čtvrtek 5. listopadu 2015

Měsíční chvástačka za říjen


Říjen je za námi. Začal semestr, takže jsem opět naskočila do rozjetého rychlíku jménem vysoká škola. Výsledkem je, že mám méně času na čtení knih, ale o to větší mám chuť číst. Po únavném týdnu se nemůžu dočkat víkendu s knížkou. Říjnové dny mi zpříjemnily dvě knihy, které jsem dostala k recenzi a jedna kniha koupená. (Jak vidíte, i v říjnu jsem se snažila se krotit a nevyprázdnit peněženku až do dna :))


První z nich je Budoucnost, kterou už jsem přečetla. Nečte se zrovna lehce a svižně, takže mi trvalo více než týden, než jsem těch sedm set stránek přelouskala. Ale nakonec to za to stálo, autor má vážně pozoruhodnou fantazii a jeho vizi budoucnosti si lze děsivě snadno představit.


V polovině října mi pak ve stejný den dorazily hned dva balíčky. První z nich ukrýval recenzní výtisk Talonu, který právě dočítám a můžu ho všem jen doporučit. Vypadá to, že se rychle zařadí mezi mé oblíbené série. :) V druhém balíčku na mě čekala Smrtná zima, která vyšla přesně na Knižní čtvrtek a tak se na ni vztahovala sleva. Zkrátka jsem neodolala, musela jsem ji mít doma.

A jaké nové knížky udělaly radost vám? :) Taky jste nakupovali na Knižní čtvrtek? :)

18 komentářů:

  1. BUdoucnost me laka, vypada moc dobre podle anotace :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budoucnost je oproti klasickým young adult trochu náročnější na čtení, ale i tak to je opravdu dobrá kniha :)

      Vymazat
  2. Talon mam precteny, nad Budoucnosti premyslim, ale to jsem nevedela, ze to ma tolik stranek... A Smrtna zima je ve hvezdach :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budoucnost je trochu špalek a čte se pomaleji, ale stojí za to :)

      Vymazat
  3. Krásné knížky. Já se moc těším na Budoucnost a možná i na Smrtnou zimu, akorát ten Talon mě moc neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talon za přečtení taky stojí :) Mě lákal hodně, protože jsem od čtení Eragona na draky vysazená :)

      Vymazat
  4. Super přírůstky :D Já se chystám na Smrtnou zimu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ell: Na Knižní čtvrtek jsem nenakupovala, nějak to každý rok nestíhám. Z knihomolských akcí mám daleko radši Knihy bez DPH :) A Talon mám doma taky, taková milá oddechovka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy bez DPH mám taky raději, ale i na Knižní čtvrtek se dají dobře pořídit nové knížky :) Souhlasím, od Talonu jsem čekala trochu víc, ale je to pohodová oddechovka :)

      Vymazat
  6. U mě se v říjnu nic nedělo, na čtení, natož nakupování nebyla vůbec chuť. Na přelomu září a října jsem si koupila Jsou světla, která nevidíme a poslouchám Pátou dohodu jako audio knihu. Takže bída :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, te´d na podzim vychází spousta zajímavých knížek, tak snad chuť na čtení zase brzy přijde :) Jinak na Světla, které nevidíme jsem hodně zvědavá, to je moc pěkný přírůstek :)

      Vymazat
  7. Zrovna Smrtnoou zimu čtu! :D Zbytek knížek neznám... Já si knihy moc nekupuji, ale měla jsem narozeniny, tak jsem dostala tři knihy a mám jich asi sedm vypůjčených :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se ti Smrtná zima líbí? :) Tak to ti trošku opožděně, ale přece, přeji všechno nejlepší k narozeninám, a užij si čtení nových knížek :)

      Vymazat
  8. Krásné knihy :). Četla jsem jen Talon a docela se mi líbil - taková typická YA :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Talonu jsem vzhledem k tomu, jakou oblibu má v zahraničí, čekala malinko víc :) Ale i tak se mi knížka líbila :)

      Vymazat
  9. O Budoucnosti také dlouho přemýšlím, ale nejspíš si počkám na tvou recenzi a až pak se rozhodnu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude brzy, tak snad ti pomůže v rozhodování :)

      Vymazat