čtvrtek 26. listopadu 2015

Úlovky z knihovny #4



Využila jsem volný den a opět jsem zašla do knihovny. Tentokrát jsem neměla spadeno na žádnou konkrétní knihu, ale lov se podařil. Čerstvé úlovky jsou Nalezenec a Pobočník, první a třetí díl ze série Tetování krví, kterou jsem četla před pár lety. Patří k těm sériím, které mě přivedly ke čtení, takže i když jsem z ní už trochu vyrostla, ráda jsem se do ní pustila znovu. Zvědavá jsem především na závěrečný díl - Pobočníka. Na to, jak skončí příběh Rosamundy a příšerami zamořeného Polokontinentu, jsem si musela počkat více než pět let. Velký dík proto patří nakladatelství Fragment, že po této delší pauze sérii vzkřísili a dotáhli ji do konce :) Nesnáším nedokončené série a tohle je pro mě ukázkou toho, že se vyplatí nepřestat doufat. Kéž by to takhle dobře dopadlo i s Horečkou nebo s Férií od Julie Kagawa :)


Četli jste tuto sérii nebo se na její čtení chystáte? :) A také doufáte v do vydání vaší oblíbené série? :)


13 komentářů:

  1. Já jsem taky strašně ráda, že konečně máme třetí díl! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, je zázrak, že jsme se ho dočkali :)

      Vymazat
  2. Nad touhle sérií jsem také přemýšlela, ale pak jsem na ní viděla dost negativní recenzi a od té doby se mi do knih moc nechce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Série to není špatná, ale je nutné počítat s tím, že je psaná naivně, takže je ideální pro mladší věkovou kategorii :) Já jsem ji četla ve 13 a bylo to tak akorát, protože v té době mě bavila :)

      Vymazat
  3. Tahle série je docela fajn, ale nejvíce se mi líbil druhý díl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, druhý díl je od dost lepší, než ten první :) Nalezenec je jen takový pomalý rozjezd :)

      Vymazat
  4. Přemýšlím, že si knihy objednám z Fragmentu, protožé mě nijak nezaujaly na to, abych si je musela kupovat :)
    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Série je psaná spíše pro děti, ale má svoje kouzlo :) Jestli se do ní pustíš, snad se ti bude líbit :)

      Vymazat
  5. O knihách jsem neslyšela :/
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání :) Je to škoda, že tahle série trochu upadla do zapomnění :)

      Vymazat
  6. obálky jsou hezké :)) sérii neznám, většinou do knihovny také chodím jen tak... koukat :D přeji příjemné a spokojené čtení :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pěkné přání :) Do knihovny chodím většinou něco vrátit, mezitím okouknu regály a ono se v nich vždycky najde něco pěkného :) Knihovnice ze mě už musí mít srandu, když vždycky nejdříve zamířím k novinkám :D

      Vymazat
  7. Knižky nepoznám, ale naposledy, čo som bola v knižnici, tiež som našla celkom fajn úlovky. Našich autorov veľmi nečítam, ale v rámci projektu do školy som si požičiavala jednu knihu od slovenského autora a bola až prekvapivo dobrá. Hlavne ten pútavý štýl písania. Poviedky zvyčajne nečítam, ale tieto ma chytili. Napríklad jedna bola písaná z pohľadu tínedžera a jedna veta v nej bola dlhá na tri strany. A boli v nej super hlášky. :D

    OdpovědětVymazat