úterý 17. listopadu 2015

Měsíční hitparáda - září, říjen

Pěkný sváteční den,

máme tu shrnutí za uplynulé dva měsíce. Během září a října jsem dohromady přečetla devět knih. Jak se zdá, je to už mé tradiční skóre. Ať už jsou prázdniny nebo škola, vždy se nějak dostanu právě na toto číslo. Doufám, že můj počet přečtených knih zůstane stejný i teď, po začátku semestru, kdy je to se čtením trochu slabší. Ale jako správný knihomol mám pořád chuť na nové knihy, wishlist mi skýtá zásobu na dalších dvacet let a nějaká ta chvilka na čtení se vždycky najde..:)

Přečteno:

  Napůl zlý (Half Life #1) - Sally Green
  Pawn (Blackcoat Rebellion #1) - Aimee Carter
  Girl Online - Zoe Sugg
  Šepotání (Šepotání #1) - A. G. Howard
Divotání (Šepotání #2) - A. G. Howard
Lucky Number Four - Amanda Jason 
Nikdy nic nekončí - Martina Kastlová
Hell Boys - M. T. Majar


  Nejlepší kniha
Pawn - Aimee Carter 
 Jednoznačným vítězem je kniha Pawn,kterou jsem přečetla v angličtině. Je jednou z těch knih,  které by si zasloužily vydání i u nás. Představte si společnost, kde jsou občané rozděleni do sedmi kategorií. Sedmnáctiletá Kitty Doe je Trojka a vypadá to, že navždy bude žít v bídě. Ale pak dostane nabídku, která se neodmítá. Je chirurgicky přeměněna na Lilu Hart, neteř ministra. Spolu s jejím obličejem zdědí i její vysoké postavení. Na první pohled to možná vypadá jako mix Selekce a dalších dystopií, ale vše je to zatraceně dobře napsané. Už se třesu nedočkavostí, až se pustím do dalšího dílu.

Největší překvapení
  Život vzhůru nohama- Jo Platt
Od této knížky jsem nečekala mnoho. Náhodou se mi přimotala pod ruku v knihovně a musím říct, že to byla šťastná volba. Je to ideální knížka pro podzimní večery, protože vás zaručeně rozesměje.

Nejhorší kniha a největší zklamání
  Girl Online - Zoe Sugg
Zvolit, která kniha byla nejhorší, bylo opravdu těžké. Ani jedna z knížek podle mě nebyla špatná, všechny se mi líbily. Girl Online je dobrá sladká oddechovka, ale čekala jsem od ní trochu víc. Oproti ostatním šťavnatým kouskům, jako je Šepotání nebo  Half Bad, je zkrátka nejslabší. 

Nejlepší obálka
Šepotání - A.G. Howard
Obálkám této série jsem propadla. Obálky jsou opravdu povedené a když k tomu přidáte i propracovaný design uvnitř knihy, vychází z toho, že tahle kniha je opravdu krásný kousek.
 
Nejhorší obálka
Hell Boys - M. T. Majar
Rozhodnout, která kniha má nejhorší obálku, bylo těžké, protože mezi nimi nebyla žádná, která by byla vyloženě ošklivá. Nakonec jsem vybrala obálku Hell Boys. Nechápejte mě špatně, ta obálka se mi líbí. Je pěkná, ale podobné obálky- se svlečenou dvojicí, jsou skoro na všech new adult knihách, takže je nejméně originální. 

Nejnapínavější kniha 
Half Bad - Sally Green
Tak tady není o čem diskutovat. Half Bad je rozhodně nejnapínavější knihou. Sledovat osud Nathana, který je takový princ dvojí krve - napůl Bílý a napůl Černý čaroděj, bylo v mnoha chvílích hodně napínavé. Útěk z klece, pronásledování... Okamžiků, kdy jsem byla napjatá, bylo dost :) 

Hrdina/ hrdinka měsíce
  Kitty Doe (Pawn -  Aimee Carter)
Na Kitty není nic zvláštního. Nenakopává lidem zadky, není geniální, ani si nepěstuje vlastní harém v podobě milostného trojúhelníku. Kitty je jednoduše normální a náhodou se přimotala do hry o moc, ve které se trochu ztrácí. A možná právě proto mi nejvíce přirostla k srdci. 

Pár měsíce
  Dora + Colin, Liam, Drew (Lucky Number Four - Amanda Jason)
  Máte pocit, že neumím počítat do dvou? Ne, tohle opravdu není pár měsíce, tohle je šťastná čtyřka měsíce. Dora a  její tři sexy spolubydlící si to zaslouží, protože společně tvoří moc pěknou partičku.

14 komentářů:

  1. Krásné knihy :-). Ale četla jsem jen Šepotání :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné knížky. :) Nečetla jsem bohužel ani jednu, ale teď mám rozečtenou Lucky number four, díky tvojí recenzi a musím říct, že prozatím se mi to opravdu moc líbí.
    Zvu tě na soutěž s HG. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsem tě nalákala a že se ti zatím Lucky Number Four líbí :) Jsem zvědavá, na tvůj názor, až ji dočteš :)

      Vymazat
  3. Pěkný knihy, ačkoliv polovinu neznám :D
    Jo, ty obálky od Šepotání jsou fakt šíleně awesome! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, obálky této série jsou neskutečně povedené :) Jsem zvědavá, jak bude vypadat ta třetí .)

      Vymazat
  4. Pawn vypadá velmi zajímavě :D A přečetla jsi toho hodně, takže gratuluji :D Jinak se asi u tebe inspiruji, a pustím se i do Hell Boys.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hell Boys je výborná oddechovka, za přečtení určitě stojí :) Tak jestli se inspiruješ, snad se ti budou líbit :)

      Vymazat
  5. Z tvého předlouhého seznamu knížek jsem četla akorát Napůl zlého a můžu říct, že druhý díl je ještě o kus lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím naprosto souhlasím, druhý díl už jsem přečetla taky a byl o dost lepší než Napůl zlý :)

      Vymazat
  6. Stihla jsi toho vážně hodně :)
    Pawn vypadá skvěle :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pawn je výborná kniha :) A právě vychází závěrečný díl, takže už se klepu nedočkavostí, až se mi dostane pod ruku :)

      Vymazat
  7. Woow tolik knih!:O Život vzhůru nohama si musím co nejdřív přečíst!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou, přečetla jsi toho vážně dost, z tvého seznamu jsem četla Girl online a obě knihy od A.G. Howard, no a potom konci Divotání, už se nemůžu dočkat konce série, protože musím vědět, jak to dopadne..

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že čtu čímdál méně... Mám velké mezery - z vyjmenovaných knih jsem četla jen Girl online. Už chci dovolenou abych si mohla číst..:D

    Byla jsi úspěšně přidána do seznamu knižních blogerů - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html . :) Děkuji za vyplnění a případné šíření seznamu dál. :)

    OdpovědětVymazat