížky na které mám spadeno, ani by je neunesl :D Na Rudou královnu se taky moc těším :)

      Vymazat
  4. Zde bych si teda dokázala vybrat, a nejen jednu knihu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to souhlasím :) Já mám stejný problém i když se snažím krotit :)

      Vymazat
  5. Nejvíce se těším na Kam jsi odešla a když už mám doma první díl, tak určitě nebudu váhat ani nad pokračováním :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kam jsi odešla mám na seznamu k Vánocům :D tak snad ji dostanu, Sprosťáka už mám přečteného doma :D a Zkroceného dostanu také až na Vánoce :/ už aby to bylo :D

    OdpovědětVymazat
  7. No vybrala bych si teda :-D Jen už bych potřebovala asi sponzora, jinak mě doma vyženou :-D

    OdpovědětVymazat